części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] Silnik AKH - błąd 17968

tom3yn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2013, 09:07
Lokalizacja: wadowice

[S8 D2 98 LPG ] Silnik AKH - błąd 17968

Post autor: tom3yn » 05 sie 2013, 09:33

Witam mam problem z s8. samochód odpala ale kuleje przy wyższych obrotach tak pow 3000 strzela w kolektor, pali jak smok i szarpie go. Audi kupiłem z uszkodzoną skrzynią skrzynie zmieniłem i okazało się że są jaj z silnikiem. miałem błędy z losowym wypadaniem zapłonu itp. dodam że w audi już zmienione są: cewki, moduły, świece, rozrząd ustawiony na blokadach, przepustnica i krokówka, kompresja mierzona(między 12,5 a 14 na wszystkich cylindrach). myślę że może to czujnik położenia wału lecz nie jestem pewien. proszę o podpowiedź bo już trochę kasy włożyłem w auto a dalej kuleje.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2013, 21:40 przez tom3yn, łącznie zmieniany 1 raz.

dziq111
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 54
Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 05 sie 2013, 09:59

a do 3 tys obr jest ok ? moze pompa paliwa? na lpg to samo?
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 05 sie 2013, 21:40

Przepływka?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 sie 2013, 21:54

wolne są ok ?

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 06 sie 2013, 17:29

cześć Łukasz :-D , wciąż walczysz z tą esą ? Sprawdzałeś halla na wałku ? oringi wtryskiwaczy plus uszczelki pod kolektorem dolotowym ? Sprawdź czy nie masz zamontowanego jakiegoś emulatora do LPG ... Najlepiej to do mnie podjedź :)

Czujnik położenia wału, to najpewniej gasł by , niemożność odpalenia - brak impulsu obrotu to brak zasilania pompy paliwa, no chyba że przerwa jakaś i nadaje morsem
Złego diabli nie biorą ...

tom3yn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2013, 09:07
Lokalizacja: wadowice

Post autor: tom3yn » 04 kwie 2014, 23:03

(...) - Zbędna uwaga.

w aucie zrobione:
1 obie głowice(planowanie uszczelki zawory itp)
2 rozrząd na blokadach i znaku z koła zmachowego
3 świece, cewki i moduły
4 regeneracja wtrysków
5 zmieniona pompa paliwa teraz wybiera do samego dna paliwo
6 zmieniony czujnik wałka rozrządu
7 zmieniona przepustnica ( używka ale sprawna)

to chyba wszystko

pozostały błędy
17968 czujnik wałka rozrządu ( odziwo zapala się przy 5500 obrotów)
17800 przekroczone obroty maksymalne (zapala się po przekroczeniu 6800 obrotów)

autko dalej chodzi kiepsko spalanie około 20 litrów i czasem zapala się sonda ale tylko jak chodzui na wolnych obrotach powyżej 30 minut ale po skasowaniu błędu jest ok
Jakieś pomysły? ja zastanawiam się czy przypadkiem rozrząd się nie rozjeżdża przez napinacz hydrauliczny bo tak to wygląda ale to tylko przypuszczenie.


DODANO:
Pepeka pisze:cześć Łukasz :-D , wciąż walczysz z tą esą ? Sprawdzałeś halla na wałku ? oringi wtryskiwaczy plus uszczelki pod kolektorem dolotowym ? Sprawdź czy nie masz zamontowanego jakiegoś emulatora do LPG ... Najlepiej to do mnie podjedź :)

Czujnik położenia wału, to najpewniej gasł by , niemożność odpalenia - brak impulsu obrotu to brak zasilania pompy paliwa, no chyba że przerwa jakaś i nadaje morsem

jak nie dam rady to ci ją zostawię na tydzień lub dwa to się pobawisz ja sobie śmigam crx-em i jestem zadowolony :-) a s8 pewnie by objechał
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2014, 23:50 przez tom3yn, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 04 kwie 2014, 23:33

Komputer silnika napewno od AKH a nie od ABZ? DObre koło zamachowe założone? ABZ miał inną ilość ząbków na kole zamachowym aniż AKH, jak zmieniałeś skrzynie nie pozamieniałeś kół? Objawy będą właśnie takie...
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 kwie 2014, 06:30

coś z czytaniem obrotów pewnie jak kolega wyżej napisał

tom3yn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2013, 09:07
Lokalizacja: wadowice

Post autor: tom3yn » 05 kwie 2014, 06:40

koła nie zmieniałem bo do zmiany skrzyni nie potrzeba go odkrecać tylko pompę odkrecałem od koła czyli koło to co było a skrzynia zmieniona na taką jak była oznaczenie DYM


DODANO:

co sądzicie o rozjeżdżającym się rozrządzie? może po zapaleniu ten napinacz się rozjeżdża i przestawia rozrząd na lewej głowicy?


DODANO:

sprawdzę jeszcze ten sterownik bo może poprzedni właściciel coś kombinował. a wiecie jakie ma być oznaczenie kompa od AKH?
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2014, 19:21 przez tom3yn, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 05 kwie 2014, 07:28

Aqh 0261206019 / 4d0907558j do automata
lub 0261206096 / 4d0907559g do manuala
bynajmniej bosch takie podaje
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 kwie 2014, 09:25

a jesteś pewny że to auto wcześniej chodziło ok ?

kubas98
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 15 lip 2009, 10:07
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: kubas98 » 06 kwie 2014, 10:26

Miałem też problem z wypadaniem zapłonów i okazało się że winowajcą był przepływomierz.Podmień przepływke i sprawdź .A i jeszcze jedno u mnie jak zaczeły wypadać zapłony skrzynia biegów przestała chodzić w trybie tip tronic.A jak jest u ciebie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 kwie 2014, 15:12

tom3yn pisze:Audi kupiłem z uszkodzoną skrzynią skrzynie zmieniłem i okazało się że są jaj z silnikiem
-może też było z uszkodzonym motorem a teraz się dzieje

tom3yn
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2013, 09:07
Lokalizacja: wadowice

Post autor: tom3yn » 06 kwie 2014, 16:41

Teraz jak zrobiłem remont silnika to nie ma już wypadania zapłonie tylko obroty maksymalne i błąd czynnika walka. silnik mechanicznie jest cacy. skrzynia działa ok nawet z błędami silnika. tak więc wątpię że przeplywka daje w tylek


DODANO:
k44761 pisze:Aqh 0261206019 / 4d0907558j do automata
lub 0261206096 / 4d0907559g do manuala
bynajmniej bosch takie podaje
ją mam numery takie:
4d907558f / 0261204761


mam aytomata. to do jakiego silnika są moje numery?
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2014, 19:52 przez tom3yn, łącznie zmieniany 1 raz.

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 09 kwie 2014, 15:01

tom3yn pisze: ją mam numery takie:
4d907558f / 0261204761
Masz tak jak być powinno , to sterownik silnika z ASB
Złego diabli nie biorą ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl