Powiem tak że im dłużej jeździ się to sterownik zbiera sobie parametry i nanosi korekty więc nawet jak by był zapchany jakiś filtr przez dłuższy czas to on naniesie korekty tak oby utrzymać jak najlepszą mieszankę paliwo-powietrze.
Tak samo skrzynia dostosowuję się do stylu jazdy.
[D2 01 4.2PB ] Zwiekszone spalanie po rozladowaniu akumula
ewentualnie sprawdź jeszcze ze trzy tankowania i jeśli będzie podejrzane to jedz do gazownika. Skład mieszanki musi być w sam raz. Jeśli będzie za uboga mieszanka to za jakiś czas zaowocuje to wielkim spustoszeniem w silniku.
Nie raz widziałem na własne oczy wypalone uszczelki, wypalone zawory i dziury w tłokach.
Auto musi spalić tyle ile potrzebuje.
Moja zona śmiga obecnie moją poprzednia A4 gdzie jest zwykły gaz założony i reduktor Lovato Super wyciągający do 200KM gdzie jest silnik ADR 1,8 125KM, ale grunt by reduktor miał zapas mocy, pali w mieście od 12,5 do 15 ale motor ma 400tyś i głowa spokojna. Z kolei znajomy miał ten sam motor tylko w Passacie B5 220tys i jeżdził po gazownikach bo pali mu za dużo i za dużo i skończyło się to wymianą wszystkich 20 zaworów uszczelki, prowadnice ( cały łeb ). ale w mieście palił mu 10l behehehe
Ciekawe kto lepiej na tym wyszedł
Nie raz widziałem na własne oczy wypalone uszczelki, wypalone zawory i dziury w tłokach.
Auto musi spalić tyle ile potrzebuje.
Moja zona śmiga obecnie moją poprzednia A4 gdzie jest zwykły gaz założony i reduktor Lovato Super wyciągający do 200KM gdzie jest silnik ADR 1,8 125KM, ale grunt by reduktor miał zapas mocy, pali w mieście od 12,5 do 15 ale motor ma 400tyś i głowa spokojna. Z kolei znajomy miał ten sam motor tylko w Passacie B5 220tys i jeżdził po gazownikach bo pali mu za dużo i za dużo i skończyło się to wymianą wszystkich 20 zaworów uszczelki, prowadnice ( cały łeb ). ale w mieście palił mu 10l behehehe
Ciekawe kto lepiej na tym wyszedł