Post
autor: tomeks8 » 08 mar 2010, 22:54
dokladnie to nic by nie znaczylo jakby silnik chodzil na wolnych obrotach i zerwal by sie pasek rozrzadu, rownoczesnie uderzajac tlok o zawor, lecz podkreslam jeszcze raz, zblokowanie nastopilo poprzez pas wieloklinowy ,ktory zachamowal caly obieg rozrzadu, a mianowice tak,ze owinol sie o kolo zebate napedzajace caly rozrzad {wal}szkoda ,ze nie mam zdjecia ,ale wygladalo by to mniej wiecej tak(po polskiemu)jakby jadac rowerem
wkrecila by sie nogawka od spodni w zebadke napedowa,a oslona tej ,ze zebatki uniemozliwila by przez swoj wymiar dalszy obrot. Moim zdaniem prawdopodobnie tym zosta
l zablokowany wal(oczywiscie przed zdemontowaniem rozrzadu poznaczylem sobie wszystko ,lecz jestem nie do konca pewny co do walu korbowego.
Ponaglam moja dotychczasowa prosbe o schemat rozrzadu silnika 2.5tdi AFB,dziekuje za informacje pozdrawiam