![]() |
![]() |
[D2 95 2.8PB/LPG ] Stuki w tylnym zawieszeniu
[D2 95 2.8PB/LPG ] Stuki w tylnym zawieszeniu
Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ?
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ?
Koledze chodzi o poduszki tylnej ławy.
Miałem dwie po stronie pasażera zerwane tak, że po naparciu łomem ława chodziła. Stuków z fotela kierowcy nie słyszałem, ale auto źle się prowadziło - ciągało je.
Nowe poduszki tylko w ASO za ok 350zł/szt, zamienników jako takich brak. U siebie zamontowałem poliuretany STĄD i odpukać, od ponad roku nic się z nimi nie dzieje.
Miałem dwie po stronie pasażera zerwane tak, że po naparciu łomem ława chodziła. Stuków z fotela kierowcy nie słyszałem, ale auto źle się prowadziło - ciągało je.
Nowe poduszki tylko w ASO za ok 350zł/szt, zamienników jako takich brak. U siebie zamontowałem poliuretany STĄD i odpukać, od ponad roku nic się z nimi nie dzieje.
Four rings to rule them all
u mnie samochod prowadzi sie spoko, nie chodzi na boki itp, no wlasnie ja tak obstawialem ze to nie zadne gumy tylko amorek, bo u ojca w clk mercu bylo to samo, powymienial gumy itp a okazalo sie ze stuka amorek. Da sie sprawdzić ten amorek jakos ?> czy to na bank to ? stacja diagnostyczna to ogarnie ? czy mechanior zostaje ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Re: Stuki w tylnym zawieszeniu
Kontrola w zwykłym warsztacie rzadko coś wykazuje. Równie dobrze to puknięcie może być w moście. Pojedź gdzieś gdzie znają się na tych autach żeby nie tracić pieniędzy. Często jest tak, że wszyscy na warsztatach mówią że w zawieszeniu jest wszystko dobrze a w rzeczywistości 228kW+ jest inaczej. Może być jakiś minimalny luz na zawieszeniu i będzie "pukać". Lepiej sprawdzić dokładnie.czeskii pisze:Witam, podczas przejezdania przez wieksze dziury w tylnym zawieszeniu slychac pukniecie.
Byłem na stacji diagnostycznej i kontrola nie wykazała żadnych luzów ani uszkodzeń wahaczy.
Sprzedający samochód mówił, że powiedzieli mu w warsztacie, że to gumy na tylnej belce,
Co o tym, sądzicie ?
Ile może kosztować wymiana gum tylnej belki ?