![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z wtryskami lpg HANA zielone
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z wtryskami lpg HANA zielone
witam mam problem z wtryskami od 180km/h czuć czasem dławienie się auta , diagnosta podczas jazdy ustawiał mi mapę która ponoć jest idealna , problem jest taki ze przy dynamicznym przyspieszaniu przy większych prędkościach wtryski ponoć dają D bo są jak to diagnosta powiedział za mocne na mój silnik , serwis chce zamienić mi te wtryski na HANA czerwone lecz obawiam się że one mogą nie dać rady bo ich specyfikacja jak sprawdzałem to tylko do 312 KM choć moja A* ma 310 w fabryce sądzę że mam ich tam troszkę więcej choć mogę się mylić .
Najpierw chcieli mi wsadzić niebieskie lecz powiedzieli że to dużo za dużo i raczej nadawały by się do Ski i chcą przeszczepić mi czerwone
ale wcześniej mają pobawić się mapami itd
pytanie czy zmiana wtrysków z zielonych hana na czerwone to nie strzał w kolano ?
Najpierw chcieli mi wsadzić niebieskie lecz powiedzieli że to dużo za dużo i raczej nadawały by się do Ski i chcą przeszczepić mi czerwone
ale wcześniej mają pobawić się mapami itd
pytanie czy zmiana wtrysków z zielonych hana na czerwone to nie strzał w kolano ?
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2014, 19:33 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
A jak Tob ie sprawdzali ta mape?
Po czasach wtryskow jakie maja na mapie?
Jak tylko tak to zmien fachowcow.
W moim S ale takze i A od 13 ms w zwyz czasu otwarcia wtrsykiwacza nie brana pod uwage jet lambda i sterownik jedzie czysto z mapy.
Ja uzywam do tego celu sondy szerokopasmowej i innej mozliwosci poprawnej regulacji nie ma i nigdy nie bedzie
Jesli pokryles czasy wtryskow ponad tymi 13 ms to np w moim przypadku na PB AFR byl na poziomie 13,2-13,5 a na LPG nieco ponad 12.Wiec widac co ma ustawianie LPG na czasy wtryskow w tym zakresie.Ponizej tych 13ms pozostaje niestety ustwaianie na korekty.(dluzsza opowiesc jak )
W tym wypadku masz 2 efekty.Przepalasz zbednie paliwo ( u mnie dalo to prawie 2 litry oszczednoci LPG przy dynamicznej jezdzie) ,oraz mieszanka moze byc za ,,gesta,, i silnik moze lapac czkawke.
Po czasach wtryskow jakie maja na mapie?
Jak tylko tak to zmien fachowcow.
W moim S ale takze i A od 13 ms w zwyz czasu otwarcia wtrsykiwacza nie brana pod uwage jet lambda i sterownik jedzie czysto z mapy.
Ja uzywam do tego celu sondy szerokopasmowej i innej mozliwosci poprawnej regulacji nie ma i nigdy nie bedzie
Jesli pokryles czasy wtryskow ponad tymi 13 ms to np w moim przypadku na PB AFR byl na poziomie 13,2-13,5 a na LPG nieco ponad 12.Wiec widac co ma ustawianie LPG na czasy wtryskow w tym zakresie.Ponizej tych 13ms pozostaje niestety ustwaianie na korekty.(dluzsza opowiesc jak )
W tym wypadku masz 2 efekty.Przepalasz zbednie paliwo ( u mnie dalo to prawie 2 litry oszczednoci LPG przy dynamicznej jezdzie) ,oraz mieszanka moze byc za ,,gesta,, i silnik moze lapac czkawke.
jak zminiali cisnienie na reduktorze dali 1,5 z 1,34 wywalał błedy silnika zbyt uboga mieszanka , 1x zbyt bogata mieszanka , zmienili na 1,34 i było ok- nie ma błędów , czasy wtryskow na benie i na gazie sa takie same , lecz przy kickdownie przy wyzszej predkosci auto ma czkawke powyzej 200 to samo tyle wiem (nie mam pojecia o gazie , nie wiem co zmienial w kompie podczas jazdy itd ) koles twierdzi że czasy wtryskow jak i mapy sa idealne i twierdzi ze hany zielone sa za mocne d o tego auta i je zalewa czy jakos tak
bądź sobą, wariatów też lubią
matko boska co wy tam za kowali macie
daj foto tego co masz pod maską
i jak to założone
Masz na 1001% słabo to ustawione
macie gotowca
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?p=605112#605112

daj foto tego co masz pod maską
i jak to założone
Masz na 1001% słabo to ustawione
macie gotowca
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?p=605112#605112
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2014, 21:58 przez Preston81, łącznie zmieniany 1 raz.
bądź sobą, wariatów też lubią
cisnienie chyba 1,35-1,37 max
co z tą miedzią - nie znam się
co jeszcze mozna wziasc pod lupę ?? nie usmiecha mi sie wymiana na hany czerwone ma banglac na zielonych
spieprzylem sprawe ze zachcialo mi sie zmniejszac czasy wtryskow bo wyczytalem ze wiecej mocy dostanie auto ale jak by nie bylo wrocili do starych ustawien ale czasem na 180/h czasem na 220/h auto nie domoga i sie dławi byunajmniej takie sa moje odczucia koles od staga to potwierdzil
wiec jak masz jakies info o reduktorach bo o te chodzi pewnie z ta miedzią to wal smialo moze lepiej je zmienic niz wtryski ...
ew co moge jeszcze pozmieniac ?
co z tą miedzią - nie znam się
co jeszcze mozna wziasc pod lupę ?? nie usmiecha mi sie wymiana na hany czerwone ma banglac na zielonych

wiec jak masz jakies info o reduktorach bo o te chodzi pewnie z ta miedzią to wal smialo moze lepiej je zmienic niz wtryski ...
ew co moge jeszcze pozmieniac ?
bądź sobą, wariatów też lubią
na oko masz to co wszyscy mają a nawet więcej bo masz dwa reduktory
jeśli po drodze nie masz zdławienia na miedzi
to ok .
Nie rozumiem jednego jak masz niby za wielkie wtryski to się ciśnieniem jedzie !
a nie z tyłka strony
ciśnienie masz mieć plus minus 1,0 jak coś nie gra to wtedy się koryguje
ja hany zielone mam w audi a6 2.4 przy ciśnieniu 0.8
tylko mam inny komp sterujący może w tym jest problem
ale raczej zmień gazownika bo ten jakiś ...


jeśli po drodze nie masz zdławienia na miedzi
to ok .
Nie rozumiem jednego jak masz niby za wielkie wtryski to się ciśnieniem jedzie !
a nie z tyłka strony
ciśnienie masz mieć plus minus 1,0 jak coś nie gra to wtedy się koryguje
ja hany zielone mam w audi a6 2.4 przy ciśnieniu 0.8
tylko mam inny komp sterujący może w tym jest problem
ale raczej zmień gazownika bo ten jakiś ...
