
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Montaż tempomatu
Cyfry 5,8,9 to już wiem gdzie idą - przełącznik tempomatu. Tylko nie mogę rozgryść gdzie mam podłączyć lub sie wpiąć - jak najbliżej- z przewodem biało-niebieskim z pozycji nr.9 kostki tempomatu (J213).
Chyba, że sie podepnę pod sterownik komputera - jak będzie taki sam kolor - tylko nie wiem czy będzie OK?
Chyba, że sie podepnę pod sterownik komputera - jak będzie taki sam kolor - tylko nie wiem czy będzie OK?
Oryginalnie punkty złączne dla przewodów brązowego, biało-niebieskiego i czerwono-czarnego są we wiązce w okolicy puszki ECU na podszybiu. Poniżej masz poglądowe zdjęcie jak to wygląda. Tam, gdzie są kable i punkty złączne, cała wiązka jest owinięta taśmą parcianą i trochę rozcinania jest, żeby się do tego dobrać.
Sygnał prędkości można* jednak wziąć zza licznika (J218) - 23 pin czerwonej kostki.
![Obrazek]()
*jeszcze nie montowałem tempomatu, więc nie wiem czy podpięcie się tam nie będzie siało jakichś zakłóceń. Ja u siebie raczej połączę wszystko tak, jak w oryginale.
Sygnał prędkości można* jednak wziąć zza licznika (J218) - 23 pin czerwonej kostki.
*jeszcze nie montowałem tempomatu, więc nie wiem czy podpięcie się tam nie będzie siało jakichś zakłóceń. Ja u siebie raczej połączę wszystko tak, jak w oryginale.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2014, 20:48 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all
gtfan, nawet nie wiedziałem ze są takie złączki, ale dobrze wiedzieć.
Tam bedzie bardzo prosto znaleźc po kolorach kabli która złączka do czego odpowiada, jeszcze na wszelki wypadek sprawdzenie czy rzeczywiscie idzie to do złącza głownego w odpowiednie piny. Ja się nie moge za to zabrać ale teraz to mi sie juz bardziej chce:)
Tam bedzie bardzo prosto znaleźc po kolorach kabli która złączka do czego odpowiada, jeszcze na wszelki wypadek sprawdzenie czy rzeczywiscie idzie to do złącza głownego w odpowiednie piny. Ja się nie moge za to zabrać ale teraz to mi sie juz bardziej chce:)
Heh no tak, skrót myślowy zastosowałem, że przełącznik bezpośrednio do ECU jest podpięty. Kable faktycznie łączą się we wtyczce T10w - biała w puszcze na podszybiu. Ale to i tak jest zupełnie inaczej niż w przedlifcie - brak pośrednika w postaci oddzielnego sterownika tempomatu
No i masz 2 punkty złączne - A16 i A74, ale nie powiem Ci gdzie dokładnie są, bo nie wiem. Będziesz musiał ich szukać po kolorach kabli.

Four rings to rule them all
To było do kolegi uszek, a on ma polifta.DanioUK pisze:I z tego co widze nie ma zlacza T10w i polaczen A16 i A74
Edit 11.04.2014:
Po 5 dniach walki w końcu uporałem się z montażem tempomatu. Punkty złączne z powyższych zdjęć znajdują pomiędzy skrzynką przekaźników a deską rozdzielczą po stronie pasażera. Dostęp na tyle beznadziejny, że odpuściłem sobie wpinanie się tam z kablami. Masę wziąłem z żółtej kostki w puszcze na podszybiu, sygnał prędkości z kostki ECU, a kabla czerono-czarnego nie musiałem ciągnąć, bo miałem już fabrycznie zamontowany i podłączony zawór napowietrzający przy pedale hamulca.
Four rings to rule them all