[D3 preFL ALL ] Wymiana części - przy jakim przebiegu
[D3 preFL ALL ] Wymiana części - przy jakim przebiegu
Witam,
Przymierzam się powoli do kupna a8 d3. Oczywiście przekopuje to forum w każdej wolnej chwili, ale nic nie znalazłem ani tu ani w googlach. Chodzi mi o to przy jakich przebiegach zalecana jest wymiana części eksploatacyjnych (tzn. zawieszenie, klocki, itp), zakładając że przebieg w samochodzie jest rzeczywisty. Pytam bo jest duuuuża rozbieżność w cenach. Zastanawiam się czy ta różnica nie jest spowodowana tym, że w niedługim czasie na wymianę części eksploatacyjnych ( i nie tylko bo np. skrzynia się wysypie) trzeba będzie wydać 50% ceny zakupu. Jeżeli ma ktoś takie podstawowe dane to proszę o udostępnienie
Przymierzam się powoli do kupna a8 d3. Oczywiście przekopuje to forum w każdej wolnej chwili, ale nic nie znalazłem ani tu ani w googlach. Chodzi mi o to przy jakich przebiegach zalecana jest wymiana części eksploatacyjnych (tzn. zawieszenie, klocki, itp), zakładając że przebieg w samochodzie jest rzeczywisty. Pytam bo jest duuuuża rozbieżność w cenach. Zastanawiam się czy ta różnica nie jest spowodowana tym, że w niedługim czasie na wymianę części eksploatacyjnych ( i nie tylko bo np. skrzynia się wysypie) trzeba będzie wydać 50% ceny zakupu. Jeżeli ma ktoś takie podstawowe dane to proszę o udostępnienie
Ostatnio zmieniony 02 maja 2014, 01:12 przez Hubi_01, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Osobiście myśle ze nie ma reguły co do tego , zawsze warto przed zakupem auta pojechać do warszatatu na sprawdzenie stanu zawieszenia komputer itp itd
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Witam!
dokladnie o to chodzilo!Jakosc materialow wykonczeniowych naszych aut jest o niebo lepsza co daje wieksze mozliwosci "manewru". Mialem "w reku" juz kilka samochodow ktorymi przejechalem po kilkaset tysiecy i wiem jak wygladaly wewnatrz.Mialem okazje zaobserwowac jak niszczy sie taksowka.To co widze w ogloszeniach to czesto poprostu dramat na kolach.
Stefan.
Witam!Tofik pisze:Podejrzewam, że Stefanowi chodziło o to, że 100 do 200 to cofa się w klasie średniej, bo więcej nikt by nie łyknął, natomiast w wyższych może się zdarzyć nawet więcej, bo trudniej to będzie zauważyć po zużyciu np. wnętrza.
dokladnie o to chodzilo!Jakosc materialow wykonczeniowych naszych aut jest o niebo lepsza co daje wieksze mozliwosci "manewru". Mialem "w reku" juz kilka samochodow ktorymi przejechalem po kilkaset tysiecy i wiem jak wygladaly wewnatrz.Mialem okazje zaobserwowac jak niszczy sie taksowka.To co widze w ogloszeniach to czesto poprostu dramat na kolach.
Stefan.
Re: Wymiana części - przy jakim przebiegu
Proponuję zorganizować sobie taki programik ELSA - są tam formularze przeglądów i ładnie można sobie autko serwisować i planować co i jak.Hubi_01 pisze:Witam,
Przymierzam się powoli do kupna a8 d3. Oczywiście przekopuje to forum w każdej wolnej chwili, ale nic nie znalazłem ani tu ani w googlach. Chodzi mi o to przy jakich przebiegach zalecana jest wymiana części eksploatacyjnych (tzn. zawieszenie, klocki, itp), zakładając że przebieg w samochodzie jest rzeczywisty. Pytam bo jest duuuuża rozbieżność w cenach. Zastanawiam się czy ta różnica nie jest spowodowana tym, że w niedługim czasie na wymianę części eksploatacyjnych ( i nie tylko bo np. skrzynia się wysypie) trzeba będzie wydać 50% ceny zakupu. Jeżeli ma ktoś takie podstawowe dane to proszę o udostępnienie
Bądź dobry jak chleb.