Wita.
Koledzy problem polega na tym, ze po przekręceniu kluczyka, dioda z gazu się świeci a nie miga. W związku z tym zapala na gazie (tak jak podczas awaryjnego odpalenia na gazie) i nie pozwala zmienić na benzynę.
Po fizycznym odłączeniu gazu pracuje na benzynie, ale kontrolka z gazu dalej świeci.
Pisze w dziale elektrycznym, ponieważ moim zdaniem to typowo elektryczna usterka.
Jeżeli ktoś orientuje się, jakie kolory kabelków odpowiadają za przełączanie gaz/benzyna to proszę o podpowiedz, bo na schemacie podłączenia Stag 300 jest wiązka 5 kabli i nie wiem które za co odpowiadają, a może jest zwarcie na nich i zachowuje się jak by był cały czas guzik wciśnięty.
No chyba że ten sterownik mi umarł :evil:
A w zasadzie mógł bo montaż był w 2008r i przejechał już 120 000 km.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Stag 300, zapala na gazie i nie pozwala zmienić
- Gabriel
- Super Klubowicz
- Posty: 779
- Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
- Lokalizacja: śląskie/Rybnik
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
- Gabriel
- Super Klubowicz
- Posty: 779
- Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
- Lokalizacja: śląskie/Rybnik
No i dziś się uporałem.
Centralka (przycisk wymieniony), guzik był zwarty cały czas.
Nie pokazywał jeszcze poziomu paliwa, bo przewód zielony z czerwonym paskiem był przecięty.
Śmiga już wszystko jak należy.
Kliknąłem "pomógł" ;-)
Centralka (przycisk wymieniony), guzik był zwarty cały czas.
Nie pokazywał jeszcze poziomu paliwa, bo przewód zielony z czerwonym paskiem był przecięty.
Śmiga już wszystko jak należy.
Dzięki za rozpiskę kolego Simone331,Simone331 pisze:Centralka Ci padła.
Nie pięć tylko sześć przewodów:
czerwony - buzer
czarny - masa
siwy - przycisk
zielony - 12V
biało czerwony - poziom gazu
biało zielony - dioda LED
Kliknąłem "pomógł" ;-)