![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 LPG ] długo kręci na zimnym - potem faluja obrot
Panowie, proszę o porady.
Temat z długim odpalaniem został ogarnięty. Auto pali od strzała obojętnie ile czasu stoi.
Sytuacja jednak kompletnie nie zminieła się jeśli chodzi o błąd dotyczący przepustnicy.
Błąd ten dotyczy przepustnicy jego pełny kod oraz rozwiazanie problemu z bledem jest w linku nizej:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 8%29-fixed
dzis chciałem dostać sie do przepustnicy i załatwić temat lecz... tej przepustnicy nie da sie rozebrac jak na tej na zdjeciach. Trzeba by ją zdemonotwać i rozebrać... czego robić sam nie chce. Problem jednak polega na tym... ze moze to wcale nie pomoże dlatego też zwracam sie do doświadczonych w temacie co moze być moim problemem.
Dziś wygląda to tak... ze auto najgorzej odpala z rana. Gdy je odpale oborty mocno wariują w zakresie 2tys do 200 i najczesniej po pierwszym odpaleniu zgaśnie. Gdy mu lekko przygazuje po jakichs 20 sekundach problem znika i auto jest calkowicie ok.
Gdy wracam z pracy (auto odstoi 8 godzin) odpala i falowanie trwa jeszcze krócej.
Permanetnie pojawia się błąd wyżej opisany. Po jego skasowaniu gdy auto długo nie stoi błąd się nie pojawia.. pojawi sie przy odpaleniu po odczekaniu. Robiłem również adaptacje przepustnicy.. słychać chrobotanie w jej trakcie. Również gdy wsiąde do auta i przekrece stacyjke za kazdym razem słyszę to chrobotoanie.....ewidetnie idące z przepustnicy.
Jutro auto odstawie do speca, który ponoć o 4,2 wie sporo i powienien to ogarnąć chciałbym jednak wiedzieć z czym moge się spotkac i nie chce być naciągniety.
Moze problem jest tez w jakis sposób powiązany z visco? ktore chodzi non stop. jest spięte.
dzieki za pomoc
Temat z długim odpalaniem został ogarnięty. Auto pali od strzała obojętnie ile czasu stoi.
Sytuacja jednak kompletnie nie zminieła się jeśli chodzi o błąd dotyczący przepustnicy.
Błąd ten dotyczy przepustnicy jego pełny kod oraz rozwiazanie problemu z bledem jest w linku nizej:
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... 8%29-fixed
dzis chciałem dostać sie do przepustnicy i załatwić temat lecz... tej przepustnicy nie da sie rozebrac jak na tej na zdjeciach. Trzeba by ją zdemonotwać i rozebrać... czego robić sam nie chce. Problem jednak polega na tym... ze moze to wcale nie pomoże dlatego też zwracam sie do doświadczonych w temacie co moze być moim problemem.
Dziś wygląda to tak... ze auto najgorzej odpala z rana. Gdy je odpale oborty mocno wariują w zakresie 2tys do 200 i najczesniej po pierwszym odpaleniu zgaśnie. Gdy mu lekko przygazuje po jakichs 20 sekundach problem znika i auto jest calkowicie ok.
Gdy wracam z pracy (auto odstoi 8 godzin) odpala i falowanie trwa jeszcze krócej.
Permanetnie pojawia się błąd wyżej opisany. Po jego skasowaniu gdy auto długo nie stoi błąd się nie pojawia.. pojawi sie przy odpaleniu po odczekaniu. Robiłem również adaptacje przepustnicy.. słychać chrobotanie w jej trakcie. Również gdy wsiąde do auta i przekrece stacyjke za kazdym razem słyszę to chrobotoanie.....ewidetnie idące z przepustnicy.
Jutro auto odstawie do speca, który ponoć o 4,2 wie sporo i powienien to ogarnąć chciałbym jednak wiedzieć z czym moge się spotkac i nie chce być naciągniety.
Moze problem jest tez w jakis sposób powiązany z visco? ktore chodzi non stop. jest spięte.
dzieki za pomoc
dziś auto wylądowało u speca.. zobaczymy jaka będzie diagnoza. jak coś to chętnie się zgodzę. Bedziesz miał ją na sprzedaż?
witam... spec wlasciwie nie zrobil nic innego niz ja. podlaczyl pod komp i powiedzial ze przepustnica do wymiany....wiele sie nie narobił...
jaki powinien być numer przepustnicy jaką szukać?
kolego z posta wyzej proszę Cie o kontakt najlepiej PW. chetnie kupie przepustnice w jakies promocji:)
witam... spec wlasciwie nie zrobil nic innego niz ja. podlaczyl pod komp i powiedzial ze przepustnica do wymiany....wiele sie nie narobił...
jaki powinien być numer przepustnicy jaką szukać?
kolego z posta wyzej proszę Cie o kontakt najlepiej PW. chetnie kupie przepustnice w jakies promocji:)