Mam pytanko odnosnie zmiany biegów. Podczas jazdy na LPG mam czasami wyczówalne zmiany biegów (w górę i w dół), natomiast na PB jest ok. Byłem u gazownika i według niego to nie jest wina gazu - w co nie chce mi sie wieżyć. Do tego czasem dojezdzając do świateł na LPG auto potrafi zgasnąć - nie wiem czy to normalne.
Czy u was przy jezdzie na LPG macie jakies wyczówalne zmiany biegów, jest jakaś różnica miedzy LPG a PB (nawet przy ostrej jeździe)?
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 LPG ] Zmiany biegów
[S8 D2 98 LPG ] Zmiany biegów
Ostatnio zmieniony 22 paź 2013, 21:55 przez kmicic-lt, łącznie zmieniany 1 raz.
Był ten temat omawiany juz chyba na forum. Przy czym na LPG to auto nie powinno gasnąć wogóle. Tu juz napewno wina LPG. Spróbuj przejechać ze 20 - 30km na samej benzynie i przełącz na LPG, zobacz czy jest poprawa. Podobno na LPG rozjeżdzają się nastawy sterownika skrzyni i powinno się czasem pojeździć na PB żeby wróciły do normy.
Widzisz , kolega pisząc o tym miał 100% racji, gdybyś pilnie słuchał w szkole to wiedział bys żea po co pod sterownik skrzyni podpinać ?
jak tam poza plusem po stacyjce nie ma niczego potrzebnego
prąd nie płynie z "+" do "-" i że masa to nie do końca " - " , a każde urządzenie wpięte w instalację MUSI mieć własne przyłącze zasilające . Jest to sakramentalne, jeśli ma podpięty sterownik na wspólny punkt, musi to rozdzielić
Złego diabli nie biorą ...
Sprawdz blok 10 w ecu. Na lpg i pb powinny być takie same wartości. jesli nie są to lpg do regulacji i problem zniknie.
Co do gaśnięcia to przyczyn może być kilka, najlepiej podłączyć się pod sterownik lpg i sprawdzić co się dzieje. Według mnie należy sprawdzić czy wtryskiwacze nie popuszczają, zanik impulsu obrotów, zawór bezpieczenstwa w reduktorze i podciśnienie oraz czujnik temperatury lpg i map sensor czy podaje prawidłowe ciśnienie gazu.
Co do gaśnięcia to przyczyn może być kilka, najlepiej podłączyć się pod sterownik lpg i sprawdzić co się dzieje. Według mnie należy sprawdzić czy wtryskiwacze nie popuszczają, zanik impulsu obrotów, zawór bezpieczenstwa w reduktorze i podciśnienie oraz czujnik temperatury lpg i map sensor czy podaje prawidłowe ciśnienie gazu.