Corvette C6 Z51 6.0 Targa MANUAL :)
Corvette C6 Z51 6.0 Targa MANUAL :)
<-- film o mojej Vettce tak na poczatek.[/size]
zrobione przez
https://www.facebook.com/doublepvideo
nastepnie:
Miało nie być tematu ... ale jednak założe:
Po przygodach z Audi ( A4 b5 1.9TDI 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM )
Przyszedł czas na zmianę marki ...
Ogólnie miał być Viper SRT-10 8.4 505KM ... dowiedziałem się wszystko o tym aucie, zaakceptowałem nawet chore spalanie ale po przejechaniu się czar prysł. I pomyślałem może by tak Corvette C6. Pojechałem obejrzałem jakieś tam egzemplarze.
Przez chwile był szatański pomysł na wersje Z06 ... ale stwierdziłem, że bez sensu aż tak nadwyrężać budżet skoro zwykła 6.0 Ls2 jeździ całkiem przyzwoicie. Automat nie wchodził w grę więc szukałem manuala.
Corvette zyskuje przy bliższym poznaniu, po przejechaniu się itp. Na zdjęciach nie robi takiego wrażenia jak Viper. Natomiast Viper to auto fajne na filmikach i na zdjęciach natomiast na żywo Corvette jest dużo przyjemniejsza oraz lepiej wykonana.
Po sprawdzeniu dużej ilości egzemplarzy udało się znaleźć auto które jako nowe przyjechało z USA do Szwajcarii. Miało tam jednego właściciela od 0km do 50 tyś km. Carfax oczywiście sprawdziłem.
Jest to Corvette C6 2005r LS2 z pakietem Z51 6.0. Auto jest serwisowane do końca, kupiłem z przebiegiem 50 tys km. Natomiast ostatni serwis był przy przebiegu 48 tys km w Szwajcarii.
Zostały wtedy wymienione wszystkie filtry, płyny, oleje w skrzyni, silniku i napędzie... więc pakiet startowy na te auto wynosił 0 zł . Oczywiście poza CŁEM, AKCYZĄ, opłatami rejestracyjnymi i ubezpieczeniem.
Szukałem auta, które nigdy nie miało ruszonej ramy, ani żadnej przeszłości powodziowej lub powypadkowej czy to w USA czy innym kraju i udało się takie znaleźć.
Ogólnie strasznie ciężko znaleźć bezwypadkowa Corvette z małym przebiegiem... na szczęście się udało.
Wyposażenie jest całkiem ok: ( w sumie to brakuje tylko szklanej targi no i automatu którego nie chciałem )
- Targa ( metalowa )
- ESP
- el fotele z pamięcią dla 2 osób
- wyświetlacz na szybie Head-up który pokazuje obr/min, prędkość, przeciążenia, poziom płynów
- 2 strefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- czerwona skórzana tapicerka
- el szyby i lusterka
- domykanie klapy bagażnika
- dotykowe radio z DVD
- navigacja
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat
- felgi firmy Iforged Wheels ( iForged Performance Wheels - The next generation in forging technology )
- nagłośnienie BOSE
- kompas
- fotochromatyczne lusterka zew
- fotochromatyczne lusterko wew
- "odpalanie bez kluczyka"
- xenon
- pakiet Z51
- nawiercane tarcze przód tył
- 4 poduszki powietrzne
- 2 cup-holdery
Podstawowe dane są takie:
poj: 6.0
moc: 405KM
moment obr: 543Nm
masa: 1470kg
napęd: RWD
0-100: ~4.1s
0-200: ~14.8
v-max: 305km/h
skrzynia: manualna 6b
Jako ciekawostki:
- spokojnie można ruszać z 4 biegu
- na 6 biegu przy 180km/h jest 2800obr/min
- całe nadwozie jest z plastiku
- da się jeździć na co dzień
- pali dokładnie połowę tego co Viper
- pali mniej niż a8 d3 4.2 ... a to ze względu na to, że: moment jest bardzo nisko dostępny i nie trzeba auta kręcić, jest dużo lżejsza, napęd tylko na jedną oś, no i manual.
