[D2 02 ] Lusterka fotochromatyczne - przyciemnione
chyba bardziej leniwyJanekS13 pisze:jestem na razie laikiem
http://www.a8team.pl/d2-all-bezpiecznik ... =bezpieczn*
http://www.a8team.pl/d2-00-33tdi-bezpie ... =bezpieczn*
http://www.a8team.pl/d2-98-25tdi-bezpie ... =bezpieczn*
[ Dodano: 2013-11-16, 21:52 ]
Dzisiaj w końcu mogłem się zabrać za swoje lusterko. Jak wspomniał wcześniej "pb41ns" nie ma ani w tym mechanizmie ani w jego rozbieraniu żadnej filozofii.
Po zdjęciu lustra mamy taki widok.
- odkręcamy 2 wkręty od spodu lustra które mocują dolną czarną [plastikową obudowę (czerwone strzalki)
- odkręcamy 3 wkręty które mocują aluminiową obudowę lustra do szkieletu (zielone kółka)
zdejmujemy obudowę
Po zdjęciu obudowy mamy taki widok.
- odpinamy wszystkie wtyczki żeby się nie plątały kable
- odkręcamy 3 wkręty mocujące mechanizm regulacji położenia lusterek do szkieletu (zielone kółka)
- zdejmujemy blokadę w kształcie podkowy która trzyma sprężynę (strzałka czerwona) w miejscu oznaczonym strzałką zieloną
- na żółto zaznaczony jest mechanizm składania lusterek(silniczek i przekładnia)
Po zdjęciu blokady sprężyny, zsuwamy po kablach sprężynę (ja sie nie bawiłem w wyjmowanie wszystkich przewodów przez tą sprężynę i podkładki bo mi się nie chciało i nie było takiej potrzeby tym bardziej że robiłem to na aucie bez demontażu lustra od drzwi, przewody są na tyle długie że można manewrować bez odpinania) i mamy taki widok.
- zsuwamy pierścień (zaznaczony czerwoną strzałką) trzeba tylko zapamiętać jego ustawienie żeby później po złożeniu lusterka startowały i zatrzymywały się w odpowiedniej pozycji
- odkręcamy 5 wkrętów mocujących osłonę silniczka i mechanizmu składania lusterek (zaznaczone na zielono)
Po zdjęciu tej osłony mamy mniej więcej taki widok
- dodam tylko że zębatka (czerwona strzałka) wymusza położenie pierścienia z poprzedniego zdjęcia którego ustawienie trzeba zapamiętać
- najczęściej zapiekają się miedziane tuleje które trzeba oszlifować i na nowo nasmarować