Buble w a8....(piszcie o takich)
Buble w a8....(piszcie o takich)
Dziś zmieniałem oponki i odrazu postanowiłem czyścić czujniki abs, chciałem lekko kręcić koła żeby było lepsze dojście a tu nagle bach auto na ziemie bo LEWAREK SIĘ ZGIĄŁ, wykręcił się na bok. Cała buda z alu no ale lewarek mogli już zrobić metalowy!!! :mrgreen:
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Ja twierdzę, że największym mankamentem naszych autek jak na limuzynę jest komfort jazdy. Po prostu A8 jest bardzo twarde w porównaniu do aut tej klasy( mietek S, bawara 7 czy lexus) wszystkie są bardziej komfortowe. Bawara jest najbliżej naszym autkom ale tylko na zakrętach trzyma się drogi jak cholera. To daje jej przewagę we wchodzeniu w zakręt.
A tak naprawdę to z tych czterech autek skonstruował by auto idealne. Jeśli wzięli byśmy np:
1) mietka i jego komfort jazdy,
2) bete i jego prowadzenie,
3) lexus i jego wyciszenie,
4) ósema jej silnik, budę i qatro
I w takim układzie mamy auto idealne.
Może ktoś się ze mną nie zgodzi ale jest to moim zdaniem złoty środek.
A tak naprawdę to z tych czterech autek skonstruował by auto idealne. Jeśli wzięli byśmy np:
1) mietka i jego komfort jazdy,
2) bete i jego prowadzenie,
3) lexus i jego wyciszenie,
4) ósema jej silnik, budę i qatro
I w takim układzie mamy auto idealne.
Może ktoś się ze mną nie zgodzi ale jest to moim zdaniem złoty środek.
Dążenie do doskonałości.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Jak na razie największy bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora. Auto z prawie najwyższej półki, a dźwięki przy niższych temperaturach jak z żuka. Z tego co czytam i rozmawiam z użytkownikami to nie tylko w moim aucie tak jest.
Jak dla mnie to jeszcze kierownica mogłaby mięć większy zakres regulacji, jak dla mnie jest minimalnie za daleko, w bawarce nowej wysuwa się sporo dalej.
Wymiana żarówek to tez nieporozumienie, trzeba ściągnąć zderzak, wyjąć lampy...
Co do filtrów, to wymiana filtra powietrza jeszcze jest do przyjęcia, ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.
Jak dla mnie to jeszcze kierownica mogłaby mięć większy zakres regulacji, jak dla mnie jest minimalnie za daleko, w bawarce nowej wysuwa się sporo dalej.
Wymiana żarówek to tez nieporozumienie, trzeba ściągnąć zderzak, wyjąć lampy...
Co do filtrów, to wymiana filtra powietrza jeszcze jest do przyjęcia, ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Ja się zgadzam z tobą , mnie w MMI też nic nie dolega i jestem zadowolony :mrgreen:szoszon1983 pisze:Ja akurat jestem zadowolony z MMI, bo na desce jest o wiele mniej przycisków. Sam system jest o wiele prostszy niż u konkurencji-iDrive w BMW. U mnie jak na razie działa bez problemowo.
[ Dodano: 2010-04-05, 18:41 ]
posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:szoszon1983 pisze:bubel w moim, to skrzypiące mocowania stabilizatora
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
zanjac, bubel nie bubel, w wielu innych autach tego problemu nie ma. Nie jest to poważny problem, w sumie nawet nasmarowanie tego by pomogło, może w sobotę uda mi się tam zajrzeć. Wszystkie "buble", które opisałem to pierdoły, jakby mi coś bardzo przeszkadzało, to bym zmienił auto. Nie ma auta bez wad, a a8 ma ich niewiele, ma za to sporo zalet ;-)