![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Napinacz łańcucha wałków rozrządu
[D2 99 4.2PB/LPG ] Napinacz łańcucha wałków rozrządu
Koledzy mam problem z napinaczem łańcucha wałków w moim Audi. Auto pojechało do mechanika na wymianę uszczelek pod pokrywami zaworów. Z jednej strony lewej łańcuch był kompletnie luźny po zdjęciu obudów. Mechanik zalecił wymianę tego napinacza i tutaj pojawił się problem. Aktualnie auto przebywa w Niemczech i kiedy pojechaliśmy do salonu Audi aby dowiedzieć się o cenę owego napinacza pan z uśmiechem wydukał 474 Euro... Czy muszę go zmienić, czy nie ma zamiennika, proszę o szybką poradę bo auto zagraca im warsztat a sam nie wiem czy mają go skręcać i mam jechać czy wydać kupę szmalcu na takie coś....
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 12:40 przez LiVeD, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja kupiłem oryginał wiec kłopotów nie powinno być. Jakby był wadliwy to pewnie by się szybko odezwał. Podszedłem do tego na zasadzie ze jak się coś będzie działo to mi gość wymieni. Trzeba sobie rozważyć albo kupuję oryginał w aso i płace albo kupuję to samo ale nie w aso i w cenie jednego mam bez mała dwa. Zostaje jeszcz chińczyk. Decyzja jak zawsze należy do kupujacego.
a ja byłem dziś w aso rzepecki mroczkowski zobaczyć jak oryginał wygląda i powiem że ślizgi ma prawie czarne - ponoć kazdy tak wyglądac powinien włg nich, a nr czytelne tak ze niewidomy to odczyta na tym cylinderku tez wiec sam juz nie wiem co myslec widzac co sprzedaja na aukcjach - nawet uzywki...
bądź sobą, wariatów też lubią
http://www.vag-express.ru/85937/
http://forums.quattroworld.com/a8d3/msgs/4702.phtml
taki ma kolor nówka, trochę ciemniejszy niż te chińczyki
http://forums.quattroworld.com/a8d3/msgs/4702.phtml
taki ma kolor nówka, trochę ciemniejszy niż te chińczyki
dać ci numer tel ?
więc tak mój puszczał olej bokiem tak na dwa metry nowy !
motor utrzymywał 0,7 -1 ciśnienia odzywała się hydraulika na prawej głowicy
dokupiłem drugi i nadal to samo nie przestawiało mi bo jak mogło z dziurą u dołu
A ile było jazdy aby to wychwycić
Jak brałem napinacz to niby wszystko ok pan twierdził że tyle tego sprzedają i nic się nie dzieje .
Nawet jak zgłosiłem sprawę to twierdził aby odesłać wyśle sprawny
nawet jakaś pani dzwoniła i pytała się o adres i niby wysłali
ale to było w listopadzie tamtego roku a mamy maj !
Więc jak się kupuje to się leje wodę w trakcie też a potem kubeł na głowę .
Dobrze że zmieniłem motor bo bym długo czekał
więc tak mój puszczał olej bokiem tak na dwa metry nowy !
motor utrzymywał 0,7 -1 ciśnienia odzywała się hydraulika na prawej głowicy
dokupiłem drugi i nadal to samo nie przestawiało mi bo jak mogło z dziurą u dołu

A ile było jazdy aby to wychwycić

Jak brałem napinacz to niby wszystko ok pan twierdził że tyle tego sprzedają i nic się nie dzieje .
Nawet jak zgłosiłem sprawę to twierdził aby odesłać wyśle sprawny
nawet jakaś pani dzwoniła i pytała się o adres i niby wysłali

ale to było w listopadzie tamtego roku a mamy maj !
Więc jak się kupuje to się leje wodę w trakcie też a potem kubeł na głowę .
Dobrze że zmieniłem motor bo bym długo czekał
Ja mam jeszcze 2 ale nie sprzedam 
Kupiłem 2 w serwisie, potem trafiły się jeszcze 2 za połowę ceny więc na zapas kupiłem.
Nowe nastawniki z serwisu mają ślizgi koloru kości słoniowej.
Te czarne to wersje przed poprawką, są kruche i szybko się wycierają.
@preston, nie kupuj chińczyków. To taka dobra rada

Kupiłem 2 w serwisie, potem trafiły się jeszcze 2 za połowę ceny więc na zapas kupiłem.
Nowe nastawniki z serwisu mają ślizgi koloru kości słoniowej.
Te czarne to wersje przed poprawką, są kruche i szybko się wycierają.
@preston, nie kupuj chińczyków. To taka dobra rada

Elektronika samochodowa.