[D2 95 4.2PB ] Gaśnie zaraz po odpaleniu
[D2 95 4.2PB ] Gaśnie zaraz po odpaleniu
Koledzy mam dodatkowy problem w moim aucie - nieraz, zwłaszcza na ciepłym siniku przy rozruchu odpala i od razu gaśnie. Nieraz zafiksuje raz i odpali potem normalnie , nieraz dwa trzy razy i dopiero odpala. Zdarza się to raz na jakiś czas - co kilkadziesiąt odpaleń. Wcześniej pojawiał się problem z wypadaniem zapłonu na wolnych na postoju ze skrzynia w pozycji D ale od dłuższego czasu nie mam tego objawu. Jaka będzie przyczyna tych cyrków przy odpalaniu?
Moja miała tak samo, aż w końcu nawet za entym odpaleniem od razu gasła. Przyczyną okazał się zbyt słaby sygnał immo w kluczyku. NIe wiem co mnie pokusiło, ale spróbowałem zapasowym i problem zniknął.
Jeśli masz zapasowy kluczyk to spróbuj i daj znać.
Jeśli masz zapasowy kluczyk to spróbuj i daj znać.
Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
Tak wiadomo - taki błąd : 463A sterownik silnika zablokowany ale oprócz tego były jeszcze takie błędy:
0440 adaptacja lambda2 adaptacja addatywna za wysoka
0231 adaptacja lambda - adaptacja addatywna za wysoka,
45FC system biegu jałowego wartość do nauki górna wartość graniczna ,
4545 reg.spalania stukowego cylinder 1 , komp./funkcja przy zderzaku regul.
4066 przepływomierz masowy powietrza za niski sygnał
w serwisie powiedzieli ze jak znowu beda cyrki z odpaleniem i pojawi sie blad 463A to bedzie tak jak sugerowaliscie mi koledzy na forum. A te pozostałe błędy - z czym to sie je?
0440 adaptacja lambda2 adaptacja addatywna za wysoka
0231 adaptacja lambda - adaptacja addatywna za wysoka,
45FC system biegu jałowego wartość do nauki górna wartość graniczna ,
4545 reg.spalania stukowego cylinder 1 , komp./funkcja przy zderzaku regul.
4066 przepływomierz masowy powietrza za niski sygnał
w serwisie powiedzieli ze jak znowu beda cyrki z odpaleniem i pojawi sie blad 463A to bedzie tak jak sugerowaliscie mi koledzy na forum. A te pozostałe błędy - z czym to sie je?