[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 mar 2010, 16:20
- Lokalizacja: Łódź
[D2 FL ALL ] Problemy ze wspomaganiem
Witam wszystkich serdecznie.
Od jakiegoś czasu w mojej A8 pojawił się dziwny problem ze wspomaganiem...
Otóż jest wyczuwalny spory opór przy skręcaniu w prawo. Opór ten jest mocny, i w trakcie dalszego skręcania "przełamuje się" i zanika. Po chwili bezruchu kierownicy, skręcamy w prawo a tu dalej opór (pół obrotu i się przełamuje)....
Natomiast w lewo kierownica wręcz sama się kręci, wystarczy użycie 1 paluszka .....
Od jakiegoś czasu w mojej A8 pojawił się dziwny problem ze wspomaganiem...
Otóż jest wyczuwalny spory opór przy skręcaniu w prawo. Opór ten jest mocny, i w trakcie dalszego skręcania "przełamuje się" i zanika. Po chwili bezruchu kierownicy, skręcamy w prawo a tu dalej opór (pół obrotu i się przełamuje)....
Natomiast w lewo kierownica wręcz sama się kręci, wystarczy użycie 1 paluszka .....
Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 16:14 przez Riccione79, łącznie zmieniany 1 raz.
jesli w jedna strone to servo wykluczamy robiłes cos z maglem albo pompą w ostatnim czasie? na początek sprawdz poziom płynu
[ Dodano: 2010-03-21, 18:49 ]
http://www.a8team.pl/topics15/724.htm
nie potrzebnie zakładałes nowy temat trzeba byłosie podpisac pod tym
[ Dodano: 2010-03-21, 18:49 ]
http://www.a8team.pl/topics15/724.htm
nie potrzebnie zakładałes nowy temat trzeba byłosie podpisac pod tym
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 mar 2010, 16:20
- Lokalizacja: Łódź
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, 20:59 przez gierobiala, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problemy ze wspomaganiem
witam wszystkichRiccione79 pisze:Witam wszystkich serdecznie.
Od jakiegoś czasu w mojej A8 pojawił się dziwny problem ze wspomaganiem...
Otóż jest wyczuwalny spory opór przy skręcaniu w prawo. Opór ten jest mocny, i w trakcie dalszego skręcania "przełamuje się" i zanika. Po chwili bezruchu kierownicy, skręcamy w prawo a tu dalej opór (pół obrotu i się przełamuje)....
Natomiast w lewo kierownica wręcz sama się kręci, wystarczy użycie 1 paluszka .....
mam podobny problem w lewo chodzi ok natomiast w prawo albo dziala ok albo trzeba "przelamywac opor" mam servotronic.
czy to wina maglownicy ?
jesli by to było servo to w obie strony by cieło sprawdz poziom oleju czy jest ok warto tez sprawdzic wszystkie weze moze gdzies łapac powietrze jesli to jest ok to wina tkwi w maglukkarol pisze:witam wszystkich
mam podobny problem w lewo chodzi ok natomiast w prawo albo dziala ok albo trzeba "przelamywac opor" mam servotronic.
czy to wina maglownicy ?
poziom plynu w normie , niedawno go wymienialem
wszystkie weze mam zrobione nowe bo wczesniej sie zapowietrzal uklad i szumialo mi z kierownicy.
czy pompa wspomagania może zapowietrzać układ ? slychac jak pracuje (raz ciszej raz glosniej). Zauwazylem tez ze jak zaparkuje samochod z kolami skreconymi w prawo to pozniej wspomaganie jakis czas pracuje prawidlowo.
podmienie pompe a jak to nie pomoze to kupie druga maglownice (nie mam zaufania do warsztatow ktore oferuja regeneracje).
wszystkie weze mam zrobione nowe bo wczesniej sie zapowietrzal uklad i szumialo mi z kierownicy.
czy pompa wspomagania może zapowietrzać układ ? slychac jak pracuje (raz ciszej raz glosniej). Zauwazylem tez ze jak zaparkuje samochod z kolami skreconymi w prawo to pozniej wspomaganie jakis czas pracuje prawidlowo.
podmienie pompe a jak to nie pomoze to kupie druga maglownice (nie mam zaufania do warsztatow ktore oferuja regeneracje).
masz racje ja zregenerowałem i tylko 1000 km na niej zrobiłemkkarol pisze:poziom plynu w normie , niedawno go wymienialem
wszystkie weze mam zrobione nowe bo wczesniej sie zapowietrzal uklad i szumialo mi z kierownicy.
czy pompa wspomagania może zapowietrzać układ ? slychac jak pracuje (raz ciszej raz glosniej). Zauwazylem tez ze jak zaparkuje samochod z kolami skreconymi w prawo to pozniej wspomaganie jakis czas pracuje prawidlowo.
podmienie pompe a jak to nie pomoze to kupie druga maglownice (nie mam zaufania do warsztatow ktore oferuja regeneracje).
[ Dodano: 2010-03-23, 17:23 ]
jesli masz servo to radziłbym ci je sprawdzic ja miałem walniete i tak było w obie strony tniemaciu pisze:u mnie podobnie z tym ze chodzi cieżej w obydwie strony i przełamywanie też jest
pompa sprawdzona jest ok, magiel zakwalifikowany do wymiany
ale niektórzy sugerują że takie przełamywanie to może być coś
w zawieszeniu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
po prostu wyciagnałem przekaxnik od servotronica i nie było praktycznie żadnejglinka pisze:to wymien servo i bedzie ok trtoszke roboty jestmaciu pisze:servo znaczy servotronic?
jezeli tak to juz sprawdzalem, z czy bez nie ma róznicy
aa i jeszcze jedno pytanko w jaki sposob sprawdzałes ja sprawdzałem zwykłym zasilaczem
zmiany, z innym sprawnym na 101% też to samo
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
aa widzisz przekaznik moze byc dobry samo servo sprawdz to ustrojstwo jest na maglu taki elektro zaworek jesli nie działa to jest otwarty i spada cisnienie płynu w maglownicy i stąd ten opormaciu pisze:po prostu wyciagnałem przekaxnik od servotronica i nie było praktycznie żadnej
zmiany, z innym sprawnym na 101% też to samo