części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.0TDI ] Problem z silnikiem lub ukladem paliwowym

rossi1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2014, 16:02
Lokalizacja: londyn

[D3 04 4.0TDI ] Problem z silnikiem lub ukladem paliwowym

Post autor: rossi1980 » 26 lut 2014, 12:00

witam,
chcialbym sie zwrocic z prosba o porade do wszystkich specjalistow a8-ek
problem wyglada nastepujaco:
kupilem samochod z uszkodzonym czujnikiem temperatury spalin, diagnoza komputerowa pokazala zwarcie czujnika do plusa, podczas jazdy (kickdown) powyzej 3 tys obrotow silnik (skrzynai) wchodzil w limp mode lub automatycznie sie wylacza, gwaltowne wyprzedzanie nie wchodzi w rachube,
po wymianie czujnika na ekranie komputera diagnostycznego pokazal sie blad P1063 – cisnienie paliwa ponizej granicy limitu
wymienilem wszystkie czujniki, filtr, wtryski, pompy w baku, sprawdzono caly uklad paliwowy
nie wymieniono pompy wysokiego cisnienia poniewaz pokazuje dobre wartosci podczas testu.
Problem pozostal, tryb awaryjny skrzyni lub wylaczenie silnika, musze sie zatrzymywac i uruchamiac go ponownie..... dramat
Jesli ma ktos jakies pomysly prosze o porade
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lut 2014, 19:07 przez rossi1980, łącznie zmieniany 4 razy.

Arrturro
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 16 lut 2013, 00:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arrturro » 26 lut 2014, 12:21

Kolego,

Po co te krzyki? :) Nie piszemy Caps-lockiem.

Pozdrawiam.

ernesto

Post autor: ernesto » 26 lut 2014, 12:35

[center]kolego rossi1980,

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b> Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku

Obrazek

Proszę o edytowanie i poprawienie.[/center]

Pozdrawiam ernesto.

COZZI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 22 kwie 2012, 20:25
Lokalizacja: London

Post autor: COZZI » 27 lut 2014, 19:04

A czy nie jest to tez znany problem ze zterownikiem turbiny kolego- podobne objawy troche- polecam np wtedy A-Z servis gdansk, maja uslugre wymiany sterownika za 0k 1000 zl na allegro- trzeba to adaptowac za pomoca urzadzenia do tego...

rossi1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2014, 16:02
Lokalizacja: londyn

Post autor: rossi1980 » 28 lut 2014, 11:51

moge sprobowac podmienic, bo mam 2-gi
pytanie tylko czy jezeli sterownik bylby walniety to czy auto przyspieszaloby tak jak przyspiesza, a wydaje mi sie ze przyspieszenie jest w granicy ksiazkowej.... fakt faktem zauwazylem ze troche mi kopci z prawej rury wydechowej,

rossi1980
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2014, 16:02
Lokalizacja: londyn

Post autor: rossi1980 » 28 lut 2014, 11:53

zastanawiam sie czy moze prawy katalizator nie jest zapchany.... auto przez kilka miesiecy jezdzilo w trybie awaryjnym (poprzedni wlasciciel) z uszkodzonym prawym czujnikiem temp. spalin....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl