[D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 paź 2013, 22:00
- Lokalizacja: Wrocław
[D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam
Witam tak jak w temacie, moja Audiola nie pali mi na 3 cylinder i już nie wiem co mam robić.
Świece nowe, cewki sprawdzone moduł też sprawdzenie VAG nic nie mówi poza tym że nie działa trzeci cylinder, nie ma różnicy czy jest na benzynie czy na gazie.
Jedna rzecz mnie martwi pod jeden kabel wychodzący z komputera podpięta była instalacja gazowa i teraz tak: wyglądało jak by nie dawał sygnału bo samochód nie chciał przełączyć sie na gaz, gdy kabel od instalacji gazowej został odczepiony i podpięty do innego instalacja zaczęła działać a tłumacząc wyglądało to jak by z komputera nie wychodził sygnał który idzie na trzeci cylinder wiec oddałem komputer do "magika" który zajmuje się sprawdzeniem i naprawą. I w tym momencie liczyłem że moje problemy się skończą ale niestety magik powiedział że komputer jest w 100% sprawny...
W tym momencie złapałem doła i już nie wiem co robić i czego szukać... A i sprawdziłem kabel który powinien podawać sygnał pod kątem czy nie został gdzieś zerwany i miernik wskazał że kabel nie uległ uszkodzeniu.
Więc teraz proszę o pomoc bo już nie wiem co robi... :-(
Świece nowe, cewki sprawdzone moduł też sprawdzenie VAG nic nie mówi poza tym że nie działa trzeci cylinder, nie ma różnicy czy jest na benzynie czy na gazie.
Jedna rzecz mnie martwi pod jeden kabel wychodzący z komputera podpięta była instalacja gazowa i teraz tak: wyglądało jak by nie dawał sygnału bo samochód nie chciał przełączyć sie na gaz, gdy kabel od instalacji gazowej został odczepiony i podpięty do innego instalacja zaczęła działać a tłumacząc wyglądało to jak by z komputera nie wychodził sygnał który idzie na trzeci cylinder wiec oddałem komputer do "magika" który zajmuje się sprawdzeniem i naprawą. I w tym momencie liczyłem że moje problemy się skończą ale niestety magik powiedział że komputer jest w 100% sprawny...
W tym momencie złapałem doła i już nie wiem co robić i czego szukać... A i sprawdziłem kabel który powinien podawać sygnał pod kątem czy nie został gdzieś zerwany i miernik wskazał że kabel nie uległ uszkodzeniu.
Więc teraz proszę o pomoc bo już nie wiem co robi... :-(
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 paź 2013, 22:00
- Lokalizacja: Wrocław
Co do dostarczania paliwa i na bp i lpg jest to samo.
rzeczywiście VAG pokazuje wypadanie zapłonu
A zgodnie z tym co piszesz mogę wymienić jeszcze świece miejscami ale 10tys km tem wymieniałem komplet i kupiłem naprawdę porządnej firmy
A co do modułów są dwa i gdy zmieniłem stronami to pokazało wypadanie na 4 cylindrze czy to będzie sugerowało że moduł jednak padł i co z tym sygnałem z komputera czemu komputer od LPG go nie dostawał?
rzeczywiście VAG pokazuje wypadanie zapłonu
A zgodnie z tym co piszesz mogę wymienić jeszcze świece miejscami ale 10tys km tem wymieniałem komplet i kupiłem naprawdę porządnej firmy
A co do modułów są dwa i gdy zmieniłem stronami to pokazało wypadanie na 4 cylindrze czy to będzie sugerowało że moduł jednak padł i co z tym sygnałem z komputera czemu komputer od LPG go nie dostawał?
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
Michal1992 pisze:Witam tak jak w temacie, moja Audiola nie pali mi na 3 cylinder(
Skoro podmieniłeś moduły i najpierw miałeś wypadanie na 3 a potem na 4 to wygląda to na uszkodzony moduł.Michal1992 pisze:A co do modułów są dwa i gdy zmieniłem stronami to pokazało wypadanie na 4 cylindrze czy to będzie sugerowało że moduł jednak padł
Moduły odpowiadają 1,4,6,7 i 2,3,5,8. Najpierw zlikwiduj tą usterkę wymieniając moduł nawet na używany oryginalny sprawny
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 paź 2013, 22:00
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 paź 2013, 22:00
- Lokalizacja: Wrocław
Podepnę się pod temat, żeby nie tworzyć tysiąca nowych, bo jak czytam forum to trochę już o tym było.
Objaw mam następujący - jak silnik jest zimny muszę długo kręcić żeby go odpalić. Jak odpali, to chodzi niby równo ale jak wrzucę bieg i chcę ruszyć to gaśnie. Musi pochodzić dobre 2 minuty a czasem i dłużej, żeby można było nim jechać. Zauważyłem też że trochę za wolno schodzi z obrotów, a i ostatnio na nagrzanym silniku po dodaniu gazu zaczęły nawet falować wolne obroty. Miał ktoś podobny problem?
Objaw mam następujący - jak silnik jest zimny muszę długo kręcić żeby go odpalić. Jak odpali, to chodzi niby równo ale jak wrzucę bieg i chcę ruszyć to gaśnie. Musi pochodzić dobre 2 minuty a czasem i dłużej, żeby można było nim jechać. Zauważyłem też że trochę za wolno schodzi z obrotów, a i ostatnio na nagrzanym silniku po dodaniu gazu zaczęły nawet falować wolne obroty. Miał ktoś podobny problem?
Ile benzyny w baku? Jak mniej niż 1/2 to dolej na 3/4. Jak problem ustąpi, to wina pompy paliwa lub jej osadzenia w baku.Truten pisze:Objaw mam następujący - jak silnik jest zimny muszę długo kręcić żeby go odpalić. Jak odpali, to chodzi niby równo ale jak wrzucę bieg i chcę ruszyć to gaśnie. Musi pochodzić dobre 2 minuty a czasem i dłużej, żeby można było nim jechać.
Four rings to rule them all
Też to podejrzewałem i dolewałem benzyny ale to nie to. Niezależnie od ilości paliwa ten sam objaw. Tuż po kupnie przy odpalaniu w kabinie śmierdziało paliwem, wykryłem wyciek przed tą "listwą wtryskową" jeżeli tak to mona nazwać i uszczelniłem. Myślałem, że to mogło być powodem takiego zachowania, w sensie, że np. przez noc spada ciśnienie w listwie, przy obróceniu kluczykiem pompa pompuje tylko chwilę i nie ma wystarczającego ciśnienia w listwie. Ale to nie to...
Hej, pojeżdzone na samej benzynie. W sumie to nie było różnicy w zachowaniu w stosunku do tego co napisałem. Potem włączyłem już gaz i pojeździłem trochę ostrzej używając tiptronica. Wcześniej tego nie zauważałem ale na tiptronicu się to bardzo uwidoczniło, że jak mu porządnie wcisnę gaz na dowolnym biegu to zakrztusza się i momentalnie przełącza na benzynę, niezależnie od prędkości obrotowej. Na benzynie trochę lepiej ale też go dusi.