Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Odlaczenie pompki paliwa

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 18 sty 2014, 09:18

Apophis pisze:nasze wytrzymają dłużej lecz i tak wkońcu może je szlag trafić.
Prawdopodobieństwo awarii zawsze istnieje. Ale zrób ankietę na forum i dowiemy się ile razy wymieniane były wtryski a ile pompy paliwa. Wynik zapewne sam możesz przewidzieć.
Apophis pisze:A co do sprowadzania paliwa od ruskich to przemilcze to bo ja bym tego gnoju za frr do A8 nie wlał :)
Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak się mylisz.

Gość

Post autor: Gość » 18 sty 2014, 11:00

Co do.paliw to info mam.od.mieszkancow zza wschodniej granicy i jak to tez potwierdza wielu polakow ryzyko jest znaczne. Moje A8 od dawna nie widzialo nawet polskiego szajsu w baku i ma sie o wiele lepiej niz w pl.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 19 sty 2014, 19:00

W każdym moim aucie podczas pracy na LPG nie pracuje pompa paliwa. Zawsze tak robię, mam trzecią ósemkę i nigdy nie wymieniałem wtrysków. Pierwszą zrobiłem 80tys km, drugą 21 tys, aktualnym poliftem 45tys km.
Jakie znowu chłodzenie? Ludzie, przecież przez wtryskiwacz podczas pracy na LPG nie przepływa ani gram paliwa na cykl. Paliwo oczywiście krąży sobie po listwie, ale z listwy do końcówek wtrysków (które niby miałyby się zapiekać) jest jeszcze dobre 5cm. Nic się wtedy nie chłodzi.
Elektronika samochodowa.

stanek90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 04 wrz 2013, 21:13
Lokalizacja: OLsztyn

Post autor: stanek90 » 19 sty 2014, 19:12

Mi takze sie wydaje ze paliwo nic tam nie chłodzi i jak to w bardzo małym stopniu.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 19 sty 2014, 20:00

Dużo aut ma regulator ciśnienia w koszu pompy, co oznacza, ze do listwy dochodzi tylko przewód ciśnieniowy paliwa. Nie ma w ogóle powrotu. Ma tak peugeot, citroen, niektore fiaty i lancie. Jak wtedy mialo by by sie cos chlodzic?
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2014, 20:23

bo to efekt uboczny
ale jest
twoje paliwo jest w baku i ono się starzeje
poczytaj fora to już ludzie dawno odeszli od tego głupiego pomysłu
sam miałem w jednym było to wysterowane z lpg i po powrocie na lpg czuć było przymulenie bez chwilę
Jak zrealizujesz nakładanie się paliwa ?
jak pompa przestaje pracować

Co do paliwa złej jakości z tamtego fajnego kraju co kobiety mają ładne :D
w rodzinie jest 2 osoby co zawodowo tym się zajmują
paliwo jest bardzo dobre lecz nie zaraz przy granicy
bo tam bywa różnie .
My mamy blisko to i może mniej domieszek się trafia a czym dalej w kraj...

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 19 sty 2014, 20:44

pepi pisze:sam miałem w jednym było to wysterowane z lpg i po powrocie na lpg czuć było przymulenie bez chwilę
Jak zrealizujesz nakładanie się paliwa ?
jak pompa przestaje pracować
A czy to powoduje niezapiekanie się rzekomo zapiekających się wtrysków, które rzekomo powinny być chłodzone przepływem paliwa a nie są?

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 19 sty 2014, 22:49

@pepi, u mnie nic się nie zamula, nie zawiesza. Jak się zrobi porządnie, nie ma problemów.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 19 sty 2014, 23:49

Ludzie... zapiekajace sie wtryski to tylko FSI ;) tak jak zostalo napisane na poprzedniej stronie... jak wtryski u Nas w aucie moga sie zapiec???... skoro sa montowane w dolocie...??? Zapiekanie wystepuje tylko w autach gdzie wtrysk jest bezposrednio w komorze spalania... Dlatego problemy z zalozeniem LPG i caly brak oplacalnosci takiej instalacji... U Nas w autach, calkowicie mozna wylaczyc pompke paliwa podczas pracy na LPG i napewno nie skroci to zywotnosci ani wtryskow, ani samej pompki... Amen w temacie ;)

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 19 sty 2014, 23:58

tego samego zdania jestem co Robertas.Paliwo przepływa przez listwę jezeli wtrysk nie pracuje to o jakim chłodzeniu mówimy .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2014, 12:34

dobra ja wysiadam :)
bo po co mam tłumaczyć komuś że czarne to czarne ?
polska wolny kraj każdy robi jak chce
ja spotkałem się nie raz że jak gość miał pompę tak zrobioną jak mowa tu wyżej
po paru latach auto nie chciało na paliwie śmigać
Moim zdaniem chodzi głównie o filtrowanie paliwa

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 20 sty 2014, 15:23

robertas pisze:Ludzie... zapiekajace sie wtryski to tylko FSI ;) tak jak zostalo napisane na poprzedniej stronie... jak wtryski u Nas w aucie moga sie zapiec???... skoro sa montowane w dolocie...??? Zapiekanie wystepuje tylko w autach gdzie wtrysk jest bezposrednio w komorze spalania... Dlatego problemy z zalozeniem LPG i caly brak oplacalnosci takiej instalacji... U Nas w autach, calkowicie mozna wylaczyc pompke paliwa podczas pracy na LPG i napewno nie skroci to zywotnosci ani wtryskow, ani samej pompki... Amen w temacie ;)
Dobrze ze to napisałeś, bo zacząłem już ,,zrywać boki" :D Jestem tego samego zdania, i popieram 100% <brawo2>

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 20 sty 2014, 17:28

pepi pisze:dobra ja wysiadam :)
bo po co mam tłumaczyć komuś że czarne to czarne ?
Kolego pepi często czytając Twoje wypowiedzi zwróciłem właśnie uwagę, że krytykujesz jak ktoś opisuje problem, ale nie podajesz jego rozwiązania <lipa> Za to wrażenie robisz jak byś wiedział o co chodzi <tjaa> . Z czasem nauczyłem się śmiać z Twoich wypowiedzi a nie zastanawiać już nad nimi :P

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 20 sty 2014, 18:08

pepi pisze:bo to efekt uboczny
ale jest
twoje paliwo jest w baku i ono się starzeje
a jak będzie krążyło w kółko to się będzie mniej starzało?
bo taka jedyna różnica między odłączaniem pompy a nie odłączaniem
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2014, 21:40

tylko po drodze jest filtrowane
chyba że u ciebie nie jest :)
Podważacie opinie gazowników którzy dawno odeszli od tego chorego pomysłu
ale mniejsza z tym
jak widać każdy robi jak chce tylko potem niech nie płacze jak mu zacznie kuleć na paliwie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl