![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Drgania całego auta
[D2 01 4.2PB/LPG ] Drgania całego auta
Witam otóż mam taki problem. zacznę od tego ze od 3 miesięcy jeżdżę z zepsuta sondą lambdą za kat.. (świecący CHECK ENGINE) ale to dosłownie zrobiłem na tym 2 tys km nie więcej, jadąc dziś zaczęła migać ta kontrolka na postoju świeci cały czas jak zmienie na D lub S to zaczyna migać praca silnika nie jest też równa dodając gazu zaczęło nim trząść całym autem zarówno na PB jak i na LPG, nie mam bladego pojęcia o co chodzi wyczytałem że to mogą być cewki a i czy VAG mi coś powie na ten temat więcej?
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2014, 08:33 przez xxxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
do najbliższego vaga mam około 20 km czy to jest bezpieczne jeździć przy takiej pracy silnika? a i jeszcze dodam ze parę dni temu przyciemniali mi szyby i też wywaliło mi błąd air bag ale to gość mnie uprzedzał że tak może być i jeszcze jedno zmieniałem ostatnio alu i opony nie mam żadnych dystansów a bieżniki różnią się max trzy dziesiąte mm ale przejechałem około 100 km i było cały czas ok aż do dziś. Nie wiem czy to ma coś do rzeczy ale podaje wszystkie info
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
co do opon tomim zdaniem to jest zamała roznica i nic sie niestanie, czy sie cos moze stac jak sie tak bedzie jedzilo to niewiem przez krotki okres czasu raczej nie aczkolwiek niepolecam jazdy jak Ci niepali na jakis gar, co do błedu moze odłaczyli poduszke i załapał bład po skasowaniu powinno byc wszystko oki. Ale poczekajmy az kto inny sie tutaj tez wypowie bo ja jakos specjalnie sie nieznam 

wracając kiedyś nie pamiętam już skąd wywaliło mi błąd check engine podjechałem szybko na vag i sprawdzili mi ze to sonda lambda za katalizatorem ale jakoś do tej pory zwlekałem z wymianą z powodu pracy za granicą i tak jakby nie było czasu na to.
bo kolega mi pisał ze vag mi podpowie a ja nie mam na miejscu vaga tylko muszę jechać około 20 kilometrów żeby mi się wpieli w kompa i pytałem czy to bezpieczne jeżdżąc z taką awarią
bo kolega mi pisał ze vag mi podpowie a ja nie mam na miejscu vaga tylko muszę jechać około 20 kilometrów żeby mi się wpieli w kompa i pytałem czy to bezpieczne jeżdżąc z taką awarią
no panowie już wiem co jest przyczyną:) błąd na 7 cylindrze. pierwsze kupiłem wszystkie świece wymieniłem a okazało się że problemem jest cewka zapłonowa, ale świece i tak miałem zamiar wymienić później przełożyłem cewkę z 8 na 7 i teraz jest błąd 8 cewki także bez wątpienia to jest wina cewki, cześć już zamówiona teraz poczekać do 16 i zlikwidować tą przyczynę. mechanik mi mówił że to teraz tak będzie stopniowo co jakiś czas będą się po kolei psuły aż nie będą wszystkie wymienione na firmę BERU(zamiennik oryginalnych Hitachi) ale ile w tym prawdy to się okaże do tej pory była wymieniana tylko jedna dziś będzie druga zostanie tylko 6:) z góry dzięki panowie za wasze podpowiedzi.
Pozdrawiam
Pozdrawiam