Podejrzewamy nr 7 na rysunku (łożysko wałeczkowe) . Czy ktoś już naprawiał taką usterkę ?
Trzeba wyciągać skrzynie i czy jest to skomplikowane ??
Ten olej z czasem to może cały wylecieć, więc najlepiej to od razu naprawić .
![]() |
![]() |
Lewe łozysko pracuje w oleju ze skrzyni. Rury zadnej nie ma, zabierak lewy kreci sie w oleju ze skrzyni. Od zewnatrz uszczelniacz 14, od strony dyfra 5. Tak jak na obrazku z góry. A element który uwazasz za "rure" to korpus w ktorym mocowana jest pompa oleju( niestety tu nie ma go na obrazku). Faktycznie ma cylindryczny otwór na zabierak - inaczej mowiac zeby wyjac pompe musisz wyjac zabierak.SenatorS8 pisze:lewe lozysko pracuje w oleju dyfra .Rura odziela olej dyfra od skrzyni oringami po 1 na kazdym koncu