[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie pali na benzynie
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie pali na benzynie
Witam,
pojawił się dziś problem w mojej A8... przestała odpalać na benzynie jak była ciepła i przełączyła się od razu na LPG to wszystko grało i auto normalnie przyśpieszało itp, sprawdziłem dźwiękowo pompę i cisza... Zabrałem się za wymianę, wstawiłem na szybko pompę firmy maxgear, teraz słychać bzyczenie więc pompa działa... ale dalej nie odpala na benzynie... tak jakby nie dochodziła wcale do silnika...
Gdzie szukać przyczyny...? Bo już nie wiem co mam zrobić....
[ Dodano: 2013-10-31, 21:26 ]
Ps. W baku jest ponad 40l paliwa (opcja z brakiem przepływu też sprawdzona...)
pojawił się dziś problem w mojej A8... przestała odpalać na benzynie jak była ciepła i przełączyła się od razu na LPG to wszystko grało i auto normalnie przyśpieszało itp, sprawdziłem dźwiękowo pompę i cisza... Zabrałem się za wymianę, wstawiłem na szybko pompę firmy maxgear, teraz słychać bzyczenie więc pompa działa... ale dalej nie odpala na benzynie... tak jakby nie dochodziła wcale do silnika...
Gdzie szukać przyczyny...? Bo już nie wiem co mam zrobić....
[ Dodano: 2013-10-31, 21:26 ]
Ps. W baku jest ponad 40l paliwa (opcja z brakiem przepływu też sprawdzona...)
Szczerze mówiąc to nie wiem gdzie te wężyki ;-) i nie bardzo wiem jak to sprawdzić...
Pepi a jakie informacje mam jeszcze podać?
Kręci ale nie odpala
Pompa nowa firmy maxgear
Słychać ze pompa pracuje
W koszu jest paliwo
Ponad pół baku paliwa
Jak był ciepły i zdążył przełączyć się na gaz to chodził bardzo płynnie więc silnik ok
Pepi a jakie informacje mam jeszcze podać?
Kręci ale nie odpala
Pompa nowa firmy maxgear
Słychać ze pompa pracuje
W koszu jest paliwo
Ponad pół baku paliwa
Jak był ciepły i zdążył przełączyć się na gaz to chodził bardzo płynnie więc silnik ok
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Fabrycznie opasek tam nie ma (u mnie już ktoś grzebał więc tak jest) więc trzeba poluzować kluczem najpierw jedną i wystarczy przekręcić zapłon jak pompka buczy to przez chwilę powinno wylatywać na połączeniu paliwo.lesiu117 pisze:Te 2 metalowe tak? Poluzowac opaski, zakręcić rozruszniki i patrzeć czy leci tak?
Więc tak... paliwo nie dochodziło, rozebrane wszystko jeszcze raz, po złożeniu paliwo doszło do listwy. Odpalił na strzała. Pochodził chwilę i zgasł... i tak w kółko... Przy próbie dodania gazu zaczął się dlawic i zgasł. Na jałowym trzymał ok minuty, dławil się i też zgasł. Po kilku próbach silnik się nagrzal, przyłączył się na lpg i działał jakby nigdy nic... Po wyłączeniu gazu zdlawil się i zgasł...
Czas się chyba poddać i kupić VDO ;-)
Czas się chyba poddać i kupić VDO ;-)
Najprawdopodobniej pompa kończy swój żywot i nie dostarcza takiego ciśnienia jak powinno być .
Tu się z tobą zgodzę ;-)lesiu117 pisze:Czas się chyba poddać i kupić VDO ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
niestety muszę wrócić... auto jeździło ale w grudniu znowu stanął i dzisiaj się dopiero za niego zabrałem... wstawiłem pompę VDO. Parę razy pokręciłem kluczykiem, było słychać bulgot więc pompa pracuje, próba odpalenia... zdławił się... przy drugiej załapał i pracował trochę aż przełączył się sam na gaz (temp ok -6 więc chwilkę pochodził). Wyłączyłem LPG, pochodził parę minut i zgasł... Już nie chciał odpalić na benzynie... z racji że był ciepły to po chwili kręcenia skok na LPG i jakby nigdy nic.... w bagażniku słychać bzyczenie więc pompa pracuje... odkręciłem tą długą śrubę żeby uszczelkę poluzować (paliwa jest ponad pół baku i poziom jest ponad nią) i jakoś tam zaskoczył by chwilę popracować i na LPG przejść, kontrolnie sprawdziłem w bagażniku i pompa oczywiście bzyczy
jakieś pomysły...?
jakieś pomysły...?