- miasto spalanie przy normalnej jeździe 17L-18L co uważam za wynik rewelacyjny
- na trasie jadąc do 120km/h spalanie wynosi ok 9L / 100km i jest to spalanie rzeczywiste sprawdzone z tankowań
- da się jeździć tym na co dzień
- materiały nie są wcale takie złe
- części eksploatacyjne są tańsze niż do a8 d3
- z przodu są 18" felgi a z tylu 19" felgi.
- silnik jest z przodu, skrzynia jest między tylnymi kołami dlatego rozkład mas to 50:50
- komfort jest całkiem znośny
- licznik jest wyskalowany w MPH ale można przedstawić go w opcjach na KMH i wtedy skala pokazuje normalnie prędkość w km/h a licznik jest wyskalowany do 200
- po przestawieniu jednostek na "Metric" zmieniają się właśnie wskazania z mph na kmh oraz temperatury na klimatroniku z Fahrenheita na stopnie Celsjusza oraz temperatury na wyświetlaczu head-up
- na fotkach nie widać szerokości i "niskości" tego auta.
- na fotkach robi średnie wrażenie ale na żywo jest całkiem OK
- wersje Z06 i ZR1 rozpędzają się na pierwszym biegu do ponad 100km/h ( w manualu oczywiście ) ( LS2 niestety tylko do ~80km/h )
- w środku nie ma klamek. Jest przycisk a drzwi działają na elektromagnes. Przy dywaniku jest oczywiście manualne otwieranie drzwi jakby magnes się zepsuł.
- tak samo bak paliwa działa na elektromagnes. W bagażniku jest linka i można otworzyć bak ciągnąc za nią jakby elektromagnes od klapki się zepsuł.
- W aucie jest tylko jedna dziurka na kluczyk. ( nie ma przy kierownicy ani w drzwiach ). Znajduje się ona w tylnym zderzaku.
- W razie rozładowania akumulatora wkładamy klucz w tylny zderzak nad tablice rej. co pozwala otworzyć bagażnik. Następnie ciągniemy za linkę która otwiera drzwi kierowcy mechanicznie. Następnie możemy otworzyć maskę i wymienić akumulator.
Zakup kontrolowany z S5, M6, Corvette C6, RR Sportem:
Zakup kontrolowany - Odcinek 177 - S11E177 - tvn player
Fotki:
Inne:
zrobione przez
https://www.facebook.com/doublepvideo
nastepnie:
Miało nie być tematu ... ale jednak założe:
Po przygodach z Audi ( A4 b5 1.9TDI 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM )
Przyszedł czas na zmianę marki ...
Ogólnie miał być Viper SRT-10 8.4 505KM ... dowiedziałem się wszystko o tym aucie, zaakceptowałem nawet chore spalanie ale po przejechaniu się czar prysł. I pomyślałem może by tak Corvette C6. Pojechałem obejrzałem jakieś tam egzemplarze.
Przez chwile był szatański pomysł na wersje Z06 ... ale stwierdziłem, że bez sensu aż tak nadwyrężać budżet skoro zwykła 6.0 Ls2 jeździ całkiem przyzwoicie. Automat nie wchodził w grę więc szukałem manuala.
Corvette zyskuje przy bliższym poznaniu, po przejechaniu się itp. Na zdjęciach nie robi takiego wrażenia jak Viper. Natomiast Viper to auto fajne na filmikach i na zdjęciach natomiast na żywo Corvette jest dużo przyjemniejsza oraz lepiej wykonana.
Po sprawdzeniu dużej ilości egzemplarzy udało się znaleźć auto które jako nowe przyjechało z USA do Szwajcarii. Miało tam jednego właściciela od 0km do 50 tyś km. Carfax oczywiście sprawdziłem.
Jest to Corvette C6 2005r LS2 z pakietem Z51 6.0. Auto jest serwisowane do końca, kupiłem z przebiegiem 50 tys km. Natomiast ostatni serwis był przy przebiegu 48 tys km w Szwajcarii.
