Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG] Ustawienia rorządu

MARCINSOBI
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 142
Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
Lokalizacja: Police

Post autor: MARCINSOBI » 31 sty 2014, 08:52

pepi pisze:mi to jeden kolega tłumaczył jak zrobić aby były zera :)
a jak ?
ja u siebie tez zmienialem ,blokady zalozone ,kola luzowane i niestety 0 nie ma <niewiem>
Marcin

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sty 2014, 09:15

na oko :)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 01 lut 2014, 16:41

Jak chcecie poskładać na "zera" to musicie zdjąć dekle i poustawiać na znaki na wałkach :) Te blokady (szczególnie samoróbki) są wątpliwej dokładności, zresztą po jakimś czasie to się rozjedzie bo wszystko się poukłada w rozrządzie, ja miałem zera na początku a po 10tys km mam -2, +5, więc się ułożyło :)
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lut 2014, 20:31

no tak ale co dadzą zera ?
masz ustawić wydechy ok a ssak przestawia komp co nie ?
jeśli nawet ustawisz zera a wydech jest tam gdzie nie ma być ?
to komp już nie naprawi tego ;)

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 21 kwie 2014, 15:04

A ja troche z innej beczki,szukałem , ale nie znalazłem informacji ile kosztuje rozrząd do 4.2 D3 czy jest taki sam jak w D2 bo post o kosztach D2 znalazłem, ale o D3 nie.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 21 kwie 2014, 15:09

Teraz będę zmieniał i części wyszły mnie około 1700zł ( paski , rolki , pompa wody i termostat )
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 21 kwie 2014, 19:15

Dziękuję za odpowiedź, to jeszcze nie jest tak żle, teraz do Omegi 3.2 całość wychodzi ok.700-800 zł. bez pompy wodnej ona jest na pasku klinowym, a do D3 co wchodzi w skład zestawu Pasek ,napinacz (jaki jest gdzieś czytałem że hydrauliczny?) rolka pompa i to wszystko ? druga sprawa jak oglądam fotki to widzę tylko po jednym kole na głowice, czy z drugiej strony głowicy jest jakiś łańcuch który kręci drugim wałkiem rozrządu ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 kwie 2014, 20:29

tak a pośrodku napinacz za 2 tys na głowicę :)

zgiel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 08 lut 2014, 23:52
Lokalizacja: mielec\paris

Post autor: zgiel » 21 kwie 2014, 20:34

Co ile wymieniacie ten pasek z rolkami i pompa? Z tyłku łańcuszki nie ruszać?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 kwie 2014, 20:36

80 tys lub jeśli dwa lata to 120

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 21 kwie 2014, 20:42

Wymianę robię co 120 tys. Nastawniki po prawie 2klocki też już wymieniałem ale kupowałem w serwisie bo na alledrogo się bałem kupować .
To co ja kupowałem :
> pasek rozrządu CT 920 - 1 szt.
> rolka prowadząca V55704 - 1 szt.
> rolka prowadząca V55705 - 1szt.
> rolka napinacza V55727 - 1szt.
> tłumik drgań V55728 - 1szt.
> pompa wody RUVILLE 65703 lub HEPU P579
> Pasek wieloklinowy CONTI 7PK2535 1szt.
> Napinacz paska wieloklinowego VKM 31021 lub INA 534 0390 10 1szt.
> Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 56310 lub &#8203;INA 532 0463 10 2szt.
> Termostat VERNET TH6529.82J 1 szt.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 21 kwie 2014, 22:23

Rozumiem czyli to co z przodu to ok 1700zł do tego z tyłu dwa nastawniki po 2000zł ??
to suma 6tys. :/

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 kwie 2014, 07:29

pioter pisze: Termostat VERNET TH6529.82J 1 szt
-to se kupiłeś dobry towar :)
jak one 1/3 be bywają

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 22 kwie 2014, 20:09

Panowie znalazłem w sieci taki obrazek i dopiero zajawka że silnik posiada zmienne fazy rozrządu, więc jak jest z tymi łańcuszkami jak kupie D3 8-10 letnie to pewnie trzeba to wymienić czy łańcuchy są dożywotnie ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 kwie 2014, 21:08

a po odpaleniu ci coś się odzywa ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl