części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie pali na cielym silniku.

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

[D2 95 4.2PB/LPG ] Nie pali na cielym silniku.

Post autor: Diabel Szczecin » 09 wrz 2013, 22:58

Jak w temacie. Jestem nowym posiadaczem A8 a historia zaczela sie od tego... zawiesiła mi się pompa paliwa więc oddalem do znajomego mechanika na wymianę, oczywiście zamiennik.
Po wymianie wszystko elegancko chodzi. Po 2 dniach zaczęła gasnąć na ciepłym silniku a gdy ostygnie pali od kopa. Co może być przyczyna? dodam ze po wymianie pompy nie było zadnych błędów po podłączeniu vaga. Gasnie na gazie jak i na benzynie gdy sie nagrzeje.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2013, 21:07 przez Diabel Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

Gość

Post autor: Gość » 09 wrz 2013, 23:02

Najpierw sie przywitaj :peace:
Objawy jak z czujnikiem położenia wału ale najlepiej to teraz sprawdź błedy bo na pewno już są.

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diabel Szczecin » 09 wrz 2013, 23:21

juz sie przywitalem:) czujnik ktory znajduje sie miedzy skrzynia a silnikiem? auto generalnie mialo robione 2 lata temu silnik w sesie wymieniane wszystkie uszczelki, w zeszlym roku skrzynia. i niedawno parownik gazu instalacja BRC. Teraz wymienilem swiece i jedna oslone gumowa cewki poniewaz iskra przeskakiwala byla tak zniszczona. Auto chodzi na gazie jak i na benzynie idealnie. Tylko problem polega na tym ze gasnie na rozgrzanym silniku i odpala dopiero jak ostygnie choc troche.

[ Dodano: 2013-09-10, 07:46 ]
Czy to ten czujnik który jest między skrzynia a silnikiem? który był ! opisywany na forum? położenia wału
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 10 wrz 2013, 16:13

Miał bym, podejrzenia na czujnik położenia wału, i skoro była wymieniana pompa na zamiennik trzeba by się jej przyjrzeć co się z nią dzieje po dłuższej pracy.

Czy próbowałeś uruchomiać silnik na gazie w trybie awaryjnym?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2013, 16:52 przez Pepeka, łącznie zmieniany 1 raz.
Złego diabli nie biorą ...

michi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 04 sie 2010, 23:43
Lokalizacja: Katowice/Śląsk

Post autor: michi » 10 wrz 2013, 16:40

winne jest BRC :D :D :D :D :D
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diabel Szczecin » 10 wrz 2013, 18:19

pompa gra na sto procent mam nawet pelny zbiornik paliwa, niestety nie mam mozliwosci teraz podlaczyc kaputera z tego wzgledu ze nikt nie ma czasu... wina instalacji brc? jedyne co zostaje to ten czujnik polozenia walu. Moduly sa nowe swiece nowe cewki ok. Problem jest taki Inter Cars nie posiada tego czujnika Auto Partner tez, serwis 10 dni roboczych a cena jak to serwisowa 600zl. Gdzie moge kupic ten czujnik i jak on powinien wygladac?
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 10 wrz 2013, 18:26

Kolego kiedyś się użerałem z podobnym problemem w moim V8, później o dziwo to samo działo się w kolejnym aucie - A8. Okazało się, że wine ponosili gaziarze. Po kupieniu nowego auta przełożyłem ten sam gaz i drugi raz nie poszło im z mapą. Po dłuższej jeździe na gazie miałem te same problemy z odpaleniem. Okazuje się, że dawka na dzieńdonry podawana do silnika przy temp. większej od (około, bo dokładnie nie wiem) 50 stopni zależy od temperatury silnika i ... mapy która się 'poprawiała' podczas jazdy. Zawsze ten sam schemat, po dłuższej jeździe na benzynie znowu z odpalaniem nie było problemów. Wychodzi na to, że sterownik A8 ma dość skomplikowany algorytm liczenia dawki paliwa i adaptacji. Sprawdź czy to u Ciebie tak nie jest. Jeśli chodzi o dystans jaki musiałem przejechać, żeby się poprawiło to było tyle, że cały bak paliwa zszedł.
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 10 wrz 2013, 18:30

Kolego , nie napalaj sie od razu na czujnik PW, do sprawdzenia masz jeszcze czujniki temperatury , elektrozawór parownika ,być może puszcza gaz, silnik krokowy...
Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, czy próbowałeś odpalalać go w trybie awaryjnym na gazie
Złego diabli nie biorą ...

Gość

Post autor: Gość » 10 wrz 2013, 18:32

Jesli wina lezy po stronie instalki to zmień gazownika ale jak pepi pisał nieraz BRC to jest dla tumanów instalka(chodzi o montaż) więc chyba jednak padł ci czujnik halla :)

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diabel Szczecin » 10 wrz 2013, 18:35

http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 82535.html
czy ten czujnik moze byc?

[ Dodano: 2013-09-10, 18:41 ]
Auto nie odpali na gazie najpierw musi odpalic na benzynie, dopiero automatycznie przezuci na gaz innej obcji nie mam. Auto gasnie na benzynie jak i na gazie gdy silnik jest goracy dzisiaj to samo bylo odpalil pochodzil na benzynie dluzszy czas pozniej na gazie, zgasilem odpalilem znow pochodzilo wszystko ok zgasilem i juz nie odpalil. Parownik gazu byl wymieniany niedawno i gaz byl regulowany.
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

damiangow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: damiangow » 10 wrz 2013, 19:48

Kolego, a Ty masz pełny bak paliwa? Z tego co pamiętam to często błędne obsadzenie pompy w tym (nieszczęśliwym) dwukomorowym zbiorniku paliwa skutkuje dziwnymi zachowaniami silnika i EGRu(?), gdy masz poniżej połowy. Z tego co pamiętam to bak jest skonstruowany tak, że pompa najpierw przelewa z jednej komory do drugiej i dopiero później do silnika. Ktoś może potwierdzić czy dobrze pamiętam??
Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diabel Szczecin » 10 wrz 2013, 20:10

pompe wymienial mi mechanik ktory tez mial taka audi kiedys, mowi ze nie ma innej obcji jak cos z elektryki

[ Dodano: 2013-09-11, 19:03 ]
Auto właśnie dzisiaj pojechało do elektryka ponoć dobrego z polecenia mojego dyrektora serwisu.. elektryk powiedział że najprawdopodobniej czujnik położenia wału choć mówi ze może się mylić. Jutro będzie dzwonić z nowinami. :roll:
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 12 wrz 2013, 12:07

Ja mam poodbny problem auto postoi chwilke i juz trzebva krecic i krecic. Prosta sprawa sie wydaje, wymienilem parownik bo gaz idzie do podcisnienia(tez mi to goscie zdiagnozowali z brc...) okazalo sie ze wtryskiwacz ktorys puszcza gaz i dlatego sie tak dzieje, tam poszukaj, sprobuj pojezdzic przed zgaszeniem z pare km na benzynie i czy tez to wystepuje jak zgasisz na benzynie

Diabel Szczecin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 09 wrz 2013, 22:44
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Diabel Szczecin » 12 wrz 2013, 19:14

elektryk stwierdzil usterke jednak to co bylo pisane, czujnik polozenia walu. Teraz problem nie moge go znalezdz. Gdzie go szukac mam numer starego 0 261 210 112 lub koncowka 111 kto moze pomoc???

[ Dodano: 2013-09-12, 21:28 ]
w serwisie kosztuje 600zl:( :-(
Życie jest zbyt piękne żeby umierać:):):)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl