Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z LPG po wyjęciu akmulatora

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

[D2 99 4.2PB/LPG ] Problem z LPG po wyjęciu akmulatora

Post autor: grzybek86 » 12 paź 2013, 18:41

Witam Panowie. Mam dziwny problem. Nie wiem czy to zbieg okolicznosci czy cos nie tak. Otoż dzisiaj wyjąłem na jakas godzine aku z auta i po ponownym założeniu na Lpg auto dziwnie chodzi, tzn ciezko i topornie przyspiesza a czasami sie dławi nie ciągnie wogole, jak zrobie kick down długo mysli i dopiero powoli redukuje bieg i przyspiesza a przy zwalnianiu znow dluga przełącza biegi, na PB raczej bez problemu jak dawniej dużo szybszy kop i redukcja biegu raczej problemu nie ma. Na Lpg jeszcze mam taki objaw ze na postoju jałowy bieg jak lekko depne zanik wskoczy na obroty to na moment sie zadławi i dopiero ciągnie. Miał Ktoś moze podobny problem?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 22:32 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kuki30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 15 lip 2013, 15:18
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Kuki30 » 13 paź 2013, 16:43

Witam. Po pierwsze to staraj się używać polskich liter i znaków interpunkcyjnych bo ciężko się to czyta.
Widocznie sterownik gazu się zresetował co raczej nie powinno się zdarzyć po odłączeniu akumulatora. Tak czy owak musisz jechać do gazownika. Spróbuj odłączyć akumulator jeszcze raz i podłączyć ponownie może tylko coś się przywiesiło.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 13 paź 2013, 17:25

Wydaje mi się że instalacja LPG rozjechała ci mapy Pb. A teraz zresetowałeś korekty Pb odłączając akumulator. Sterownik LPG bierze odczyty z ecu Pb więc jeżeli zmieniłeś mapy Pb przez reset ecu to teraz może źle chodzić na LPG. Musisz podjechać do gazowników i niech przeprowadzą kalibracje od nowa i porządnie ustawią LPG bo wcześniej raczej poprawnie to nie było zestrojone. A ecu benzyny z czasem dostosowało się do złych ustawień LPG.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 paź 2013, 18:14

karol208 pisze:Wydaje mi się że instalacja LPG rozjechała ci mapy Pb. A teraz zresetowałeś korekty Pb odłączając akumulator. Sterownik LPG bierze odczyty z ecu Pb więc jeżeli zmieniłeś mapy Pb przez reset ecu to teraz może źle chodzić na LPG. Musisz podjechać do gazowników i niech przeprowadzą kalibracje od nowa i porządnie ustawią LPG bo wcześniej raczej poprawnie to nie było zestrojone. A ecu benzyny z czasem dostosowało się do złych ustawień LPG.
Tak jak napisał kolega, odłączając aku, wszystko wróciło do normy. Wcześniej korekty paliwowe były rozjechane. Jak będziesz tak śmigał dalej, to znowu korekty się rozjadą i będzie ok na gazie (jak wcześniej), ale to dalekie od poprawnego działania instalacji LPG.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 14 paź 2013, 21:25

do gazownika jade dopiero w czwartek, brak czasu jego i rowniez mojego.
Ale do rzeczy podpiąłem kompa dziś i było dużo błędów nie zdążyłem zapisać ich ale pamietam niektóre.

16534 O2 obwód czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16538 O2 obwód czujnika - nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v
16539 O2 obwód ogrzewania czujnika - usterka (bank 2 czujnik 1)
16559 Wyważenie paliwa - system wzmocniony (bank 2)
17800 Czujnik pozycji wału rozrządczego w pozycji - otwarte (B2) - skrót do B+
17810 Obwód zaworu EGR - skrót do B+

raczej wszsytkie. skasowałem je i póki co po jeździe na PB nie wróciły auto chodzi ok.
na LPG dalej kuleje i brak mocy.

[ Dodano: 2013-10-16, 21:59 ]
Witam. dzisiaj bylem u gazownika i ponownie zrobił nowe mapy do PB i LPG. po dlugiej kalibracji i ustawianiu padła diagnoza. Wtryski do wymiany, te juz maja prawie 100kkm i juz nie domagaja przy ostrej jeździe. na PB auto brzytwa. Temat można zamknąć. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl