Dzięki pepi nie pomyślałem o olejowym sprawdzeniu ... mechanik zresztą sam nie pomyślał o tym...
Dla świętego spokoju pojadę jeszcze do Midparts żeby zerknęli czy to nie od skrzyni takie objawy i wtedy znowu wezmę się za silnik ...
[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem
Nic się nie powinno telepać (jeżeli chodzi o pracę silnika).
Jeżeli jest wszystko OK to powinien jedwabiście pracować.
W większości silników (z którymi miałem do czynienia) jak nimi telepało a zostało sprawdzone wszystko, czyli: ukł. zapłonowy, ukł. zasilania w paliwo, lewe powietrze, osprzęt itd. powodem były
zużyte głowice.
Poza nieszczelnościami na zaworach dominowały wychlapane prowadnice
trzonków zaworowych. Pisze tutaj przede wszystkim o silnikach 4V.
5V za mało ich miałem by wyciągnąć takie wnioski.
Przeczytać, zobaczyć co z tego ma miejsce:
http://afk.com.pl/?nadmierne-luzy-zawor ... nicach,279
Jeżeli jest wszystko OK to powinien jedwabiście pracować.
W większości silników (z którymi miałem do czynienia) jak nimi telepało a zostało sprawdzone wszystko, czyli: ukł. zapłonowy, ukł. zasilania w paliwo, lewe powietrze, osprzęt itd. powodem były
zużyte głowice.
Poza nieszczelnościami na zaworach dominowały wychlapane prowadnice
trzonków zaworowych. Pisze tutaj przede wszystkim o silnikach 4V.
5V za mało ich miałem by wyciągnąć takie wnioski.
Przeczytać, zobaczyć co z tego ma miejsce:
http://afk.com.pl/?nadmierne-luzy-zawor ... nicach,279