Witam
Generalnie jest ostatnio bardzo mokro w Łodzi ,wczoraj jak zamykałem auto to mi buczał mi silniczek w klapie i zaczeło mrugać oświetlenie w środku, ale później przestało więc zamknąłem auto
Dziś rano po odpaleniu auta skrzynia weszła mi w tryb awaryjny, zapaliła się cała lista wszystkich biegów na FIS i jechałem na drugim biegów ( tak myśle )
Oto co się pokazało:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 E
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00545 - Engine-Transmission Electrical Connection
03-10 - No Signal - Intermittent
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 927 156 E
Component: AG4 GETRIEBE 018 D24
Coding: 00001
Shop #: WSC 01196
3 Faults Found:
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2
29-00 - Short to Ground
Po skasowaniu błedów wyskoczyły takie jak niżej i znów skrzynia była w trybie awaryjnym .
Po przejechaniu kilku km tryb awaryjny jakby się wyłączył i skrzynia normalnie przerzucała biegi, ale po zgaszeniu auto i uruchomieniu znów tryb awaryjny i lista biegów na FIS. Mogę prosić o podpowiedź gdzie szukać awarii ? Może jakiś przewód dostał wilgoci, nie wiem...
Control Module Part Number: 4D0 927 156 E
Component and/or Version: AG4 GETRIEBE 018 D24
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 01196
2 Faults Found:
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
28-00 - Short to B+
00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2
29-00 - Short to Ground
![]() |
![]() |