Zostały wtedy wymienione wszystkie filtry, płyny, oleje w skrzyni, silniku i napędzie... więc pakiet startowy na te auto wynosił 0 zł . Oczywiście poza CŁEM, AKCYZĄ, opłatami rejestracyjnymi i ubezpieczeniem.
Szukałem auta, które nigdy nie miało ruszonej ramy, ani żadnej przeszłości powodziowej lub powypadkowej czy to w USA czy innym kraju i udało się takie znaleźć.
Ogólnie strasznie ciężko znaleźć bezwypadkowa Corvette z małym przebiegiem... na szczęście się udało.
Wyposażenie jest całkiem ok: ( w sumie to brakuje tylko szklanej targi no i automatu którego nie chciałem )
- Targa ( metalowa )
- ESP
- el fotele z pamięcią dla 2 osób
- wyświetlacz na szybie Head-up który pokazuje obr/min, prędkość, przeciążenia, poziom płynów
- 2 strefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- czerwona skórzana tapicerka
- el szyby i lusterka
- domykanie klapy bagażnika
- dotykowe radio z DVD
- navigacja
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat
- felgi firmy Iforged Wheels ( iForged Performance Wheels - The next generation in forging technology )
- nagłośnienie BOSE
- kompas
- fotochromatyczne lusterka zew
- fotochromatyczne lusterko wew
- "odpalanie bez kluczyka"
- xenon
- pakiet Z51
- nawiercane tarcze przód tył
- 4 poduszki powietrzne
- 2 cup-holdery
Podstawowe dane są takie:
poj: 6.0
moc: 405KM
moment obr: 543Nm
masa: 1470kg
napęd: RWD
0-100: ~4.1s
0-200: ~14.8
v-max: 305km/h
skrzynia: manualna 6b
Jako ciekawostki:
- spokojnie można ruszać z 4 biegu
- na 6 biegu przy 180km/h jest 2800obr/min
- całe nadwozie jest z plastiku
- da się jeździć na co dzień
- pali dokładnie połowę tego co Viper
- pali mniej niż a8 d3 4.2 ... a to ze względu na to, że: moment jest bardzo nisko dostępny i nie trzeba auta kręcić, jest dużo lżejsza, napęd tylko na jedną oś, no i manual.
- miasto spalanie przy normalnej jeździe 17L-18L co uważam za wynik rewelacyjny
- na trasie jadąc do 120km/h spalanie wynosi ok 9L / 100km i jest to spalanie rzeczywiste sprawdzone z tankowań
- da się jeździć tym na co dzień
- materiały nie są wcale takie złe
- części eksploatacyjne są tańsze niż do a8 d3
- z przodu są 18" felgi a z tylu 19" felgi.
- silnik jest z przodu, skrzynia jest między tylnymi kołami dlatego rozkład mas to 50:50
- komfort jest całkiem znośny
- licznik jest wyskalowany w MPH ale można przedstawić go w opcjach na KMH i wtedy skala pokazuje normalnie prędkość w km/h a licznik jest wyskalowany do 200
- po przestawieniu jednostek na "Metric" zmieniają się właśnie wskazania z mph na kmh oraz temperatury na klimatroniku z Fahrenheita na stopnie Celsjusza oraz temperatury na wyświetlaczu head-up
- na fotkach nie widać szerokości i "niskości" tego auta.
- na fotkach robi średnie wrażenie ale na żywo jest całkiem OK
- wersje Z06 i ZR1 rozpędzają się na pierwszym biegu do ponad 100km/h ( w manualu oczywiście ) ( LS2 niestety tylko do ~80km/h )
- w środku nie ma klamek. Jest przycisk a drzwi działają na elektromagnes. Przy dywaniku jest oczywiście manualne otwieranie drzwi jakby magnes się zepsuł.
- tak samo bak paliwa działa na elektromagnes. W bagażniku jest linka i można otworzyć bak ciągnąc za nią jakby elektromagnes od klapki się zepsuł.
- W aucie jest tylko jedna dziurka na kluczyk. ( nie ma przy kierownicy ani w drzwiach ). Znajduje się ona w tylnym zderzaku.
- W razie rozładowania akumulatora wkładamy klucz w tylny zderzak nad tablice rej. co pozwala otworzyć bagażnik. Następnie ciągniemy za linkę która otwiera drzwi kierowcy mechanicznie. Następnie możemy otworzyć maskę i wymienić akumulator.
Zakup kontrolowany z S5, M6, Corvette C6, RR Sportem:
Zakup kontrolowany - Odcinek 177 - S11E177 - tvn player
Fotki:
Inne:
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
Bardzo ładne auto. Niestety ciężko u nas znaleźć coś ładnego, do tego występuje bardzo dużo automatów -a to nie to . Jeździłem Viperem i potwierdzam że C6 to bardziej cywilne auto -Viper nie nadaje się do jazdy na co dzień. Padło na Szwajcarię bo tam się trafiła w dobrej kasie, czy miałeś dość szukania w PL?
C6 za mną chodzi już jakiś czas, powoli zaczynam rozeznawać się w cenach, poznaje rynek i zastanawiam się czy nie był by dobrym rozwiązaniem zakup w USA...
C6 za mną chodzi już jakiś czas, powoli zaczynam rozeznawać się w cenach, poznaje rynek i zastanawiam się czy nie był by dobrym rozwiązaniem zakup w USA...
Nowak_zg, cudo piękna i wypasiona Vetta szkoda że nie wysłałeś zdjęcia swojej C6 do kalendarza Corvette może by się załapała mam nadzieję, że zanim sprzedaż to wpadniesz na jakiegoś spota Corvette
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Padło na szwajcarie bo akurat kolega sciagnal ja sobie rok wczesniej i po roku mi odsprzedal Ogolnie byla caly czas na sprzedaz bo kolega handluje autami ... i ze wszystkich ktore obejrzalem ta jako jedyna trzymala sie kupy ... aczkolwiek nie mowie ze nie da sie znalezc w PL bo wg mnie mozna tylko ze trzeba dac normalne pieniadze a nie 'promocyjne' bo kazdy kto dba o auto chce za nie dostac normalna kwote. tak samo zreszta jak z kazdym innym autem.rc_c pisze:Bardzo ładne auto. Niestety ciężko u nas znaleźć coś ładnego, do tego występuje bardzo dużo automatów -a to nie to . Jeździłem Viperem i potwierdzam że C6 to bardziej cywilne auto -Viper nie nadaje się do jazdy na co dzień. Padło na Szwajcarię bo tam się trafiła w dobrej kasie, czy miałeś dość szukania w PL?
C6 za mną chodzi już jakiś czas, powoli zaczynam rozeznawać się w cenach, poznaje rynek i zastanawiam się czy nie był by dobrym rozwiązaniem zakup w USA...
[ Dodano: 2013-12-11, 13:59 ]
Moze i by sie zalapala Widzialem kalendarz ... fajne vettki tam poszly Mysle ze moze w przyszlosci jeszcze kupie Corvette ... ale Z06 .Lukas134 pisze:Nowak_zg, cudo piękna i wypasiona Vetta szkoda że nie wysłałeś zdjęcia swojej C6 do kalendarza Corvette może by się załapała mam nadzieję, że zanim sprzedaż to wpadniesz na jakiegoś spota Corvette
[ Dodano: 2013-12-11, 14:00 ]
dzieki dziekisebos17 pisze:Czy to Viper, czy Corvette - ważne jest to że realizujesz swoje marzenia motoryzacyjne Gratuluję pasji no i oczywiście ładnego auta.
[ Dodano: 2013-12-11, 14:06 ]
i tu zacytuje swoj post z innego forum jako ciekawostke:
"przez to ze jest lekka i niska i ma dobrze rozlozony srodek ciezkosci to prowadzi sie bardzo fajnie. Jest bardzo przewidywalna, latwo postawic bokiem ale latwo tez jezdzic szybko ( na suchym oczywiscie )
trakcje ma... chyba ze sie strzeli ze sprzęgła to zostawia dwa ślady o szerokosci 285mm
duzo bardziej czuc te auto niz audi. Duzo bardziej czuc tez predkosc...
prowadzi sie naprawde fajnie i przewidywalnie, jesli ktos mowi ze amerykance nie skrecaja ( moze niektore rzeczywiscie nie ) to niech popatrzy na czasy Vipera i Corvetty na nurburgringu ( List of Nürburgring Nordschleife lap times - Wikipedia, the free encyclopedia ).
Moment dostepny naprawde nisko wiec zarzucenie dupą przy 2tys obr/min to nie problem oczywiscie jak sie chce ....
Komfort tez calkiem ok jak na tak sportowe auto ...
Po przejechaniu sie Gt-R`em MY 2011 wiem juz o co chodzi w tym ze niektorzy zachwalaja lotusa ELISE.... GT-R to zajebiscie skuteczne auto ... ale frajdy z jazdy daje pewnie duzo mniej niz taki Elise ...
Gt-R jest fajny na codzien, bardzo komfortowy, szybki, dobrze sie prowadzi i duzo wybacza .... ale jest tak dopchany elektronika ze to wszystko odbiera ten caly FUN. Gt-R to taki komputer.... a Vette to nawet nie kalkulator przy nim.
Corvette wlasnie daje zajebiscie duzo frajdy przez to ze jest lekka i w miare mocna.... nie jest najszybsza, nie jest najlepiej wykonana w porownaniu np do 911 czy r8 ... ale w ogolnym rozrachunku to zajebiscie fajne auto patrzac na to co daje za ta cene. Spalanie jest ok, komfort ok, osiagi ok... a uczucie przyspieszen hamowan, skrecania, nadrzucania dupą mega .... i wlasnie to jest fajne w tym aucie. a jak ktos chce jeszcze szybciej to moze wybrac z06 ktora z rolki idzie jak gt-r ... lub zr1 ktora łyka prawie wszystko ( z rolki oczywiscie )
Duzym plusem Corvetty czy Vipera jest to ze sa duzo bardziej egzotyczne niz R8, Gtr czy 911...
Wiadomo ze gt-r`a mozna pomodzic i wtedy jest inna sytuacja ale mowimy o seryjnych autach takich jak jest wiekszosc na drogach.
Chevrolet Corvette ZR1 (2008) VS Nissan GT-R (2011) acceleration 0-300 km/h - YouTube
Corvette ZR1 acceleration top speed 0-330 km/h. ( [url]www.vb2r.com ) 0-205 mph- gopro - YouTube[/url]
a tu zwykla LS2 .... taka jak moja
Corvette C6 Drifting Trailer 1 KNG04 (Turkey) - YouTube
Wg mnie z Corvett idealem jest z06 ... poniewaz jest stosunkowo prosta ( nie ma kompresora jak ZR1 ) osiagami nie ustepuje GTRowi czy 911 turbo ( oczywiscie nie mowie ze startu zatrzymanego ) .... ma calkiem dobra cene.... a w dodatku ma to czego brakuje podstawowym wersja LS2/LS3 ... czyli poszerzenia.
i Z06 na oponie 375/20R21
a tak wygląda wyświetlacz HEAD-UP który wyświetla nam trochę parametrów na przedniej szybie. Jego położenie można regulować
Corvette Z06 Heads Up Display (HUD) - YouTube
świateł europejskich tylnych nie założę bo są paskudne:
Wersja EU:
Wersja US:
"
[ Dodano: 2013-12-11, 14:16 ]
spalanie z trasy Zielona Góra- Wrocław
predkosc taka jak kazdy czyli normalna
ps. dalbym rade spokojnie zejsc ponizej 9L ale wtedy musialbym jechac bez hamowan w miasteczkach, paru wyprzedzan itp... mysle ze wtedy 8.5-9.0 spokojnie osiagalne ....
calkiem niezle jak na 6.0 ...
wiadomo ze wiekszego sensu to nie ma ... ale milo miec taka swiadomosc ze to ekonomiczne auto jest ...
