[D3 05 W12/LPG ] Gaz BRC Plug & Drive
[D3 05 W12/LPG ] Gaz BRC Plug & Drive
Witam, mam w/w silnik i instalacje, mimo iż reguluje się automatycznie bez problemu , po jakimś czasie wyrzuca mi checka, w błędach jest ze długookresowa regulacja mieszanki jest za uboga. wypadają tez błędy zbyt ubogiej mieszanki ( ponowne regulacje gazu nie pomagaja)
druga sprawa chyba nie związana z gazem, zakładam ze pompa paliwa ma jakiś problem, na zimnym jest wszystko ok, pracuje w miarę równomiernie, na nagrzanym silniku, po zgaszeniu i odpaleniu silnik zapala bez problemu po czym przez chwile ma równe obroty, a następnie zaczyna go telepać prze jakies 10 - 15 sekund, i pozniej chodzi ok,
Pompa po nagrzaniu wydaje nierównomierny odgłos pracy, raz nawet wydawała odglosy jakby się miała zatrzeć jakieś piszczenie.
Nie wmiem czy czasem tam niema 2 pomp głównych i jednej przelewowej
Paliwa jest na 3/4 zbiornika zatankowanego na 3 rożnych stacjach min shell racing
na gazie ma zrobione jakieś 800 km
druga sprawa chyba nie związana z gazem, zakładam ze pompa paliwa ma jakiś problem, na zimnym jest wszystko ok, pracuje w miarę równomiernie, na nagrzanym silniku, po zgaszeniu i odpaleniu silnik zapala bez problemu po czym przez chwile ma równe obroty, a następnie zaczyna go telepać prze jakies 10 - 15 sekund, i pozniej chodzi ok,
Pompa po nagrzaniu wydaje nierównomierny odgłos pracy, raz nawet wydawała odglosy jakby się miała zatrzeć jakieś piszczenie.
Nie wmiem czy czasem tam niema 2 pomp głównych i jednej przelewowej
Paliwa jest na 3/4 zbiornika zatankowanego na 3 rożnych stacjach min shell racing
na gazie ma zrobione jakieś 800 km
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Atheros, łącznie zmieniany 3 razy.
Masz dwie odrębne pompy paliwa w obydwu komorach i dwa czujniki poziomu paliwa. Nie wiem czy to był dobry pomysł z gazem do tego silnika. Ilość czujników w tym silniku X2 w porównaniu do silnika 4.2. Moim zdaniem jeśli dzieje się tak przy rozgrzanym silniku to raczej nie będzie pompa. Na nią nie wpływa temperatura silnika. A jak miałeś samą PB to wszystko było OK czy też było to telepanie silnikiem. Jaka instalacja jest wstawiona? Jeśli chodzi o ubogą mieszankę może wtryski są za słabe albo reduktory niedomagają. Masz tam 4 sondy więc też jedna z nich może podawać błędne do sterownika. I tak by można pisać bez końca. Musisz sprawdzić Vagiem całą elektronikę silnika dokładnie blok po bloku. Wydaje mi się że tam naprawdę jest co sprawdzać.
Dążenie do doskonałości.
Kody bledów
Witam ,
dziękuje za informacje,
problem z zapalaniem na ciepłym silniku rozwiązałem ustawieniem przełączania na gaz po 2 sek od zapalenia silnika z 10,
mam kabelek od instalacji gazowe, i czytnik vag5053.
Ogólnie na gazie jeździ bardzo dobrze, żadnych zaciec nierównej pracy, itp,
kody błędów sterowników po wyrzucenia checka
z jednego kompa
17498.P1090 bank 2 mixture adaptation range 2. lower lean limit not reached
17560.p1152 regulacja długookresowa paliwa 2. rzad cylindrow 1 - ponizej wartosci granicznej mieszanka uboga
i drugiego kompa
17490.p1082 Exaust nak 3 mixture adaptation range 2: lower lean limit not reached
17494.p1086 exaust bank 4 mixture adaptation range 2: lower lean not reached
lower lean not reaches- oznacza ze najniższa wartość mieszanki nie została osiągnięta ?
zaś komunikat po polsku mówi ze mieszanka jest uboga
co najciekawsze chechka nie wywala od razu można zrobić 100km jednego dnia ( błędy pod koniec będą już w sterowniku)
może ktoś się orientuje co go boli i w którą stronę trzeba by zrobić ręczna korektę mieszanki gazowej
dziękuje za informacje,
problem z zapalaniem na ciepłym silniku rozwiązałem ustawieniem przełączania na gaz po 2 sek od zapalenia silnika z 10,
mam kabelek od instalacji gazowe, i czytnik vag5053.
Ogólnie na gazie jeździ bardzo dobrze, żadnych zaciec nierównej pracy, itp,
kody błędów sterowników po wyrzucenia checka
z jednego kompa
17498.P1090 bank 2 mixture adaptation range 2. lower lean limit not reached
17560.p1152 regulacja długookresowa paliwa 2. rzad cylindrow 1 - ponizej wartosci granicznej mieszanka uboga
i drugiego kompa
17490.p1082 Exaust nak 3 mixture adaptation range 2: lower lean limit not reached
17494.p1086 exaust bank 4 mixture adaptation range 2: lower lean not reached
lower lean not reaches- oznacza ze najniższa wartość mieszanki nie została osiągnięta ?
zaś komunikat po polsku mówi ze mieszanka jest uboga
co najciekawsze chechka nie wywala od razu można zrobić 100km jednego dnia ( błędy pod koniec będą już w sterowniku)
może ktoś się orientuje co go boli i w którą stronę trzeba by zrobić ręczna korektę mieszanki gazowej
-
- Forum Audi A8
- Posty: 160
- Rejestracja: 25 wrz 2009, 22:48
- Lokalizacja: Trójmiasto
Witam
Z tego co piszesz to masz ubogo na LPG, proponuje dokładny przegląd LPG, suche wskazówki bez dokładnych pomiarów na niewiele się zdadzą, to nie rzędowa 4, więc nie warto eksperymentować,może leżeć reduktor, wtryskiwacz LPG, za mała dysza, zapchane filtry lotne, itd. Polecam ci ten zakład, masz blisko:
Usługi Piotr Nowotczyński
ul.Gdyńska 25 06-500 Mława
te.23-655 33 55
www.nowotczynscy.pl
Z tego co piszesz to masz ubogo na LPG, proponuje dokładny przegląd LPG, suche wskazówki bez dokładnych pomiarów na niewiele się zdadzą, to nie rzędowa 4, więc nie warto eksperymentować,może leżeć reduktor, wtryskiwacz LPG, za mała dysza, zapchane filtry lotne, itd. Polecam ci ten zakład, masz blisko:
Usługi Piotr Nowotczyński
ul.Gdyńska 25 06-500 Mława
te.23-655 33 55
www.nowotczynscy.pl
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Wszystko jest oki,nie mam nic do ludzi którzy jeżdżą na gazie ale zagazować porsche to już przegięcie moim zdaniem...Są pewne granice nawet w tym temacie.Zagazowane D3,E65 czy inne,normalne auta ok.Ale są auta tzw.święte.Gaz w porsche,ferrari,maserati,lambo,miśkach EVO,i wielu innych kultowych autach to mezalians,szczyt niesmaku,nie przystoi takim autom po prostu...Podobnie jak diesel,chociaż nie mam nic do diesla to przyznaj że tankowanie lambo ropą to też nie byłoby smaczne...A ja nie, tym bardziej nie nazywałbym burakiem.
To są auta nietykalne i tyle,gaz w D4-owszem ale w porsche-NIEEEEEE!!!!!!
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
takie porsche?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10147932
[ Dodano: 2010-03-25, 18:11 ]
a moze bentley?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
[ Dodano: 2010-03-25, 18:12 ]
a moze lambo?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
[ Dodano: 2010-03-25, 18:17 ]
a moze rolls?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10147932
[ Dodano: 2010-03-25, 18:11 ]
a moze bentley?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
[ Dodano: 2010-03-25, 18:12 ]
a moze lambo?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
[ Dodano: 2010-03-25, 18:17 ]
a moze rolls?
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
jak widac gaz jest do wszystkiego nie tylko do kuchenek i zapalniczek.
Gdyby u nas gosc podjechal lambo do gazownikow to by pouciekali, przeciez oni sie gubia pod maska w A8 d2
[ Dodano: 2010-03-25, 18:23 ]
taki nóż?
http://www.knives.pl/www/artykuly/testy ... l.e.k.html
hehe ;-)
Gdyby u nas gosc podjechal lambo do gazownikow to by pouciekali, przeciez oni sie gubia pod maska w A8 d2
[ Dodano: 2010-03-25, 18:23 ]
taki nóż?
http://www.knives.pl/www/artykuly/testy ... l.e.k.html
hehe ;-)
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
no to pewnie ktorys z tych
http://www.hihawa.pl/produkty/Kuchnia/V ... 0-666.html
http://www.hihawa.pl/produkty/Kuchnia/V ... 0-666.html