Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Drgania na zimnym po przełączeniu na ga

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 21:54

ernesto pisze:oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe.
Miałem regenerować, ale Ok wymienię go, koszta prawie te same. Szczerze to ja z ubywającym g12 z lpg mam problem praktycznie od początku. Cybanty,oringi,krućce,przewód wodny i węże wodne powymieniane, bo tam najpierw były wycieki. Wszystko uszczelnione, a wyciek przeniósł się na reduktor. Trochę dziwne, bo gdzie nie załatam, to on musi znaleźć kolejne miejsce wycieku :(
hipcio pisze:Masz interfejs do lpg? i Vaga

Niestety nie mam

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 22:04

importcompany pisze:a śmierdzi trochę gazem jak trzęsie ?
W kabinie już nie śmierdzi po dociągnięciu opaski na przewodzie, na zewnątrz trochę śmierdzi, ale myślałem, że to norma- kwas z wydechu
Wyciek mam ewidentnie z silvera, z tej uszczelki, co idzie po obwodzie

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 sty 2014, 22:06

Jeśli jest tak ajk piszesz to sprawdziłbym ciśnienie w układzie chłodzenia. Wymienił kolanka na metalowe i nie robił sobie kosztów. W zamian za koszt reduktora w którym kolanka plastikowe z czasem i tak się zrobia jajowate i bedą podciekać wydałbym te pieniądze wydać na paliwo do mnie i cieszył się z jazdy na lpg.

Zrobisz jak uważasz, sprawdz gdzies cisnienie układu chłodzenia bo ja nie mam takiego manometra i podmień korek bo to nie jest normalne zjawisko ze ciągle przecieka.

Dokręc cztery nakrętki na silverze i się uszczelni. Norma z czasem się luzuja.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 16 sty 2014, 22:32

hipcio pisze:Dokręc cztery nakrętki na silverze i się uszczelni. Norma z czasem się luzuja.
To fakt, już raz był skręcany i na jakiś czas był spokój, ale znowu to wyszło. Postaram się to jakoś sprawdzić. Też już obawiałem się upg z tym ubywającym płynem, ale mechanik po znalezieniu tych wycieków z lpg, absolutnie temu zaprzeczył, brak innych objawów. Szczerze te wycieki są minimalne, spadnie dziennie kilka kropel, ubytek w zbiorniczku jest praktycznie niezauważalny. A te wycieki mogą mieć wpływ na te moje drgania?czy to inna bajka?

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 17 sty 2014, 01:01

Co do telepania to przyczyn moze być kilka i najlepiej podłączyć sie pod lpg i sprawdzić wtryskiwacze kolejno, czujniki temp. i korekty po temp. bo zrobiło sie zimno i może sie zalewa.
Spojrzeć do Vaga też nie zaszkodzi.

u mnie wtryskiwacze ok , czujnik temp ok, zero bledow na vagu, wszystko ogolnie jest niby ksiazkowo jesli chodzi o mapy...

a mozliwe,ze olej jak mialem w plynie chlodniczym to cos spuchlo w srodku w tym reduktorze? Chodzi mi o jakies elementy gumowe. Mozliwe ze ten czujnik od temp sie jakos zalepil? Uklad po zrobieniu glowicy byl plukany juz 2 razy...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2014, 19:40

to ja wam tak na piszę ale już ostatni raz bo ile można ;)
wtryskiwacze można załatwić jednym tankowaniem słabej jakości lpg
bo dobrej u nas w kraju raczej nie ma .
To raz dwa to słabe filtry które przepuszczają ten fajny olej
ja w swych autach mam tak zwane odolejacze
filtry zmieniamy od przepływu bo takie r4 pali 8 l a nasze ?
Na zimnym motorze nie dogrzanym może jeszcze zimny gaz zamrażać wtryski i też może być problem ale to do sprawdzenia bez kabelek jest .
Proponuję wam zrobić test białej rękawiczki
na nagrzanym motorze przed filtrem demontujemy przewód i dajemy plusa na zawory i patrzymy jak wydobywa się lpg na tą białe coś jak odparuje i zostaną ślady jakieś to nie muszę tłumaczyć :)
jak jesteście pewni tego co wyżej to wtedy czepiamy się korekty pod temperaturę

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 18 sty 2014, 15:10

podepnę się pod temat,u mnie też czasem przerywa puki nie złapie temp.,wyskoczyły błędy-wypadanie zapłonu cylinder 5,6,7.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sty 2014, 21:18

jakie masz wtryski

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 19 sty 2014, 13:49

pepi pisze:jakie masz wtryski
tzn.? <hmm>

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2014, 15:02

nazwę ich
albo daj foto

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 19 sty 2014, 15:09

chodzi o wtryski gazu?nie wiem,jutro oblukam.instalacje mam nową,Staga, zakładaną 3 tygodnie temu.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 sty 2014, 18:32

tak
stag to komp sterujący a reszta jak pan gazownik dał
najlepiej daj foto komory silnika może tam jest problem

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 20 sty 2014, 09:04

dane z książki serwisowej-układ sterujący STAG 300,reduktor AC,listwa wtryskowa AC.
w tym tygodniu postaram się zmienic świece,bo jeszcze tego nie zrobiłem,i zobacze czy coś pomoże.

dono
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 24 sty 2013, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dono » 20 sty 2014, 09:53

Ja miałem to samo trzęsło budo po przełączeniu na gaz i wypadały zapłony prawie wszystkie. Wyczyściłem wtryski wszystko gra elegancko a instalacja ma 7 tysięcy przebiegu.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sty 2014, 12:29

proponuje dać dobry filtr każdemu ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl