[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód
[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód
Witam,
Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi polecić markę/firmę tarcz i klocków do Audi D3.
Kupiłem kilka miesięcy temu niby trochę lepsze klocki i tarcze i nie wytrzymały 20k Km.
Czy stosuję się półceramiczne tarcze?
Potrzebuje coś solidnego... liczę się oczywiście z ceną.
Dzięki!.
Pozdrawiam,
seba
Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi polecić markę/firmę tarcz i klocków do Audi D3.
Kupiłem kilka miesięcy temu niby trochę lepsze klocki i tarcze i nie wytrzymały 20k Km.
Czy stosuję się półceramiczne tarcze?
Potrzebuje coś solidnego... liczę się oczywiście z ceną.
Dzięki!.
Pozdrawiam,
seba
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 23:56 przez psejl, łącznie zmieniany 1 raz.
Najwięcej złych kroków popełniamy stojąc
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Kupiłem tarcze i klocki TRW , zrobiłem 40tys i jeszcze nie biją . Jazdy głównie autostradowe więc hamowanie z większych prędkości . Wydaje mi się że jakie by nie były to trzeba pilnować żeby rozgrzane nie miały styczności z wodą . Widziałem ostatnio jak tankowałem to obok na myjni gościu zaczynał myć od kół i przez chwilę go nie widziałem taki obłok się zrobił - a potem zdziwienie że kierownicą trzęsie przy hamowaniu .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Dbam o klocki i tarcze... staram się planować manewry tak, żeby ich nie nadwyrężać... wjeżdżanie rozgrzanymi tarczami do wody nie wchodzi w gre....
Właśnie mam Zimmermann Sport od Lewiana.... i tak nie do końca jestem z nich zadowolony. Już po kilku tysiącach zacząłem odczuwać negatywne skutki.
hmmm.. nie wiem jakie to są pół ceramiczne.... słyszałem o tarcza z dodatkiem ceramiki.... ale tylko słyszałem...
Bardzo mi zależy na jakości hamowania a nie na trwałości. Mogą szybko się ścierać jeżeli tylko jakość hamowania się podniesie....
Polecicie coś jeszcze...
Z góry dzieki!
Właśnie mam Zimmermann Sport od Lewiana.... i tak nie do końca jestem z nich zadowolony. Już po kilku tysiącach zacząłem odczuwać negatywne skutki.
hmmm.. nie wiem jakie to są pół ceramiczne.... słyszałem o tarcza z dodatkiem ceramiki.... ale tylko słyszałem...
Bardzo mi zależy na jakości hamowania a nie na trwałości. Mogą szybko się ścierać jeżeli tylko jakość hamowania się podniesie....
Polecicie coś jeszcze...
Z góry dzieki!
Najwięcej złych kroków popełniamy stojąc
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Chyba nie będzie tarcz DBA do D3.
Największe jakie mają to chyba 350mm.
Możesz założyć zestaw od RS6 C6. Koszt na nowych częściach ok 6 tys zł
Lub same tarcze RS6 C6 - 390 mm. Cena w detalu 1600 zł szt!
Lub załóż używane z allera za 600 zł szt. Jak będziesz zadowolony wejdziesz w nowy od RS6 C6.
Są też nowe zestawy Brembo z pływającymi tarczami na ebay US za ok 17 tys zł. Te same ale w IC za ok 24 tys zł.
Jeżeli myślałeś o ceramicznych to faktycznie jest jak dotąd najlepsze rozwiązanie. Ale też jeszcze najdroższe.
Ostatnio SID miał używany zestaw ceramiki na obie osie do D3 w zaj(...) cenie 12-14 tys zł! Sprzedał w tydzień.
Tu masz chłopaka, który może tobie dobrać swap hamulców do D3.
http://allegro.pl/porsche-panamera-turb ... 64130.html
Zawsze możesz kupić oryginały.
Rozwiązań jest dużo.
8-)
Największe jakie mają to chyba 350mm.
Możesz założyć zestaw od RS6 C6. Koszt na nowych częściach ok 6 tys zł
Lub same tarcze RS6 C6 - 390 mm. Cena w detalu 1600 zł szt!
Lub załóż używane z allera za 600 zł szt. Jak będziesz zadowolony wejdziesz w nowy od RS6 C6.
Są też nowe zestawy Brembo z pływającymi tarczami na ebay US za ok 17 tys zł. Te same ale w IC za ok 24 tys zł.
Jeżeli myślałeś o ceramicznych to faktycznie jest jak dotąd najlepsze rozwiązanie. Ale też jeszcze najdroższe.
Ostatnio SID miał używany zestaw ceramiki na obie osie do D3 w zaj(...) cenie 12-14 tys zł! Sprzedał w tydzień.
Tu masz chłopaka, który może tobie dobrać swap hamulców do D3.
http://allegro.pl/porsche-panamera-turb ... 64130.html
Zawsze możesz kupić oryginały.
Rozwiązań jest dużo.
8-)
Ostatnio zmieniony 09 paź 2013, 22:06 przez bunga bunga, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakub pisze:Zimmerrman,ate itd.to jest totalny badziew,chcesz dobre tarcze i klocki,bierz te co polecił bunga bunga,lub tarcze i klocki EBC.
Masz tu sklep z dobrymi hamulcami www.brakes.pl,ja tam brałem i polecam.
Gdyby Zimmermann był takim badziewiem to chyba takie marki jak Audi, BMW, Mercedes czy Porsche nie stosowały by tego na pierwszy montaż ? :mrgreen:
DBA to zdecydowanie inna półka także nie ma co porównywać. Ale strasznie dziwi mnie to, że coś nie tak Ci się zaczęło dziać z Zimmermann'ami. Może jakiś błąd przy montażu lub docieraniu ? Zakładamy do wielu dużych i znacznie mocniejszych aut takich jak np RS6 czy M5 i zero problemów, chłopaki bardzo sobie chwalą nawet przy upalaniu na torze.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
Ja też z serii nie byłem zadowolony więc założyłem taki zestaw
Black diamond groved 6 i klocki Ebc yellow teraz hamowanie to czysta przyjemność. Jedyna wada to ebc po kilku hamowaniach się zaczynają strasznie grzać ale po chwili znów gotowe do awaryjnych hamowań. Tarcze za to super szybko się chłodzą i zero bicia, delikatnie może tylko huczą przy hamowaniu z 200 ale to tylko przy mocnym wciśnięciu hamulca przy normalnym hamowaniu nie ma tego efektu.
Po Ebc założe chyba SP Performance Street Plus
Black diamond groved 6 i klocki Ebc yellow teraz hamowanie to czysta przyjemność. Jedyna wada to ebc po kilku hamowaniach się zaczynają strasznie grzać ale po chwili znów gotowe do awaryjnych hamowań. Tarcze za to super szybko się chłodzą i zero bicia, delikatnie może tylko huczą przy hamowaniu z 200 ale to tylko przy mocnym wciśnięciu hamulca przy normalnym hamowaniu nie ma tego efektu.
Po Ebc założe chyba SP Performance Street Plus
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Czyli pudełko A w nim ? loteria. Od kiedy przepisy się pozmieniały nie warto kupować części OE bo nigdy nie wiesz co w tym pudełku będzie, możesz trafić produkt dobry jakościowo a możesz trafić chińszczyzne. Czy nie lepiej wiedzieć co się kupuje i zaufać sprawdzonym producentom ? TRW, Ferodo, Zimmermann ?michalwruszak pisze:Orginalne prosto a ASO , to taka propozycja , czasami ceny sa zbliżone do cen zamienników,warto chociaż sprawdzić
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg