[D2 95 4.2PB/LPG ] Niski stan oleju, brak ostrzeżenia FIS
[D2 95 4.2PB/LPG ] Niski stan oleju, brak ostrzeżenia FIS
Hej
Dzisiaj zajrzałem do bagnetu olejowego a tu prawie sucho, FIS nic mi kompletnie nie wyświetlił, czy to normalne?
Od jakiego poziomu oleju silnikowego FIS powinien wskazać informacje?
Miał już ktoś taki przypadek, dodam że jak wcisne CHECK wszystko mi sprawdza i ta ikonka czerwona oleju sie pokazuje, więc funkcja chyba jest, a nastepnie pokazuje OK.
Dzisiaj zajrzałem do bagnetu olejowego a tu prawie sucho, FIS nic mi kompletnie nie wyświetlił, czy to normalne?
Od jakiego poziomu oleju silnikowego FIS powinien wskazać informacje?
Miał już ktoś taki przypadek, dodam że jak wcisne CHECK wszystko mi sprawdza i ta ikonka czerwona oleju sie pokazuje, więc funkcja chyba jest, a nastepnie pokazuje OK.
Judo, Ja u siebie też ostatnio zwróciłem na to uwagę , sprawdzam olej , a tam ledwo co bagnet zamoczony ( 2L oleju wlałem ) Przyznam się , że nie sprawdzałem chyba z 2 miechy oleju .
Tak z czystej ciekawości jak dolewałem płynu do spryskiwaczy , wyjąłem bagnet i musiałem oleju dolać .
Z tego co wiem , w naszych V8 trzeba kontrolować olej , jak nie będziesz tego robić , a zaświeci się kontrolka oleju , to znaczy , że silnik zaczyna się zacierać , ponieważ czujnik jest dość nisko zamontowany
Raz w tygodniu sprawdzić stan oleju nie zaszkodzi , a może uchronić od dużych kosztów
Tak z czystej ciekawości jak dolewałem płynu do spryskiwaczy , wyjąłem bagnet i musiałem oleju dolać .
Z tego co wiem , w naszych V8 trzeba kontrolować olej , jak nie będziesz tego robić , a zaświeci się kontrolka oleju , to znaczy , że silnik zaczyna się zacierać , ponieważ czujnik jest dość nisko zamontowany
Raz w tygodniu sprawdzić stan oleju nie zaszkodzi , a może uchronić od dużych kosztów
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
E no co to gadasz. U mnie jest i działa całkiem sprawnie. Jak mam na bagnecie na minimum i długo ostro hamuję to się zaświeci czerwony czajnik na wyświetlaczu między zegarami i piszczy. Nie jest to kontrolka od ciśnienia oleju (ona się nie zapala). Wiem że wtedy mam na bagnecie na minimum. Czyli całkiem w porę reaguje.tomek87g pisze:w przed lifcie nie ma czujnika poziomu oleju silnikowego
Kolego a masz moze vaga? Wejdz w instruments 17 i 07 recode tam gdzie sie wpisuje ciag cyfr do wyswietlacza fis-spryski,klocki,etc. i wrzuc screena
Tak jak tutaj
http://images41.fotosik.pl/2084/a9c261b72032cee4.jpg
Tak jak tutaj
http://images41.fotosik.pl/2084/a9c261b72032cee4.jpg
E no nie gadaj ze jak jest na bagnecie na minimum to mi oleju brakuje. Ludzie jeżdżą co mają suszę i po 2l dolewają a ja mam ten olej miedzy kreskami, tak jak powinno być. Nie zapala mi się kontrolka od ciśnienie oleju tylko od poziomu (o którym mowa).
Judo, postaram się dziś wieczór wrzucić screena.
Judo, postaram się dziś wieczór wrzucić screena.
Jeżeli olejarka zapala się czerwona to jest za niskie ciśnienie oleju , jeżeli na żółto to za niski poziom oleju. Żółta olejarka jest w nowszych modelach.
Za niskie ciśnienie oleju może być spowodowane za niskim stanem oleju, złą jakością oleju, uszkodzoną pompą, zaworem, zapchanym filtrem oleju, ew uszkodzonym czujnikiem.
Za niskie ciśnienie oleju może być spowodowane za niskim stanem oleju, złą jakością oleju, uszkodzoną pompą, zaworem, zapchanym filtrem oleju, ew uszkodzonym czujnikiem.