![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nie działa jedna strefa klimatyzacji
[D2 00 4.2PB/LPG ] Nie działa jedna strefa klimatyzacji
Witam wszystkich. Jak w temacie, nie działa mi prawidłowo lewa strona klimatyzacji. Po ustawieniu temp., zamiast chłodnego powietrza dostaje ciepłem. Problem dotyczy nawiewów z lewej strony i podszybia, środek i tył jest ok. Klima niedawno była nabijana, poza tym wszystko ok. Ma Ktoś może jakiś pomysł, w czym może tkwić problem? Może sprężarka, albo jakieś wężyki spadły? Będę wdzięczny za sugestie, bo nie wiem gdzie tego szukać.
dziękuję i pozdrawiam
dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 11:33 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
Hej
To ja się podłączę bo temat wydaje się bardzo podobny ... U mnie prawa strona chłodzi a lewa ... grzeje na maksa. Silniczki od nawiewów mi cykały - ale to jest stara sprawa z którą ciągle walczę ... Ja to sobie wszystko rozebrałem w kabinie (wyjąłem dzisiaj całą konsolę środkową) i z tego co widzę to po prostu lewy "grzejnik" jest rozgrzany na maksa, zaś prawy jest chłodny - więc nie jest to (u mnie, w kwestii grzania) kwestia silniczków ... Gdzieś na forum czytałem dzisiaj o ekwilibrystycznym sprawdzaniu elektrozaworów w podszybiu - aczkolwiek temat dotyczył sytuacji kiedy całość (obydwie strony) nie działała prawidłowo. Czy są jeszcze jakieś inne potencjalne przyczyny takiego stanu rzeczy?
A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami? Mam silniczki, mam wszystko na wierzchu (za wyjątkiem tych dwóch górnych) - tyle że to nie chce działać na zasadzie plug & play ... Jeżeli ktoś mógłby mi to zrobić to chętnie bym skorzystał bo mnie już krew zalewa ...
To ja się podłączę bo temat wydaje się bardzo podobny ... U mnie prawa strona chłodzi a lewa ... grzeje na maksa. Silniczki od nawiewów mi cykały - ale to jest stara sprawa z którą ciągle walczę ... Ja to sobie wszystko rozebrałem w kabinie (wyjąłem dzisiaj całą konsolę środkową) i z tego co widzę to po prostu lewy "grzejnik" jest rozgrzany na maksa, zaś prawy jest chłodny - więc nie jest to (u mnie, w kwestii grzania) kwestia silniczków ... Gdzieś na forum czytałem dzisiaj o ekwilibrystycznym sprawdzaniu elektrozaworów w podszybiu - aczkolwiek temat dotyczył sytuacji kiedy całość (obydwie strony) nie działała prawidłowo. Czy są jeszcze jakieś inne potencjalne przyczyny takiego stanu rzeczy?
A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami? Mam silniczki, mam wszystko na wierzchu (za wyjątkiem tych dwóch górnych) - tyle że to nie chce działać na zasadzie plug & play ... Jeżeli ktoś mógłby mi to zrobić to chętnie bym skorzystał bo mnie już krew zalewa ...
Wiadoma sprawa że po włączeniu klimy sterownik-climatronic steruje tez tymi elektrozaworami i to się da czasami zauwazyć jak sie właczy klimke a przez chwile bucha ciepłem po czym wieje chłód(wszystko zalezne jest od temperatury zewnętrznej i wewnętrzej w aucie oraz ustawionej na climatronicu. No ale nasze klimy maja mozliwośc sprawdzania błedów VAGiem więc dają spore ułatwienie w szukaniu awarii.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Jak juz gdzies pisałem, trzaskające silniczki sa uszkodzone - wytarty potencjometr uniemozliwa układowi ustalenia prawidłowej pozycji ramienia wykonawczego. No i jezdzi od jednego kranca do drugiego. Silniczek do wymiany.
Jakby co to mam cała nagrzewnice ze wszystkimi silniczkami - na razie
Kolego cubitus, jakbys byl we wrocku to zapraszam, a warszawie to do Fossa...
Kolego bayer28, tak dla spokoju to popukaj w elektrozawory, moze ten lewy sie przywiesil?
Jakby co to mam cała nagrzewnice ze wszystkimi silniczkami - na razie

Kolego cubitus, jakbys byl we wrocku to zapraszam, a warszawie to do Fossa...
Kolego bayer28, tak dla spokoju to popukaj w elektrozawory, moze ten lewy sie przywiesil?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia