Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Zbyt niskie obroty na D

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[D2 99 4.2PB/LPG ] Zbyt niskie obroty na D

Post autor: Masa » 19 lut 2012, 15:25

Mianowicie chodzi o to ze po zagrzaniu silnika do 90 stopni jak sie zatrzymuje to moje obroty spadają do 480 czy tak powinno byc sprawdzałem vagiem i wyszło 17546 P1138 mam opis błedu ale co on oznacza ,silnik tak dziwnie pracuje jakby nie hulał na wszystkie cylindry kiedys miałem wiecej błędów ale je skasowałem i zapomniałem spisac :/
Ostatnio zmieniony 23 lut 2012, 22:42 przez Masa, łącznie zmieniany 4 razy.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 19 lut 2012, 15:39

Ten błąd oznacza, że masz problem ze składem mieszanki a dokładnie przekroczona adaptacja długa czyli po polskiemu żle wyregulowana instalacja LPG lub problem z sondą lambda lub ciśnieniem paliwa.

Co do obrotów silnika też może byc spowodowane tym błedem aczkolwiek jeśli na luzie obroty są na poziomie 750- 800 to coś innego jest powodem. Ja na D mam jakieś 600-700

Jeśli silnik pracuje normalnie na D nietelepie się , nie faluje i rusza bez problemu po puszczeniu hamulca to może ten typ tak ma.

Odłącz akumulator na kilka godzin to wykasuje się adaptacja i wtedy sprawdz najlepiej na Pb niech silnik pracuje od odpalenia.
Masz Vaga ? czy byłeś u kogoś sprawdzic błąd.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 15:46 przez hipcio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 19 lut 2012, 15:46

mam vaga kurcze jak kasowałem te błedy to cos tam pisało o sondzie i nawet chyba o dwuch a i mam LPG musze jeszcze dopasc te błedy bo pewnie sie jeszcze pojawią a niedawno miałem taki przypadek ze jak go rano odpaliłem to trzepał sie jak dziki nie pracował na wszystkie cylindry a jak delikatnie dodawałem gazu to tak strzelał ze szok ale go zostawiłem na pare miniut na wolnych obrotach i sie sam uspokoił i nie miałem do tej pory takiego przypadku a jeszcze dodam ze jakby spalanie znacznie wzrosło jak jezdze spokojnie to wpierdzieli nawet 20 litrów (spokojnie znaczy do 100km/h)

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 19 lut 2012, 15:52

Sprawdz blędy w skrzyni biegów. Co do telepania to zapewne wypadanie zapłonów się pojawiło. Jeśli to sporadyczne to a nie codzienne zjawisko po odpaleniu z rana to narazie się tym nie przejmuj.

Sprawdz czy na Pb masz bład składu miszanki. Raczej nie, więc regulacja Lpg Cie czeka jeśli chcesz cieszyc się autem i nie miec problemów.

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 19 lut 2012, 16:00

w skrzyni błedów niema a do gazownika jestem umówiony bo kurcze jakas dziwna instalka jest nie maja programu :/

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 21 lut 2014, 19:07

Witam
Ostatnio zauważyłem że mam czasami zbyt niskie obroty, wczoraj przestał mi silnik chodzic na jednym cylindrze ,przejechałem jakieś 15 km i wziąłem się za sprawdzanie cewek.Traf chciał że udało się za pierwszym razem znaleźc tą cewkę. Dziś znów zauważyłem zbyt niskie obroty na D przy zatrzymywaniu no i pali się silniczek.Poza tym na vagu wystąpił błąd miezanki - zbyt uboga mieszanka i zbyt bogata mieszanka - pokazuje to samo na benzynie jak i na gazie ( tzn cyferki skaczą w dół i w górę) .Ma nowe świece ngk i cewki tej samej firmy gdzie jedna z nich mi wczoraj padła( po 3 tys km)
Maciek

ernesto

Post autor: ernesto » 22 lut 2014, 10:04

mmaciek, Poszukaj przyczyny w instalacji gazowej. U mnie błąd słabej mieszanki wyskakiwał jak tylko przełączył się na tlenek gazotu. Okazało się że miałem nieszczelność w układzie i spadało ciśnienie na instalacji. Teraz jest ok i silnik lepiej pracuje i równiej. Spróbuj skasować błędy, zakręcić butlę, odłączyć aku na kilka minut i potem pośmigać troszkę na benzynie. Zobacz czy błędy się pojawią. Jeśli nie to będzie znaczyło że gaz coś świruje ;)

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 24 lut 2014, 13:44

Dzięki ernesto, sprawdzę to dziś
Maciek

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 26 lut 2014, 19:27

Przejechałem na paliwie ok 400 km i chodzi ok.Pojechałem do gazownika i okazuje się że wtryski nie takie, gaz zalewa silnik.Mam do wymiany wtryski i parownik z którego leci płyn.
Pozdrawiam
Maciek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lut 2014, 19:34

jeden reduktor masz ? ;)

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 26 lut 2014, 19:42

No właśnie jeden.Będę go wymieniał i dokładał drugi.Poprzedniemu właścicielowi super gazownicy zamontowali jeden parownik ,zimą zamarzał musiałem go obłorzyc .Wstawili też jakiś podgrzewacz parownika który niewiele pomagał.
Maciek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lut 2014, 20:18

jeśli można to jeden reduktor to za mało
bo nie dość że on dostaje w tyłek a wtryski też są dobijane
jakie wtryski miałeś .

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 26 lut 2014, 20:49

Wtryski hana. Gazownik powiedział że może da się je nagwintowac i wstawic jakieś reduktory
Maciek

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 lut 2014, 16:28

dysze to znaczy
albo zjechać ciśnienie w układzie
pasują podobno od MJ
magic jet

mmaciek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:35
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: mmaciek » 27 lut 2014, 17:13

Jeszcze tydzień czekania na przeróbkę i będzie z górki.
Maciek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl