Apophis pisze:
Jeden tu ma srebrne D2 na 20" i bardzo nisko oraz twardo i smieje sie z niego bo wlasnie jedzie jak paralityk z efektem kangura... Zdajecie sobie sprawe jak komicznie to wyglada w takim aucie jak A8?
tez mam srebrne na gwincie i 20" ale nie jeżdżę jak paralityk z efektem kangura
zależy kto co lubi, ja nie narzekam i auto użytkuje normalnie
No to podziwiac tylko bo ten dalej tak jezdzi jak napisalem a ja i tak delikatnie wioze sie na 18stkach. Ty chyba jezdzac normalnie nie zdajesz sobie sprawy co sie dzieje w zawieszeniu lub co bardziej prawdopodobne pojecie "normalnie" jest wzgledne
DanioUK pisze:Ciekawie moze u siebie tak bym zrobil!
Marcin gdzie w Uk stacjonujesz??
mieszkam w Szwecji
obciąłem oryginalne Bilsteiny jakieś 2,5-3cm, i do tego są skrócone w Zekropolu na B8
jeżdżę już tak ponad pól roku i na razie jest ok
komfort jak oryginał
Jakie sprężyny na przód proponujecie bo dupa strasznie siedzi a puki co mam 18"i ujowo to wygląda
Tak to wyglada i za z połową zbiornika z całym jest jeszczę gożej
Hej podczepie się pod temat sam mam a8 bardzo zglebioną gwint fk taką kupiłem i tak zostało jak na razie na 17" ale szukam ładnych bucików myślałem nad 19" bbs speedline 9j i na to naciąg 225/35/19. 19" z tego względu że moje zawieszenie jest bardzo twarde a wiemy jakie mamy drogi w PL Co do jazdy na glebie mi się podoba wystarczy pamiętać że ma się nisko i szeroko hehe a i wygląda obłędnie.