Może ktoś z was ma Bilsteiny B6 w kombinacji ze standardowym lub eSkowym zawieszeniem
i LPG?
Chciałbym zobaczyć jak to wygląda czy tył nie przysiadł za bardzo.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Bilstein B6 i LPG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
[D2 ALL ] Bilstein B6 i LPG
Ostatnio zmieniony 07 sie 2016, 08:17 przez maciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witaj, ja mam od 3 miesiecy BILSTENY B6 zółte, wczessniej mialem standardowe zawisznie i wtedy tyl mi sadal, natomiast po wymianie zarowno tyl jak i przod poszedl w gore tzn stoi rowno, jesli chodzi o butle to podejrzewam ze wymana amorow nieiwle zmieni tyl zawsze opadnie, u mnie jak wejda nawet 2 dorosle osoby to juz tyl sada. Podejrzewam ze problem ten nie wystepuje w zawieszeniu tzn NIVO czyli samopozomujacym, nie wiem czy w a8 to stosowano. Rozwazac problem mozna w nastepujacy sposob a manowicie poprzez zrobienie sobie regulacji wysokosci zawesznie lecz to do tanich napweno nie zalezy, lub zalozenie nowych najlepej orginalnych sprezyn na tyl, a na przod zalozenie krotszych twardych gdzie obniza sie przod o jakies 30mm. Ja mam chec tak zrobic zeby normlanie przod byl nizej niz tyl a gdy wsiada np jakies osoby do tylu to przynajmnij sie zrowna tyl wzgledem przodu. Niestety innych pomyslow juz nie mam.... :shock: