Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

[S8 D2 98 LPG ] Silnik nie odpala

Post autor: DuD » 07 lip 2014, 17:28

Witam, dopadł mnie dziś problem a mianowicie, postanowiłem sprawdzić kompresje po odpinałem cewki i moduły zapłonowe i dawaj po kolei wykręcałem świece i dokonywałem pomiaru. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnik zaczął falować po przełączeniu na LPG wszystko normalnie. Na benzynie przy dodawaniu gazu silnik się dusił, żeby wszedł na wyższe obroty trzeba było bardzo delikatnie dodawać gazu. Potem silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Po 30 minutach z problemami zapalił i dalej te same objawy, a na LPG wzorowo, aktualnie już nie odpala... Zbieg okoliczności i padła pompa paliwa? Czy mogłem coś innego uszkodzić ? Wcześniej po przekręceniu na zapłon za każdym razem było słychać bulgotanie przez 1-2s aktualnie tego nie ma. Można bez jakiś profesjonalnych narzędzi sprawdzić pompę?
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 07 lip 2014, 17:41

Odkręć przewody zasilające listwę wtryskową od paliwa rozłóż jakąś szmatkę i jedna osoba niech przekręci zapłon . Pompa powinna podawać paliwo . Może się wydarzyć że ewidentnie za słabo będzie podawać paliwko lub z przerwami nie regularnie .

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: DuD » 07 lip 2014, 18:44

Powiem tak, auto postało z 2h i postanowiłem sprawdzić czy odpali łapał jak by chciał ale zaraz gasł za 5 razem kulejąc ale odpalił wskoczyło LPG i normalnie równo pracował, podjechałem na stacje wlałem 10 litrow benzynki i pali od strzała bez żadnych problemow... powaliło się coś w kompie że cewki i moduły odpięte? czy standardowy problem rezerwowy? sam nie wiem, wydaje mi się że gdyby była to pompa to kulał by już cały czas. Zobaczymy jak po nocy odpali :) może to cudowne auto i samo się naprawia :) Jak będą problemy to odkręcę te przewody i zobaczymy co się będzie działo
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 07 lip 2014, 19:11

Czyli paliwa miałeś na rezerwie tylko? Jeśli tak to może zaciagnął powietrze w układ i cięzko mu było je przepchać. Jak bedziesz miał czas, to sprawdź później ciśnienie pompy paliwa.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 07 lip 2014, 20:24

hehe też miałem podobny przypadek wymiana uszczelek pod ssącym . Poskręcałem wszystko i dupa przerywa ciężko pali itp. wyszło na to że jak postał trochę na dużym skosie to paliwka jednak było za mało dolałem i git. ale brałem pod uwagę że to już sprawdziłeś . Widzisz głupota jak u mnie :D

DuD
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 11 paź 2013, 11:59
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: DuD » 07 lip 2014, 21:10

Miejmy nadzieje ze to tylko taka pierdoła, dziwi mnie ze przy przekrecaniu na zapłon nie chlupocze tak jak przedtem. Auto stalo praktycznie na rownym, a wskazówka dopiero wchodziła na rezerwe. Zobaczyny co bedzie rano i jak wyjezdze paliwko do rezerwy czy jakies problemy się pojawią.

Rano auto odpalilo bez najmniejszego problemu ;) znikneło chlupotanie. Teraz pozostaje sprawdzić pompe jakie cisnienie generuje.
"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl