![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny skrzyni
kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana
z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie
auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało
z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie
auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało
a jeszcze jedno pytanko takie trochę poza tematem
możliwe jest żebym miał lewarek PRND432 a skrzynie np już kiedyś wymienioną na taka PRNDS ?
bo jadać lewarkiem w dół mogę wrzucić D potem 4 i niżej już nie da rady wbić 3 i 2
może być tak że skrzynia została zmieniona bez adaptacji i dlatego tez mi poszarpuje przechodząc z biegu 3 na 4 na automacie ?
możliwe jest żebym miał lewarek PRND432 a skrzynie np już kiedyś wymienioną na taka PRNDS ?
bo jadać lewarkiem w dół mogę wrzucić D potem 4 i niżej już nie da rady wbić 3 i 2
może być tak że skrzynia została zmieniona bez adaptacji i dlatego tez mi poszarpuje przechodząc z biegu 3 na 4 na automacie ?
Tak jak pisałem, bo u mnie prawie identycznie to wyglądało, korkiem swoją drogą, a miską swoją. Leciało na rozgrzanym, a na zimno było praktycznie niezauważalne. Dobrze, że doszedłeś, bo wiem, jaka to jest ulgadziku88 pisze:kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana
z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie
auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało

no i powiem tak D wchodzi 4 wchodzi i się podświetla, a 3 i 2 mogę tylko na siłę naciągnąć ale ani na nie zostają na swoim miejscu tylko samo wraca na 4 ani nie podświetlają się na wyświetlaczu jakaś dziwna sprawa cos mi tu smierdzi że dlatego tez tak poszarpuje mi a dziwne tez ze na zimnym oleju nie poszarpuje dopiero po 2 - 3 km zaczyna takie hece