![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI ] Nie przełącza się na LPG
[D3 04 4.2MPI ] Nie przełącza się na LPG
Witam kolegów, może ktoś coś takiego przerabiał.
Audi nie chce się przełączyć na gaz. Najpierw diagnoza padła na pompę wody- wymieniłem chociaż była dobra, potem na te zawory od ogrzewania wraz z pompką, też wymieniłem, i ciągle nic.
Gazownicy twierdzą, że nie ma obiegu płynu przez reduktor, nie nagrzewa się i przez to nie przełącza na gaz. Dodam, że z temp. silnika wszystko ok, trzyma 90 stopni, nie przegrzewa się. Czy ktoś miał podobny problem ???
Audi nie chce się przełączyć na gaz. Najpierw diagnoza padła na pompę wody- wymieniłem chociaż była dobra, potem na te zawory od ogrzewania wraz z pompką, też wymieniłem, i ciągle nic.
Gazownicy twierdzą, że nie ma obiegu płynu przez reduktor, nie nagrzewa się i przez to nie przełącza na gaz. Dodam, że z temp. silnika wszystko ok, trzyma 90 stopni, nie przegrzewa się. Czy ktoś miał podobny problem ???
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 18:39 przez Nynek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 85
- Rejestracja: 03 lis 2011, 08:30
- Lokalizacja: Toruń
Naj predzej jest zle zamontowany reduktor a niejest on przypadkiem zamontowany wyzej niz zbiorniczek plynu chlodniczego jeski tak to jest zapewne czaly czas zapowietrzony i dlatego nieogrzewa reduktora a w reduktorze jest czyjnik temperatury plynu chlodniczego. I jak jest zapowietrzony to niema opcji ze sie przelaczy na gaz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
to wtedy powinien dobrze iśc jak dasz ogrzewanie na max żeby cały czas tłoczyło płyn na nagrzewnicę w każdym razie powinien sie nieco bardziej dogrzać
o ile nie dali na powrocie ale to i tak jeszcze w miarę prosto daje się wyprostować
o ile nie dali na powrocie ale to i tak jeszcze w miarę prosto daje się wyprostować
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Płyn przez nagrzewnice przepływa cały czas. Nagrzewnica jest w małym obiegu więc jedynie mogły by być problemy gdyby był podłączony na powrocie. Wtedy wiatrak ogrzewania zbija deczko płyn ale nie sądzę że aż tak bardzo by nie przełączył się na gaz. Musiałby zbijać go do poniżej 30 stopni. moim zdaniem problem będzie w czujniku temperatury. Jedz do gazownika nie sprawdzi czy czujnik w instalacji lpg widzi temperaturę i jaką. Jeśli będzie widział za niską to albo po prostu wypadł co się zdarza albo jest uszkodzony. Są jeszcze przypadki z podciśnieniem. Jeśli instalacja nie wykryje podciśnienia na listwie to nie przełączy auta na gaz. Podjedz do bardziej kumatego gazonika bo z tego co czytam to raczej goście nie za bardzo się znają na instalacjach i sami nie wiedzą czego szukać.
edyt. Jesli na czujniku będzie zwarcie też tak się będzie działo. Może gdzieś na przewodach
edyt. Jesli na czujniku będzie zwarcie też tak się będzie działo. Może gdzieś na przewodach
Ostatnio zmieniony 14 gru 2013, 08:08 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.