Witam.
Czy taka procedura powinna tak wyglądać:
Miernik podłączony SZEREGOWO z akumulatorem bez przerywania zasilania (najpierw podłączony amperomierz minusem do wyjścia z akumulatora i drugą końcówka do masy samochodu a następnie zdjąć minusową klemę) na wyłączonym silniku i wyjętych kluczykach ze stacyjki oraz wyłączonych wszystkich odbiornikach. Po pomiarze najpierw założyć klemę a następnie zdjąć końcówki miernika. Zaleca się zdejmować ujemną klemę.
Tylko jak na to patrze to mam wrażenie że żeby to sprawdzenie było miarodajne to powinienem siedzieć w bagażniku, a później do kabiny się przedostać przez rękaw na narty z miernikiem w ręku na przedłużonych kablach, najlepiej tak żeby alarmu nie wzbudzić i dopiero teraz po kolei wyjmować bezpieczniki i sprawdzać wskazania amperomierza.
Czy może to jest proste jak budowa cepa i tylko ja tego nie ogarniam.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Procedura prawidłowego pomiaru poboru prądu
[D2 ALL ] Procedura prawidłowego pomiaru poboru prądu
Ostatnio zmieniony 19 paź 2013, 16:38 przez Ara$, łącznie zmieniany 2 razy.
Najprościej to wziąć ze 3-4m kabla 2-żyłowego i przedłużyć nim kable miernika. Podłączasz to tak jak opisałeś do aku, ciągniesz kabel z miernikiem obok auta na przód pod nogi pasażera, zamykasz klapę bagażnika i drzwi pasażera, czekasz kilka minut aż się alarm uśpi i wyciągasz po kolei bezpieczniki ;-)
Four rings to rule them all
tylko jak sie zamkne z miernikiem w środku to zacznie mi wyc alarm, jak zamkne sam miernik a później otwieram z kluczyka też mi wyjegtfan pisze:Najprościej to wziąć ze 3-4m kabla 2-żyłowego i przedłużyć nim kable miernika. Podłączasz to tak jak opisałeś do aku, ciągniesz kabel z miernikiem obok auta na przód pod nogi pasażera, zamykasz klapę bagażnika i drzwi pasażera, czekasz kilka minut aż się alarm uśpi i wyciągasz po kolei bezpieczniki ;-)
[ Dodano: 2013-10-19, 17:12 ]
wczorajsze pomiary były wpierw 0,63 a później po południu jak poszedłem do samochodu drugi raz to 0,31Pepeka pisze:Ara$, Ile Ci zżera tego prądu - to dośc istotne - rozumiem ,że mierzysz to po jakimś czasie od zamkniecia.
dokładnie - najciemniej pod latarnią, jak posprawdzam to dam znaćgtfan pisze:Hehe, no tak czasem bywa, że na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść ;-)
Daj znać, co Ci tam wyjdzie z pomiarów.
[ Dodano: 2013-10-24, 17:07 ]
Nie wiem co jest ale nie moge zamknąć auta żeby mi się alarm nie włączał. Za każdym razem jak próbuje zamknąć auto z wpiętym miernikiem i włączonym tym przyciskiem na słupku kierowcy - po chwili włącza się alarm.
[ Dodano: 2013-10-26, 16:40 ]
Wychodzi na to że problemem jest bezpiecznik nr 1 na brązowej listwie:
ZV-Pumpe,
Innenluchten,
DWA-Bereit-schaftsleuchte,
Make-up-Spiegelleuchten,
Einstiegs- und FuSraumleuchten
także jeżeli ktoś zna dobrze niemiecki prosiłbym o pomoc w przetłumaczeniu
... ale dalej w tym temacie: http://www.a8team.pl/d2-all-rozladowywa ... htm#119461
Ostatnio zmieniony 02 lis 2013, 23:36 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.