Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy, pomoc przy odczycie logów

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy, pomoc przy odczycie logów

Post autor: arek992 » 17 gru 2013, 20:31

Witam wszystkich mam problem z wozem, generalnie brak mu mocy tak jak by holował jakiegoś jelcza zero dynamiki. Historia tego auta dość długa w sumie przygód z partaczami mechanikami...... Co było w samochodzie wymienione, turbo na zregenerowane nowy przepływomierz, rozrząd był wymieniony, wałki rozrządu robione, podobno zregenerowana pompa wtryskowa (niestety tego nie sprawdzę i w 100% nie wiem w każdym bądź razie płaciłem za taką usługę) nie wiem w czym tkwi problem, jeden mechanik z kolei mówił że katalizator zapchany lecz jemu też zbytnio nie ufam. Zrobiłem Logi możecie pomóc to rozszyfrować ?
Logi statyczne
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152895.html
grupa 01 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152896.html
grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152897.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152898.html
grupa 07 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152899.html
grupa 13 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152901.html
grupa 14 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152900.html
grupa 18 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152902.html
Logi statyczne basic
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152903.html
grupa 03 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152905.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152904.html
grupa 11 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152906.html
Logi dynamiczne
grupa 00 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152908.html
grupa 01 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152910.html
grupa 04 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152907.html
grupa 08 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152912.html
grupa 10 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152909.html
grupa 11 http://vaglog.rtnet.pl/arek992_152913.html
Ostatnio zmieniony 17 gru 2013, 21:34 przez arek992, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 17 gru 2013, 20:54

Kolego arek992, proszę poprawić tytuł tego wątku. Inaczej będę zmuszony temat usunąć.

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku


Pozdrawiam
Simone331

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 17 gru 2013, 22:19

brak 3 grupy dynamicznej. Na razie widze zatkany egr.
Logi dynamiczne bylu robione na postoju czy w czasie jazdy? Bo wyglada ze na postoju..
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 17 gru 2013, 22:20

W czasie jazdy. A co do EGR co proponujesz zaślepiać czy czyścić ?
A to log grupy 3 i 11 dynamicznie

http://vaglog.rtnet.pl/arek992_153021.html

[ Dodano: 2013-12-19, 19:12 ]
Przeczyściłem EGR jakie efekty, silnik szybciej się grzeje i tak jakby lepiej pracuje szczególnie na biegu jałowym lecz nadal pozostał mułowaty ;/ oto logi po czyszczeniu grupy 3
statycznie
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_153128.html
statycznie basic
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_153129.html
dynamicznie jeszcze nie zrobiłem laptop padł ;/

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 22 gru 2013, 21:44

No widac ze egr działa.
NIestety przeplywomierz do wymiany.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

obi125
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: obi125 » 23 gru 2013, 09:30

Kolego a nie masz problemu z właśnie nagrzewaniem auta, ewentualnie trzymaniem temperatury?
Ja przez kilka miesięcy próbowałem dojść dlaczego przy starcie od zera autko zamulało przez sekunde aby później wyrwać do przodu.. Logi wychodziły idealnie a przyczyną okazał się wadliwy czujnik temperatury płynu chłodniczego..
Auto nie do poznania a koszt... 38zł :)

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 23 gru 2013, 14:47

Nie z nagrzewaniem auta wszystko w porządku. Brak mocy jest odczuwalny cały czas strasznie otępiały samochód, w jednym momencie w miarę idzie około 2300-2600 ob/min. Zastanawia mnie brak żądanego doładowania z początku przyspieszania dopiero po czasie osiąga wartość, czy może na to mieć wpływ zatkany katalizator ?
Oto Log grupy 3 wraz z 11 dynamicznie
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_153433.html

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 23 gru 2013, 21:11

Doładowanie masz z opoznieniem bo turbina do najnowszych pewnie nie nalezy. Grunt ze osiaga wymagane wartosci. Natomiast przepływka w całym zakresie obrotów wykazuje za maly przepływ w stosunku do zadanego, no i masz muła.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 23 gru 2013, 21:50

Turbina jest nowa po regeneracji około 8 tys. na niej dopiero zrobiłem

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 13 sty 2014, 16:17

Czyściłem przepływomierz nawet jest poprawa proszę o ocenę nowych logów
grupy 3, 11, 8 trzeci bieg
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_156147.html
te same grupy 4 bieg
http://vaglog.rtnet.pl/arek992_156146.html

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 13 sty 2014, 20:17

no wyglada duzo lepiej. I powinien jezdzic lepiej.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 13 sty 2014, 20:24

No jeździ dużo lepiej ale przepływomierz nadal trochę obcina dawkę. I opóźnione doładowanie jest czy może to być spowodowane złym ustawieniem sztangi na turbinie ?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 14 sty 2014, 23:06

No to musisz wymienic przepływke na sprawną. Co do turbiny to moze przycierac sie geometria, albo masz nieszczelnosc w podcisnieniach sterujących gruchą. Sztangi nie ruszaj bo lepiej nie bedzie.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 14 sty 2014, 23:24

Grucha nie była przez zakład regulowana sam ją tak ustawiłem. Węże są szczelne może zawór N75

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl