a8 1.9 calineczka :) od dziq111
przeszczep wykonalnyjak najbardziej tylko z schematami pewnie bedzie duzo wiekszy problem.
co do silnika w moim aucie to nie jest vp tylko PD podobnie jak silnik 2.0 tdi z tym ze one mialy 16v lub 8v i nie wszystkie posiadały wade tej pompy oleju zreszta wywalalem juz taka z tego silnika i zalozylem zwykla taka jak w 1.9 jest dziala juz rok bez szmeru takze i ztym bym sobie poradził . ale dlaczego nie wsadziłem 2.0 tylko i wylacznie problemow z elektryka bylo by tutaj duzo wiecej do przeskoczenia.
Foss ja nie gadam ze silnik v8 jest zly mialem fajnie sie jezdziło na trasy ok ale ja tras nie robie z reguły a jak chce poszalec to wsiadam do s6 ktorego mi tak nie szkoda jak a8 a wiekszosc pseudo rajdowek itak zostawia z tylu ~5s do100 oczywiscie po modach.
Mi w A8 nie jest tyle potrzebne i tyle w temacie ma jechac wygladać i tanio jezdzić zaoszczedzone pieniadze przeznaczam w ten sposob a inne samochody. a w12 za 3 tys mc takowalem i tak brakowalo zeby objechac.
w planach mam kupno prawdziwego klasyka czyli dodge charger 68-70r i wlasnie te auto bedzie dlamnie piorytetem zeby go trzymac caly miesiac w garazu pod koldra i w piekna niedziele zrobic rundke w gory i spowrotem.
co do silnika w moim aucie to nie jest vp tylko PD podobnie jak silnik 2.0 tdi z tym ze one mialy 16v lub 8v i nie wszystkie posiadały wade tej pompy oleju zreszta wywalalem juz taka z tego silnika i zalozylem zwykla taka jak w 1.9 jest dziala juz rok bez szmeru takze i ztym bym sobie poradził . ale dlaczego nie wsadziłem 2.0 tylko i wylacznie problemow z elektryka bylo by tutaj duzo wiecej do przeskoczenia.
Foss ja nie gadam ze silnik v8 jest zly mialem fajnie sie jezdziło na trasy ok ale ja tras nie robie z reguły a jak chce poszalec to wsiadam do s6 ktorego mi tak nie szkoda jak a8 a wiekszosc pseudo rajdowek itak zostawia z tylu ~5s do100 oczywiscie po modach.
Mi w A8 nie jest tyle potrzebne i tyle w temacie ma jechac wygladać i tanio jezdzić zaoszczedzone pieniadze przeznaczam w ten sposob a inne samochody. a w12 za 3 tys mc takowalem i tak brakowalo zeby objechac.
w planach mam kupno prawdziwego klasyka czyli dodge charger 68-70r i wlasnie te auto bedzie dlamnie piorytetem zeby go trzymac caly miesiac w garazu pod koldra i w piekna niedziele zrobic rundke w gory i spowrotem.
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
To ten, ale tam nie pada zadne kółko tylko tzw ołowek czyli cos wielkosci imbusa nr 8 o długosci 7cm. Po prostu obrabiaja sie kanty i pompa staje.FOSS pisze: A 2.0TDI to nie ten sławetny w którym pada napęd pompy olejowej bo napęd jest na łańcuszku a jedno z kółek jest z jakiegoś dziadowskiego tworzywa??... 2.0TDI nie jest lubiany :-P
Ale jest rozwiazanie!!! Ten sam silnik w seacie jest uproszczony i nie ma tej wady. Jest zwykły łańcuszek No i takiego 2.0TDI mozna smiało swapowac. Po czipie ma jakies 180-190KM, po modyfikacji turbiny (hybryda) jakies kolejne 20-30KM, wypadałoby jeszcze intercooler wiekszy i juz jest miodzio.
Zreszta przy swapie do A8 mozna zastosowac osprzet z 2,5tdi.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Pokaz pod maska jak to wyglada. Pewnie miejsca sporo. 2.5 tdi i 2.8 jezdza w a8 to takie podkrecone 1.9 spokojnie zostawi 2.8, moze nie w sprincie ale w typowo uzytecznej jezdzie gdzje potrzebny duzy moment od niskich obrotow.
W takiej formie jest jak najbardziej ok, jednak jakies plany na 300KM to dla mnie mija sie to z celem bo mialo byc tanio i tak zapewne jest, a tak to tylko kupa czarnego dymu i wysokie spalanie.
A4 z avf w quatro pali w miescje kolo 8 l on, a jest ciezsze od a8
W takiej formie jest jak najbardziej ok, jednak jakies plany na 300KM to dla mnie mija sie to z celem bo mialo byc tanio i tak zapewne jest, a tak to tylko kupa czarnego dymu i wysokie spalanie.
A4 z avf w quatro pali w miescje kolo 8 l on, a jest ciezsze od a8