![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Problem przy odpalaniu
[D2 ALL ] Problem przy odpalaniu
Po dłuższym postoju / zn rano/podczas odpalania nie może wejśc na obroty, trwa to ok 5-10 sek. zgaśnie , ale przy następnym odpaleniu , jest normalnie, jaka może być przyczyna,,,poprzedni właściciel dał mi jakiś czujnik ,,,od temperatury czy coś takiego, .Ale czy to on może być przyczyną złego odp. rano
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 07:44 przez bizon1971, łącznie zmieniany 2 razy.
no i jest/zn A8/ i co miśki
Mam to samo . Po rozruchu ledwo co 300obr/min, i albo wejdzie w wyższe albo zgaśnie. Ja nie wiem co to jest ale bardziej bym stawiał na sondę albo jakiś czujnik, może przez katalizator?pebo pisze:To może być pompa paliwa, podobno pierwsze objawy to problemy z rozruchem.
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Jak sugestia czujnika temperatury to może od tego??? http://www.a8team.pl/topics12/107.htm?highlight=filtrem
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
jak najbardziej winowajca moze byc czujnik temp silnika badz jak kto woli cieczy chlodzacej. Czujnik jest odpowiedzialny miedzy innymi za dostarczanie do ECU sygnalu na temat dawkowania paliwa (tzw ssanie), latwo to sprawdzic- podpinajac VAG i sprawdzajac temp na desce i faktyczna na kompie. Sondy odpadaja- sondy nie pracuja na zimnym silniku. Filtr odpada- gdyby to filtr byly by objawy tez na cieplym silniku. A jak u kolegi ze swiecami i cewkami? Telepie buda?
I dupa
zostawiłem u mechanika ,,miał wymienić- tapicerkę drzwi, czujnik temperatury silnika,,,o którym mowa jak wyżej ,,,linki tylnych drzwi i takie, pierdoły najważniejsze wymienić czujnik temperatury silnika
I jak gość pokasował /o co nie prosiłem/,,ponoć błędy,,k...silnik nie chce odpalić,,,jak odpali to obroty skacza do 2000 ,pracuje nie równo ,,,,gość twierdzi przepustnica,,,wymieniona ok 2tyś km temu ,,,świece ,k....., to samo jakieś 2tyś temu wymienione,,kut...s nic nie zrobił jeszcze a auto kuleje jak nigdy, ki czort
Pomocy ..bo gościa zaj.... : :evil: :evil: :evil: :evil:
zostawiłem u mechanika ,,miał wymienić- tapicerkę drzwi, czujnik temperatury silnika,,,o którym mowa jak wyżej ,,,linki tylnych drzwi i takie, pierdoły najważniejsze wymienić czujnik temperatury silnika
I jak gość pokasował /o co nie prosiłem/,,ponoć błędy,,k...silnik nie chce odpalić,,,jak odpali to obroty skacza do 2000 ,pracuje nie równo ,,,,gość twierdzi przepustnica,,,wymieniona ok 2tyś km temu ,,,świece ,k....., to samo jakieś 2tyś temu wymienione,,kut...s nic nie zrobił jeszcze a auto kuleje jak nigdy, ki czort
Pomocy ..bo gościa zaj.... : :evil: :evil: :evil: :evil:
no i jest/zn A8/ i co miśki
auto mam od 7 dni,,,paliwo 3/4 zbiornika,///po podłączeniu VAG , pokazał ponoć 9 błędów///, między innymi ponoć pokazywał błąd przepustnicy , no i świece// wymienione wcześniej// ale do mechanika podjechałem normalnie przed jego grzebaniem było OK ,ON TWIERDZI ŻE STAŁO TO SIĘ PO KASOWANIU BŁĘDÓW ,,,chyba że coś grzebał a nie chce powiedzieć ze sam coś z....ł,
auto zostawiłem u niego, do jutra ma zrobić
Zaczynam żałować zamiany ,,A6 na A8
:evil: :evil: :evil: :evil:
auto zostawiłem u niego, do jutra ma zrobić
Zaczynam żałować zamiany ,,A6 na A8
:evil: :evil: :evil: :evil:
no i jest/zn A8/ i co miśki
1. Przestało telepać ale lekko czuc zmiane z pb na lpg, przełącza sie gar co 1 sek. i troche czuc.paulo79 pisze: A jak u kolegi ze swiecami i cewkami? Telepie buda?
2. W czasie jazdy nie telepie budą ale moc na gazie mniejsza jak była.
3. Byłem dziś u majstrów od skrzynków tych w długołęce i powiedzieli że szarpanie biegów na zimnym silniku może byc spowodowane złą pracą silnika, skrzynia bez błędów, chodzi ok, moc, bez poslizgu, ogólnie skrzynka wporzo, więc teraz zabiore sie za te cholerne cewki i świece.
PS. Paulo79. dzięki za info o tych majstrach, konkretni mechanicy, nawet nie wiedziałem że tak blisko mojej chaty to jest. dzięki
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami