[D3 03 4.2MPI/LPG ] Lokalizacja czujnika G71
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Lokalizacja czujnika G71
Witam. Poszukuję Mapsensora G71. Proszę o podpowiedź gdzie znajduję się owy czujnik?
pozdr
pozdr
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
Kolego wystarczy przeczytać opis obok:
"Czujnik MAP jest skrótem od czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym. W tej części można znaleźć montowany bezpośrednio na kolektorze dolotowym. Jego celem jest pomiar ciśnienia i próżni wewnątrz kolektora dolotowego. Jest to jeden z wielu czujników wykorzystywanych do zapewnienia silnika działa prawidłowo. G71 jest numer przydzielony przez sensor pojazdów system diagnostyczny oraz wszelkie kody odnoszące się do G71 byłyby w jakiś sposób związane z tym czujnikiem. Proszę pamiętać, to nie znaczy, każdy błąd G71 wymagają, aby zastąpić tę część."
MAP Sensor (G71)
Część # 03C-906-051-F
03C-906-051-E
P0106-000262 - Manifold / Czujnik ciśnienia barometrycznego (G71) / (F96): Nieoczekiwane sygnał
"Czujnik MAP jest skrótem od czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym. W tej części można znaleźć montowany bezpośrednio na kolektorze dolotowym. Jego celem jest pomiar ciśnienia i próżni wewnątrz kolektora dolotowego. Jest to jeden z wielu czujników wykorzystywanych do zapewnienia silnika działa prawidłowo. G71 jest numer przydzielony przez sensor pojazdów system diagnostyczny oraz wszelkie kody odnoszące się do G71 byłyby w jakiś sposób związane z tym czujnikiem. Proszę pamiętać, to nie znaczy, każdy błąd G71 wymagają, aby zastąpić tę część."
MAP Sensor (G71)
Część # 03C-906-051-F
03C-906-051-E
P0106-000262 - Manifold / Czujnik ciśnienia barometrycznego (G71) / (F96): Nieoczekiwane sygnał
Panowie, nie potrzebuję wykładu co to jest i jak to działa bo to wiem znakomicie. Wiem również, że znajduję się w kolektorze ssącym( teoretycznie). W pytaniu miałem na myśli; z której strony znajduję się z tyłu czy z przodu kolektora, czy też pod nim.
Szukałem i nie mogę go zlokalizować. Powodem poszukiwań czujnika jest brak mocy. VAGina pokazuje iż sygnał jest nie prawidłowy.
Jakieś sugestie co do lokalizacji?
z góry dzięki,
Pozdrawiam.
Szukałem i nie mogę go zlokalizować. Powodem poszukiwań czujnika jest brak mocy. VAGina pokazuje iż sygnał jest nie prawidłowy.
Jakieś sugestie co do lokalizacji?
z góry dzięki,
Pozdrawiam.
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
Miewałem takie myśli, teraz upewniłeś mnie :mrgreen:Pepeka pisze:Poza powyższym ,w twoim silniku nie ma osobnego czujnika map.
W takim razie z czym jest zespolony? przepływomierz odpada. Nie jest przypadkiem zespolony z przepustnicą? Jest to jedyny podzespół mający bezpośredni kontakt z kolektorem dolotowym.
WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!!
wysłałem Ci cos na priv. Natomiast w pewnych wersjach zza oceanu BARO było montowane jednak w eboxie przy ECM'ie po stronie pasażera
Dopiero dzić dotarła do mnie informacja od kolegi z serwisu podpowiada, że ten bład może być związany z ciśnieniem zasilania paliwem ewentualnie z nieszczelnościami dolotu.
Dopiero dzić dotarła do mnie informacja od kolegi z serwisu podpowiada, że ten bład może być związany z ciśnieniem zasilania paliwem ewentualnie z nieszczelnościami dolotu.
Złego diabli nie biorą ...