[D2 95 4.2PB/LPG ] Spalanie Pb i LPG jednocześnie
[D2 95 4.2PB/LPG ] Spalanie Pb i LPG jednocześnie
Witam.
Pojawił mi się kolejny problem chyba że tak ma być ale wolę zapytać. Wydaję mi się, że podczas jazdy na gazie znaczy na LPG bo na gazie nie jeżdżę :-P spala mi też Pb. Rozumiem, że przy odpalaniu samochód pracuje na Pb i po pewnym czasie przełącza się automatycznie na LPG ale u mnie benzyny zbyt sporo ubywa. Czy jest opcja, że przy deptaniu przełącza się na benzynę czy powinno jechać cały czas na LPG. Kolega w BMW ma tak, że przy wciskaniu pedału w podłogę przełącza mu się na benzynę. Moja instalacja to BRC.
Pojawił mi się kolejny problem chyba że tak ma być ale wolę zapytać. Wydaję mi się, że podczas jazdy na gazie znaczy na LPG bo na gazie nie jeżdżę :-P spala mi też Pb. Rozumiem, że przy odpalaniu samochód pracuje na Pb i po pewnym czasie przełącza się automatycznie na LPG ale u mnie benzyny zbyt sporo ubywa. Czy jest opcja, że przy deptaniu przełącza się na benzynę czy powinno jechać cały czas na LPG. Kolega w BMW ma tak, że przy wciskaniu pedału w podłogę przełącza mu się na benzynę. Moja instalacja to BRC.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Mogą być słabo wydajne wtryski, pozapychane filtry LPG, za mało wydajny reduktor. Znam takich magików gazowników co włączą funkcję podpierania się Pb gdy LPG wymięka ale ważne aby klient był zadowolony. Ja u siebie mam 1 reduktor golda i hany zielone i przy konkretnym kicku tak przy 150 przerzuca mi na Pb bo ciśnienie spada drastycznie, a reduktor niby do 350KM jest. Ktoś już pisał na forum że jego ósemeczka 4.2 na 1 goldzie nie ma spadków w co nie chce mi się wierzyć.
Ja miałem u siebie podobny temat, bo przy ok 4800obr/min przerzucał mi na PB - ale u mnie był za słabo wydajny reduktor (poprzednik założył jakies dziadostwo), więc wymieniłem na dwa reduktory i mam teraz spokój
Spalanie PB mam teraz tylko przy rozruchu zimnego silnika, plus jak mi sie zachce pojezdzic na PB.
Spalanie PB mam teraz tylko przy rozruchu zimnego silnika, plus jak mi sie zachce pojezdzic na PB.
Trochę mnie nie było więc uzupełnię braki. Nie znam się na instalacjach gazowych więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś pokręcę. Z tego co widzę pod maską i w dokumentach to cała instalacja była zakładana BRC. Na wtryskach jest napisane BRC obok jest urządzenie jak w linku
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3666_2.jpg
i jakiś czujnik ciśnienia z polskimi napisami. Ktoś mi mówił, że są tam jakieś podzespoły firmy STAG.
http://nagaz24.pl/uploaded/product/mini3_3666_2.jpg
i jakiś czujnik ciśnienia z polskimi napisami. Ktoś mi mówił, że są tam jakieś podzespoły firmy STAG.
No i git bo w tej sytuacji gdzie jest oszczędność skoro wciąga i to i to. Czeka mnie wizyta u gazownika i mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany.
Dokładnie tak jest i u mnie czasami nawet zdarza się jakieś ostrzeżenie dźwiękowe ale to chyba już informuje o rezerwie :-Ppo drugie w momencie przełączanie kolejnych wtryskiwaczy na pB zaczyna mrugać na przełączniku w kabinie zielona okrągła dioda trybu pracy, czyli kierowca jest o tym informowany
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2013, 23:32 przez arczej, łącznie zmieniany 1 raz.