[D2 97 4.2PB/LPG ] spalanie na klimie
[D2 97 4.2PB/LPG ] spalanie na klimie
jeżdżąc bez klimy spalanie przy 140 km/h w granicach 14-15l/100 km. wystarczy ze włączę klimę - skacze do 20 a w mieście bez względu na styl jazdy 30l/100km... jakieś pomysły, bo tylko przepalam paliwo bezsensownie... instalacja brc, niby wystrojona w autoryzowanym serwisie...
Ostatnio zmieniony 05 sie 2014, 19:31 przez shultz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
podpinałem pod ktsa i nic niezwykłego nie było. brc też było kompem sprawdzane i niby czysto:/ nie działa klima z podziałem na strefy, chłodzi dobrze, ale nie najlepiej wygląda kwestia z regulacją temperatury. mam wrażenie, że nie ma dużej różnicy przy zmianie temperatury np z 20 na 24
pali suka normalnie jakby miała spadochron z tyłu albo zaciągnięty ręczny:/
pali suka normalnie jakby miała spadochron z tyłu albo zaciągnięty ręczny:/
pojezdziłem na benzynie - spalanie...11,8 prędkości od 80 do 140. dzisiaj gazownik się pobawił, dawki lpg są praktycznie identyczne jak na benzynie, ale czuć, jakby delikatnie wypadały zapłony. chcę zacząć od świec i tu pytanie - na jakich Wy jeździcie, bo ja nie znam tego silnika i nie wiem co mu można założyć a czego nie. wcześniej miałem 310 ps 2,2t aan i świeca kosztowała ok 9 zł, a latał jak zły.
doradźcie proszę.
doradźcie proszę.
Re: spalanie na klimie
Masz dostęp do jakiegoś interfejsu by czytać czasy wtrysku benzyny?shultz pisze:jeżdżąc bez klimy spalanie przy 140 km/h w granicach 14-15l/100 km. wystarczy ze włączę klimę - skacze do 20 a w mieście bez względu na styl jazdy 30l/100km... jakieś pomysły, bo tylko przepalam paliwo bezsensownie... instalacja brc, niby wystrojona w autoryzowanym serwisie...
Podaj czasy wtrysku benzyny na biegu jałowym z włączoną klimą i bez.
(czas wtrysku benzyny na benzynie i czas wtrysku benzyny na LPG).
Jeżeli masz sprawną sprężarkę (nie zaciera się) to czas wtrysku na dobrze
rozgrzanym silniku pownien zwiększyć się na klimie o max 1 ms (bieg jałowy).
Z powiedzmy 3,4 ms na 4.4 ms max.
Jeżeli coś się dzieje z kompresorem a jest to jedyna rzecz, która
może mieć wpływ na spalanie (załączony kompresor powoduje większe
obciążenie silnika).
Sprawdź to.
może źle się wyraziłem, chodzi o odczyty pierwszej sondy lambda, wychylenia nie różnią się od benzyny, czyli, że ani za bogato, ani za ubogo. wątpię, żeby palił tyle samo benzyny co gazu
czasy otwarcia wtrysków na benzynie sprawdziłem zgodnie z sugestią - wszystko w normie.
wykręciłem dzisiaj świece i są praktycznie nowe, więc jedyną opcją wydają mi się cewki bo objawy są jakby był problem z zapłonem, co wydaje mi się też przekładać się może na takie kosmiczne spalanie:/
w s6 zrobiłem konwersję na 2,0tfsi i o problemie zapomniałem, a tutaj jak to wygląda? bo dopóki całkiem cewka nie padnie to nie wiadomo, która niedomaga:/
jakieś pomysły panowie szlachta?
czasy otwarcia wtrysków na benzynie sprawdziłem zgodnie z sugestią - wszystko w normie.
wykręciłem dzisiaj świece i są praktycznie nowe, więc jedyną opcją wydają mi się cewki bo objawy są jakby był problem z zapłonem, co wydaje mi się też przekładać się może na takie kosmiczne spalanie:/
w s6 zrobiłem konwersję na 2,0tfsi i o problemie zapomniałem, a tutaj jak to wygląda? bo dopóki całkiem cewka nie padnie to nie wiadomo, która niedomaga:/
jakieś pomysły panowie szlachta?
shultz, Może nieszczelność układu. Czasami zdarzy się że gdzieś opaska przecięła przewód lub gdzieś się dziurka zrobiła. Ja nie patrzę na spalanie ale ostatnio przekroczyła mi 21 i okazało się przez przypadek że jest nieszczelność na króćcu wychodzącym z reduktora. Gazu nie było czuć a swoje robiło. Teraz 18,2 wyliczenie ze 142 l 2 tankowania do pełna