![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stuki z tylnego dyfra.
[D2 96 4.2PB/LPG ] Stuki z tylnego dyfra.
Mam taki problem że pojawiły mi sie stuki przy skręcie w prawo i przy cofaniu i zawsze pod obciążeniem je słychać. Gdy podniosłem tył do góry i kręciłem lewym kołem to w pewnym momencie napotykałem lekki opór i potem było tyknięcie i widac było jak w tym momencie sie delikatnie odpręzył tylny dyfer.
Obstawiam że coś sie dzieje w tym dyfrze ale co to jeszcze nie wiem. W najblizszym czasie gdy dorwe jakis podnosnik to wypne wał i posprawdzam jeszcze dokładnie ale jesli bedzie trzeba ściągac most to mam tez pytanie czy to sie da zrobic bez wywalania zawiechy czy to grubsza operacja?
No i jesli te dzwieki moze powodowac cos innego to ewentalnie na co zwrócić jeszcze uwage?
Obstawiam że coś sie dzieje w tym dyfrze ale co to jeszcze nie wiem. W najblizszym czasie gdy dorwe jakis podnosnik to wypne wał i posprawdzam jeszcze dokładnie ale jesli bedzie trzeba ściągac most to mam tez pytanie czy to sie da zrobic bez wywalania zawiechy czy to grubsza operacja?
No i jesli te dzwieki moze powodowac cos innego to ewentalnie na co zwrócić jeszcze uwage?
Wydech nie jest problem martwiłem sie o zawieszenie ale skoro tak to wygląda to jutro rano sprawdzę jeszcze i biore się za wymiane tego dyfra. Z tym terkotaniem to nie jazda a ja musze dziennie minimum 50km zrobić.
No i dzis wziąłem na podnosnik audi i dyfer tylny ma luzy jak rajtuzy więc jest już bliski końca. Wymiana niebawem jak dotrze do mnie zapasowy. Pytanko-ile oleju wchodzi do dyfra?? Pamietam że jest 75W90 i cos ponad litr chyba ale dokladnie ktos wie?
No i dzis wziąłem na podnosnik audi i dyfer tylny ma luzy jak rajtuzy więc jest już bliski końca. Wymiana niebawem jak dotrze do mnie zapasowy. Pytanko-ile oleju wchodzi do dyfra?? Pamietam że jest 75W90 i cos ponad litr chyba ale dokladnie ktos wie?

- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Apophis, Diagnozowałeś może swój dyfer co w nim walneło. Mam spory luz na swoim przy zmianie biegu z R na D stuka z tyłu tak jakby ktoś młotkiem walnął w wał.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
Mam naderwane dwie. U mnie się to objawia szarpaniem tyłem, podczas zrzucania z 3 na 2 i podczas delikatnego przełączania z 3 na 4.karol208 pisze: Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
Pozycjonowanoe wybierakiem staram się robić pomału. Nie jednostajnym ruchem tylko spokojnie. Wtedy nie bije. Ale jak zrobie to szybko to słychać Stuk
Niestety nie mam czasu ani mozliwości aby go rozebrać. Leży w PL a ja stacjonuje w DE. Kupno używki nie jest drogie więc jak się sypie nie ma co się babrac bo regeneracje to już spore koszty są.karol208 pisze:Apophis, Diagnozowałeś może swój dyfer co w nim walneło. Mam spory luz na swoim przy zmianie biegu z R na D stuka z tyłu tak jakby ktoś młotkiem walnął w wał.
Dzisiaj wymieniałem 2 półosie tylne bo też był na nich trochę luz.
Zauważyłem pękniętą jedną z poduszek wspornika dyfra więc szykuje się wymiana wspornika.
_________________