Witam. Mam taki problem. Otóż jechałem wczoraj w trasę do Warszawy, autko nie chciało się w ogóle nagrzać - cały czas 50*C na zegarach i nic więcej. Gdy zacząłem cisnąć ponad 200 km/h to temperatura się podnosiła, lecz i tak nie doszło ani razu do 90*C. Od czego to może być? Termostat?
Drugi problem jest taki że gdy podczas trasy stanąłem na poboczu, wyszedłem z auta to chłodnice były zimne, lodowate, nie powinny być one czasem ciepłe przynajmniej trochę?
W trzecim problemie chodzi o to że gdy tak jechałem tą trasą i ustawiłem klimatronik na HI czyli na maxa to leciało zimno, a nie ciepło. W ogóle nie chciało lecieć ciepłe powietrze z nawiewów, próbowałem różne kombinacje i nic, jedynie to leciało ciepło na nogi i z tyłu z środkowego nawiewu, a tak to w samochodzie było zimno. O co w tym może chodzić? Nagrzewnica?
Dodam jeszcze że Vag bez problemu łączył mi się z klimatronikiem, a ostatnio chciałem podłączyć żeby posprawdzać czy nie ma czegoś nowego to ze wszystkim się połączyło oprócz klimatronika, na kompie wyskoczyły jakieś kwadraciki itp. i pisało że nie można się połączyć
![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Niedogrzany silnik oraz brak ogrzewania
[D2 01 3.3TDI ] Niedogrzany silnik oraz brak ogrzewania
Ostatnio zmieniony 25 sty 2014, 20:20 przez SamackA8, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jak pisali koledzy wyżej to na 100% termostat. Wymień przy okazji płyn chłodniczy jak tego nie zrobiłeś. Czy na mieście osiąga 90*C ? Jeśli tak to termostat.
W celu sprawdzenia klimatronika podjedz gdzieś kto ma dobry komputer bo może twój szwankuje. Spróbuj sprawdzić czy silniczki od klap pracują. Włącz zapłon i następnie klimatronik ( nawiem na minimum) i przestawiaj temperaturę z min. na max. Powinieneś słyszeć prace klapy.
Pod podłączonym Vag-iem jest możliwość sprawdzenia działania podzespołów klimatyzacji - test elementów wykonawczych.
Ale przede wszystkim wymień termostat bo po prostu masz nie dogrzany silnik i nagrzwnica jest zbyt zimna żeby poleciało ciepłe powietrze. Najłatwiej pojeździj po mieście i nagrzej silnik do 90*C i temp. klim. ustaw na ciepłe i nawiem na 2 max. 3 kreski. Powinno polecieć ciepłe.
Pozdrawiam
W celu sprawdzenia klimatronika podjedz gdzieś kto ma dobry komputer bo może twój szwankuje. Spróbuj sprawdzić czy silniczki od klap pracują. Włącz zapłon i następnie klimatronik ( nawiem na minimum) i przestawiaj temperaturę z min. na max. Powinieneś słyszeć prace klapy.
Pod podłączonym Vag-iem jest możliwość sprawdzenia działania podzespołów klimatyzacji - test elementów wykonawczych.
Ale przede wszystkim wymień termostat bo po prostu masz nie dogrzany silnik i nagrzwnica jest zbyt zimna żeby poleciało ciepłe powietrze. Najłatwiej pojeździj po mieście i nagrzej silnik do 90*C i temp. klim. ustaw na ciepłe i nawiem na 2 max. 3 kreski. Powinno polecieć ciepłe.
Pozdrawiam
Dzięki kolegoKuki30 pisze:Jak pisali koledzy wyżej to na 100% termostat. Wymień przy okazji płyn chłodniczy jak tego nie zrobiłeś. Czy na mieście osiąga 90*C ? Jeśli tak to termostat.
W celu sprawdzenia klimatronika podjedz gdzieś kto ma dobry komputer bo może twój szwankuje. Spróbuj sprawdzić czy silniczki od klap pracują. Włącz zapłon i następnie klimatronik ( nawiem na minimum) i przestawiaj temperaturę z min. na max. Powinieneś słyszeć prace klapy.
Pod podłączonym Vag-iem jest możliwość sprawdzenia działania podzespołów klimatyzacji - test elementów wykonawczych.
Ale przede wszystkim wymień termostat bo po prostu masz nie dogrzany silnik i nagrzwnica jest zbyt zimna żeby poleciało ciepłe powietrze. Najłatwiej pojeździj po mieście i nagrzej silnik do 90*C i temp. klim. ustaw na ciepłe i nawiem na 2 max. 3 kreski. Powinno polecieć ciepłe.
Pozdrawiam
