![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] pukanie przy dodaniu gazu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Wracając do tematu stukania
u mnie na każdym biegu szarpie po dodaniu gazu . A mianowicie rozpędzam auto puszczam gaz i po 2 sek. dodaje wtedy występuje uderzenie jak by gdzieś był luz na napędzie . Podpora cała , zawieszenie w porządku, krzyżak na wale ok, dodam że ostatnio próbowałem z ręcznym hamulcem , tzn. dodaję gazu i puszczam w tym momencie zaciągam lekko ręczny hamulec układ napędowy jest jak by napięty poprzez hamowanie tylną osią i dodaje nawet mocno gazu uderzania i szarpania już nie ma .
Moje przypuszczenia są takie:
-luz na półosiach
-uszkodzony mechanizm różnicowy
-luz na tylnym moście
-uszkodzona skrzynia
Może ktoś nakieruje moje podejrzenia ?? jakie luzy powinny występować na przegubach a jakie wewnątrz skrzyni w momencie obracania kołem w prawo i lewo??

Moje przypuszczenia są takie:
-luz na półosiach
-uszkodzony mechanizm różnicowy
-luz na tylnym moście
-uszkodzona skrzynia
Może ktoś nakieruje moje podejrzenia ?? jakie luzy powinny występować na przegubach a jakie wewnątrz skrzyni w momencie obracania kołem w prawo i lewo??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ja wymieniłem dyfer i nie ma już tego stuku, luz jest podobny ale nie ma tego metalicznego dzwięku.
Dodatkowo w tuleje tylnego wspornika dyfra w waliłem w szczeliny uszczelniacz poliuretanowy taki do karoserii. tuleje nie tak ostro pracują.
Co do oleju to zalałem 75W90 valvoline 2L wystarczy jeszcze troszkę zostaje.
Dodatkowo w tuleje tylnego wspornika dyfra w waliłem w szczeliny uszczelniacz poliuretanowy taki do karoserii. tuleje nie tak ostro pracują.
Co do oleju to zalałem 75W90 valvoline 2L wystarczy jeszcze troszkę zostaje.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Kolego ja się nie dziwię temu stukaniu , zobacz ile nasze auta już mają lat ma praw stukać tylko jednemu bardzo przeszkadza innemu mniejtomek808 pisze:czasem delikatne stuknięcie jest przy wrzuceniu r.
