![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 98 ] Temperatura płynu chłodniczego a wymiana rozrz
[S8 D2 98 ] Temperatura płynu chłodniczego a wymiana rozrz
Witam Wszystkich.
Mam ostatnio trochę problemów ze swoją eSką, ale staram się je na bieżąco usuwać w miarę możliwości finansowych.
Ostatnio zmieniłem pompę wspomagania, elektrozawory od ogrzewania, kpl zawieszenie przód + geometria, rozrząd z paskami i po szczęśliwym zakończeniu prac, które trwały kilka tygodni (ponieważ musiałem zamówić blokady do rozrządu i dobrać odpowiednie wahacze) wyjechałem z garażu i zobaczyłem, że się nie dogrzewa tzn nie jest w stanie nabrać temp. do 90 stopni, tylko zatrzymuje się w okolicach 80-83 stopnie. Wymieniłem więc dzisiaj termostat na nowy i zadowolony wracam do domu. Po kilku kilometrach nagrzała się mniej więcej do 87 po czym po chwili spadła z powrotem do 82... czy ja już jestem przewrażliwiony, czy też dalej jest coś nie tak? Ogrzewanie działa jak należy, układ odpowietrzony... tak mi się przynajmniej wydaje. Latem zawsze trzymała równe 90, a teraz coś się jej odwidziało? Proszę o pomoc.
Mam ostatnio trochę problemów ze swoją eSką, ale staram się je na bieżąco usuwać w miarę możliwości finansowych.
Ostatnio zmieniłem pompę wspomagania, elektrozawory od ogrzewania, kpl zawieszenie przód + geometria, rozrząd z paskami i po szczęśliwym zakończeniu prac, które trwały kilka tygodni (ponieważ musiałem zamówić blokady do rozrządu i dobrać odpowiednie wahacze) wyjechałem z garażu i zobaczyłem, że się nie dogrzewa tzn nie jest w stanie nabrać temp. do 90 stopni, tylko zatrzymuje się w okolicach 80-83 stopnie. Wymieniłem więc dzisiaj termostat na nowy i zadowolony wracam do domu. Po kilku kilometrach nagrzała się mniej więcej do 87 po czym po chwili spadła z powrotem do 82... czy ja już jestem przewrażliwiony, czy też dalej jest coś nie tak? Ogrzewanie działa jak należy, układ odpowietrzony... tak mi się przynajmniej wydaje. Latem zawsze trzymała równe 90, a teraz coś się jej odwidziało? Proszę o pomoc.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Po dostosowaniu się, temat zostanie przywrócony.
Pozdrawiam
Simone331
Po dostosowaniu się, temat zostanie przywrócony.
Pozdrawiam
Simone331
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jak juz termostat to tylko Wahler - zaden inny , ewentualnie OE
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Heh... no to zostałem pojechany przez ogół tu obecnych
wczoraj niestety nie miałem czasu, ale dzisiaj postaram się sprawdzić VAG-iem wskazania czy się zgadzają, jeśli tak to zamawiam kolejny termostat... dzięki Wszystkim za odpowiedzi
zastanawia mnie tylko jak podczas postoju poprzedni się zepsuł...


termostaty to bardzo delikatne urządzenia. pracujące bez przerwy ich zadanie jest regulowanie temperaturą układu chłodzenia i robienie tego płynnie. Bez przeskoków. To jest jak z czajnikiem elektrycznym, kupujesz chodzi cały czas, co dzień gotując Ci wodę na poranną kawę aż któregoś pięknego dnia bez jakiego kol-wiek ostrzeżenia włączasz i nic.