[ Dodano: 2013-12-11, 14:17 ]
---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:39 ----------
srebrna c6 z bordowym wnetrzem
bordowa c3 z szarym wnetrzem
[/COLOR
2 screeny z filmu o corvette
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
tak sprzedaje
juz troche u mnie pogoscila ... niech teraz komus innemu da radosci
juz troche u mnie pogoscila ... niech teraz komus innemu da radosci
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
raczej nie wiekszosc aut mam okolo roku i potem sprzedaje
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
jeszcze nie wiem wyjdzie w praniu
[ Dodano: 2014-01-13, 14:27 ]
Wlasnie moja Vette pojawila sie posrednio w motorze... tj opis z aukcji w 100% pasuje do mojego egzemplarza:
- przebieg
- cena
- wyposazenie
- historia carfax i pierwszy wlasciciel
- pakiet z51
ps. zdjecie nie jest mojej vetty
jedyny minus to malo rzetelne podejscie do wyposazenia tzn ... napisane ze licznik mozna przestawiac na km/h jako opcje kupiona w salonie )))
wystarczy porownac opis do tego co napisalem na aukcji i wiadomo ze to z mojego ogloszenia.
jako ze moja ma z51 to tutaj takie krotkie info co to dokladnie jest
From GM's website
Z51 Performance Package
Performance-oriented package for the Gymkhana/Autocross enthusiast; includes extra cooling, stiffer springs and stabilizer bars, specific shock absorbers, larger brakes with cross-drilled rotors, specific tires and Z51-specific 6-speed manual when ordered with 6-speed manual transmission or performance axle ratio with 6-speed paddle shift automatic. Not available with Magnetic Selective Ride Control.
czyli:
Co zawiera "Z51 Performance Package":
- sztywniejsze sprężyny
- sztywniejsze amortyzatory
- sztywniejsze stabilizatory
- wydajniejszą chłodnicę oleju
- większe nawiercane tarcze hamulcowe
- inaczej zestopniowaną skrzynię biegów
tutaj wiecej jakby ktos chcial poczytac
http://forums.corvetteforum.com/c6-corv ... is-it.html
[ Dodano: 2014-01-13, 14:27 ]
Wlasnie moja Vette pojawila sie posrednio w motorze... tj opis z aukcji w 100% pasuje do mojego egzemplarza:
- przebieg
- cena
- wyposazenie
- historia carfax i pierwszy wlasciciel
- pakiet z51
ps. zdjecie nie jest mojej vetty
jedyny minus to malo rzetelne podejscie do wyposazenia tzn ... napisane ze licznik mozna przestawiac na km/h jako opcje kupiona w salonie )))
wystarczy porownac opis do tego co napisalem na aukcji i wiadomo ze to z mojego ogloszenia.
jako ze moja ma z51 to tutaj takie krotkie info co to dokladnie jest
From GM's website
Z51 Performance Package
Performance-oriented package for the Gymkhana/Autocross enthusiast; includes extra cooling, stiffer springs and stabilizer bars, specific shock absorbers, larger brakes with cross-drilled rotors, specific tires and Z51-specific 6-speed manual when ordered with 6-speed manual transmission or performance axle ratio with 6-speed paddle shift automatic. Not available with Magnetic Selective Ride Control.
czyli:
Co zawiera "Z51 Performance Package":
- sztywniejsze sprężyny
- sztywniejsze amortyzatory
- sztywniejsze stabilizatory
- wydajniejszą chłodnicę oleju
- większe nawiercane tarcze hamulcowe
- inaczej zestopniowaną skrzynię biegów
tutaj wiecej jakby ktos chcial poczytac
http://forums.corvetteforum.com/c6-corv ... is-it.html
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
-
- Forum Audi A8
- Posty: 82
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:24
- Lokalizacja: Zamość
ciesze sie ze sie podoba ...
a co do nastepnego auta
nie mam pojecia co to bedzie ... pewnie znowu mnie na cos najdzie nagle i kupie cos zupelnie innego
a co do nastepnego auta
nie mam pojecia co to bedzie ... pewnie znowu mnie na cos najdzie nagle i kupie cos zupelnie innego
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0