Witam, dzis wymienilem nastawnik ze wzgledu na to ze w starym nie bylo wtyczki i nie zawsze zalączał turbo.Kupiłem nowy niestety po założeniu auto nie ma mocy.Czy potrzebna jest adaptacja nastawnika?? Proszę o poradę. Do wiadomości załączam zdjęcie z autobossa v30
pozdrawiam [URL=za duży rozmiar odnośnie fotki. Wklej mniejszy.[/URL]
[D3 04 3.0TDI ] Wymiana nastawnika turbiny,brak mocy, P004
[D3 04 3.0TDI ] Wymiana nastawnika turbiny,brak mocy, P004
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dwslbn, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Witam
Ja osobiscie mam problem z nastawnikiem od ok 2 lat, ( tylko szczerze moowiac auto jezdzi 3razy w roku po tygodniu moze, max 1000km rocznie)
Napewno wymiana tego nastawnika musi odbyc sie z urzadzeniem naprawczym,
Polecam A-Z servis Gdansk, juz napewno jeden z kolegow to robil u chlopakow, sami zreszta sprzedaja usluge na allegro, rowniez klapy w dolotach, dajcie znac gdy sie wybieracie, napewno pomoga.
Ja osobiscie mam problem z nastawnikiem od ok 2 lat, ( tylko szczerze moowiac auto jezdzi 3razy w roku po tygodniu moze, max 1000km rocznie)
Napewno wymiana tego nastawnika musi odbyc sie z urzadzeniem naprawczym,
Polecam A-Z servis Gdansk, juz napewno jeden z kolegow to robil u chlopakow, sami zreszta sprzedaja usluge na allegro, rowniez klapy w dolotach, dajcie znac gdy sie wybieracie, napewno pomoga.